Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Οκτωβρίου 09, 2019

Ιησούς Χριστός..δεν σε έσωσα εγώ, μόνος σου σώθηκες



Μόνοι μας θα ελευθερωθούμε αποκτώντας την γνώση του Θεού, και του θεικού μας εαυτού...
κανείς άλλος δεν θα μας σώσει αν πρώτα δεν ξέρουμε τι είμαστε εμείς. Ιησούς Χριστός..δεν σε έσωσα εγώ, μόνος σου σώθηκες.


Ο Όγδοος Ουρανός είναι η Εικόνα του Αληθινού Θεού. Είναι ο Αγαθός Νους που ενώθηκε με το αδρανή δοχείο της Ύλης, την Αταξία μέσα από την οποία γεννάται ο κόσμος των μορφών. Ο Χριστός είπε είναι η Ζωή και το Φως, ότι ο δικός του κόσμος βρίσκεται έξω από τον Όγδοο Ουρανό, έξω από το δοχείο της Ύλης, έξω από την Αταξία.



Θα ήθελα πολύ να μάθω, αν η ανάλυση και αποκωδικοποίηση που κάνω σε ένα μικρό απόσπασμα των ερμητικών κειμένων γίνεται κατανοητή σε εσάς.

Aκολουθεί ένας πολύ διαφωτιστικός διάλογος και ευχαριστώ τον φίλο συνοδοιπόρο όσον αφορά την αναζήτηση του Αληθινού και της Αλήθειας της Ζωής..


Και ο θεός γεμίζει και τον ίδιο τον ουρανό.
(πανταχού παρών και τα πάντα πληρών).

Και τα προαναφερθέντα γένη και όλων των πλασμάτων,
εκτείνονται μέχρι τα είδη εκείνα τα οποία περιέχουν μόνο αθάνατα άτομα.

Γιατί το είδος αποτελεί μέρος του γένους και πρέπει να ακολουθεί το γένος του ως προς την ποιότητα.

Αυτό έχει ως συνέπεια όλα τα είδη να μην είναι αθάνατα, ακόμη και αν όλα τα γένη είναι αθάνατα, καθώς και το γένος αλλά και τα θεϊκά είδη είναι αθάνατα.



Τα είδη όμως όλων των άλλων πραγμάτων, (τα θνητά σώματα) αν και δεν κατέχουν την αιωνιότητα, την οποία κατέχει μόνο το γένος τους, (δηλαδή το νοητό και νοερό πνεύμα), διατηρούνται από την ωφέλιμη αναπαραγωγή, γι'αυτό και υπάρχουν θνητά είδη, όχι όμως θνητά γένη.

(Νους είναι ο πυρήνας της ανθρώπινης ψυχής, ο Όγδοος Ουρανός, ενώ το θεϊκό και αθάνατο γένος των ανθρώπων είναι το νοητό πνεύμα και το νοερό πνεύμα της φωτιάς, το πνεύμα του πυρός, ενώ το ανθρώπινο αστρικό πνεύμα της σελήνης, είναι το νοητό πνεύμα της φωτιάς του Διοικητή Ουρανού ήλιου, αυτής της φύσης των πλανητών του ηλιακού μας συστήματος, και το νοερό πνεύμα του αέρα της κάθε φύσης των πλανητών............το οποίο πνεύμα της σελήνης συνεργάζεται από Ανάγκη με τα άλογα στοιχεία γη-νερό γεννώντας όλα τα θνητά είδη στους πλανήτες).

(δηλαδή τα είδη των θνητών σωμάτων αναπαράγονται από τις γεννήσεις που υποδέχονται ξανά τις ψυχές - μετενσάρκωση, ενώ στα αθάνατα γένη των θεών, υπάρχουν και τα αθάνατα είδη, όπως τα θνητά είδη εδώ στην Γη).



morfeas sky
κατανοητό είναι.


Αλήθεια; δεν ξέρω τι να γράψω άλλο για να γίνω κατανοητός.

Νομίζω ότι αυτό που λείπει είναι να τοποθετήσεις το κάθε επίπεδο με το όνομα που ο καθένας αντιλαμβάνεται. Χριστός.. αυτό. Εωσφόρος.. εκείνο κλπ. χα, χα. Γελάω αλλά σε καταλαβαίνω.

Το άλλο και μεγάλο θέμα, και εκεί την πατάνε οι περισσότεροι, είναι η κάθαρση. Δεν θέλουν να πονέσουν... Στη συνέχεια αφού έχουν εξυγιανει το σώμα, σε φυσικό, συναισθηματικό, νοητικό επίπεδο... μετά εστίαση στις αρετές του Αγαθού κλπ, κλπ.

Το έχω κάνει, στην θέση του δεύτερου Νου δημιουργού, έχω βάλει το εκπεσών φωτισμένο πνεύμα, έχω βάλει τον Κρόνο, και τον διάβολο Eωσφόρο, και πάλι είναι τόσα τα ονόματα που και να τα γράψω δεν θα τα διαβάσουν όλοι, και πάλι μπέρδεμα με τα ονόματα παντού.....επίσης στην θέση του ανθρώπου δεύτερου θεού, έχω βάλει τον Χριστό, όπως και στην θέση του Δία Διοικητή, ένα από τα επτά δημιουργήματα του Κρόνου, που διοικεί τον ήλιο, έχω βάλει τον Απόλλωνα ως Διοικητή του ανθρώπου δεύτερου θεού...πολύ μπέρδεμα με τα ονόματα...είδες πως τα έχουν κάνει; ώστε να μας προκαλλούν σύγχιση σε όλα.


Κατάλαβα. Εδώ όμως μου τα μπερδεύεις... Άλλο ο Εωσφόρος και άλλο διάβολος. Την διαβολή την δημιουργεί ο εκπεσών άνθρωπος μέσω των σκεπτομορφών του. Δεν υπάρχει διάβολος στην από πάνω προς τα κάτω δημιουργία. Θα τα ξεκαθαρίσουμε όλα σιγά σιγά.

Στα Ερμητικά κείμενα γράφει ξεκάθαρα για εκπεσών φωτισμένο πνεύμα, και όχι για εκπεσών άνθρωπο. Τα έχω αναλύσει όλα αυτά, αλλά μάλλον δεν με παρακολουθούσες τόσο καιρό...οπότε καταλαβαίνεις τι γίνεται, να αναλύω στον καθένα ξεχωριστά χιλιάδες πράγματα.

Αυτό που ονομάζουμε ως άνθρωπο στην Γη, στην πραγματικότητα είναι το ανθρώπινο διαχωρισμένο σύνθετο αισθητό σώμα που μας έδωσε αυτό που ονομάζεις εσύ ως φωτισμένο πνεύμα. Αυτό μας κρατά σε Λήθη και Αγνοια. Την κακία αυτό το σώμα την δημιουργεί, όχι ο Άνθρωπος, ο οποίος δεν είναι σώμα.

Ναι το γράφει. Αυτό συμβαίνει διότι όταν κάτι εκπέσει, χάνει μέρος την Ενθύμισής του. Αυτό δεν σημαίνει διαβολή όμως.
Επικοδομητικός διάλογος γίνεται. Σε παρακολουθούσα κι έχουμε μιλήσει και γραπτώς πάλι.
Αν θεωρείς ότι κατέχεις το αλάθητο τότε πάω πάσο.

Με ποιον τρόπο θεωρείς τον άνθρωπο ως αμαρτωλό; ειδικά σε έναν υλικό κόσμο όπου τίποτα δεν απέχει ποτέ από καμιά κακία;

ο Χριστός είπε ότι η αμαρτία δεν υπάρχει στον κόσμο,
εσείς, τους είπε την κάνετε να υπάρχει.
Α+μάρτυς = Αυτός που δεν μπορεί να γίνει μάρτυρας μια κατάστασης λόγω ληθης κλπ

Θα στο πω αλλιώς...τα ζώα για να τραφούν σκοτώνουν ένα άλλο ζώο....αυτό δεν είναι κακία;

Όχι διότι δεν έχουν νου. Υπόκεινται στο νόμο της Ανάγκης. Και ειδικά τα ζώα εξ ανάγκης μέσω ενστίκτου.

Και οι Ανάγκες τι είναι; είναι η ίδια η φύση γεμάτη από Ανάγκες, και οι Ανάγκες γεννούν την κακία...διότι η φύση δεν απέχει ποτέ από καμιά κακία.

Από την στιγμή που συμμετέχει ο άνθρωπος εδώ στην Γη, με την ενσάρκωση του, ταυτόχρονα συμμετέχει στην αμαρτία. Αυτό εννοούσε ο Χριστός.

Αυτή είναι ερμηνεία... Και εδώ είναι το μπέρδεμα στην Ερμηνεία που δίνει ο καθένας.
Γι αυτό το λόγο παρτο ανάποδα.
Πρώτα κάθαρση εδώ και μετά όλα θα σου δωθουν.

Πρώτα Αγαθή Θέληση για την Αλήθεια, και μετά θα μας δοθεί ο Νους ώστε να την κατανοήσουμε. Ποιος όμως σκέφτεται σήμερα; κανείς.

Αρκετοί αλλά δεν υπάρχει ακόμα η κρίσιμη μάζα.

Η Ορφική θεολογία περί της ανάγκης απαντάται τόσο στην αρχαία φιλοσοφία όσο και στη τραγωδία. Κατά τους αρχαίους φιλοσόφους, ο μεν Πλάτων θεωρεί τη θεά Ανάγκη ως μητέρα των Μοιρών, ο δε Πλούταρχος ως μητέρα της Αδράστειας. Ο Πρόκλος την παριστά μητέρα της Ειμαρμένης που την γέννησε εκ του Δημιουργού, ο Στοβαίος θεωρεί την Ανάγκη κόρη του Κρόνου και αδελφή της θεάς Θέμιδας (Δίκης), και τέλος ο Ευριπίδης την εξισώνει με Ερινύα.

Μα, ακόμη και στο θεικό γένος των ανθρώπων, όλα γίνονται από Ανάγκη, ώστε να δημιουργηθεί ο κόσμος των μορφών της Ύλης. ο Χριστός μας είπε ότι ο δικός του κόσμος είναι η Ζωή και το Φως, έξω από τον κόσμο των μορφών.

δεν διαφωνώ...

Άρα; για ποιον λόγο να είμαστε αμαρτωλοί, ενώ βρισκόμαστε μέσα στον κόσμο της Αμαρτίας; Αυτή είναι η φύση της Υλης και των μορφών, η Αταξία, και σκοπός μας εδώ είναι η λιγότερη κακία, (Αρμονία η συμφιλίωση των αντιθέτων), όπου διαφέρει σε κάθε φύση από τις επτά φύσεις. Η Γη είναι η κατώτερη φύση.

morfeas sky




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου