Σε νευρικό κλονισμό βρίσκεται η αναπτυσσόμενη βιομηχανία της παιδικής μόδας στην Κίνα, έπειτα από τη δημοσιοποίηση ενός στιγμιότυπου με πρωταγωνίστριες ένα τρίχρονο κορίτσι και τη μητέρα
του, η οποία φαίνεται να το κλωτσά επειδή δεν ανταποκρινόταν κατάλληλα στην επίδειξη.
Σύμφωνα με την China Daily, το βίντεο καταγράφηκε τη Δευτέρα στην πόλη Hangzhou, όπου ένα κορίτσι έκανε πασαρέλα για εταιρείες ρούχων μέσω διαδικτύου. Αναρτήθηκε στην κινεζική πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Weibo, προσελκύοντας πάνω από 610 εκατομμύρια θεατές μέχρι το βράδυ της Πέμπτης.
«Αυτή η μητέρα θα πρέπει να χρησιμοποιεί το παιδί της για να κερδίζει χρήματα. Είναι σωστό να κλωτσά κανείς παιδιά; Ο ψυχολογικός αντίκτυπος είναι μεγαλύτερος από τον σωματικό», έγραψε στην πλατφόρμα ένας δικηγόρος.
Η γυναίκα που αναγνώρισε τον εαυτό της στο βίντεο ζήτησε συγγνώμη, λέγοντας ότι αγαπά την κόρη της και ότι δεν ήθελε να την κακοποιήσει.
Έπειτα από το σάλο που προκάλεσε το βίντεο, 110 πρακτορεία μόδας για παιδιά δήλωσαν ότι θα περιορίσουν τη χρήση παιδικών μοντέλων στο εξής.
Σημειώνεται ότι η εν λόγω βιομηχανία έχει αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια στην χώρα της Ασίας, κυρίως με την αύξηση πασαρέλων για μικρά παιδιά, εκδηλώσεων και μαθημάτων μόδας. Οι γονείς λένε ότι στέλνουν τα παιδιά τους για να τους βοηθήσουν να αναπτύξουν την αυτοπεποίθησή τους
Το κινεζικό δίκαιο απαγορεύει στις εταιρείες να προσλαμβάνουν παιδιά κάτω των 16 ετών, αλλά τα παιδικά μοντέλα πληρώνονται συνήθως σε μετρητά και δεν υπογράφουν επίσημες συμβάσεις.
του, η οποία φαίνεται να το κλωτσά επειδή δεν ανταποκρινόταν κατάλληλα στην επίδειξη.
Σύμφωνα με την China Daily, το βίντεο καταγράφηκε τη Δευτέρα στην πόλη Hangzhou, όπου ένα κορίτσι έκανε πασαρέλα για εταιρείες ρούχων μέσω διαδικτύου. Αναρτήθηκε στην κινεζική πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Weibo, προσελκύοντας πάνω από 610 εκατομμύρια θεατές μέχρι το βράδυ της Πέμπτης.
«Αυτή η μητέρα θα πρέπει να χρησιμοποιεί το παιδί της για να κερδίζει χρήματα. Είναι σωστό να κλωτσά κανείς παιδιά; Ο ψυχολογικός αντίκτυπος είναι μεγαλύτερος από τον σωματικό», έγραψε στην πλατφόρμα ένας δικηγόρος.
Η γυναίκα που αναγνώρισε τον εαυτό της στο βίντεο ζήτησε συγγνώμη, λέγοντας ότι αγαπά την κόρη της και ότι δεν ήθελε να την κακοποιήσει.
Έπειτα από το σάλο που προκάλεσε το βίντεο, 110 πρακτορεία μόδας για παιδιά δήλωσαν ότι θα περιορίσουν τη χρήση παιδικών μοντέλων στο εξής.
Σημειώνεται ότι η εν λόγω βιομηχανία έχει αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια στην χώρα της Ασίας, κυρίως με την αύξηση πασαρέλων για μικρά παιδιά, εκδηλώσεων και μαθημάτων μόδας. Οι γονείς λένε ότι στέλνουν τα παιδιά τους για να τους βοηθήσουν να αναπτύξουν την αυτοπεποίθησή τους
Το κινεζικό δίκαιο απαγορεύει στις εταιρείες να προσλαμβάνουν παιδιά κάτω των 16 ετών, αλλά τα παιδικά μοντέλα πληρώνονται συνήθως σε μετρητά και δεν υπογράφουν επίσημες συμβάσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου