Η διαφήμιση έχει μπει για τα καλό στη ζωή των Ελλήνων. Πελάτες αναζητεί «το νέο σιγαρέττο Αθήναι», που πωλείται 1.90 στο μικρό κουτί των 10 τσιγάρων- συσκευασία που σήμερα πια δεν υπάρχει- και με… μια δεκάρα έκπτωση το μεγάλο πακέτο των 20 τσιγάρων: 3.70! Δέκα δραχμές την ημέρα είναι αρκετές για να αγοράσει κανείς με δόσεις ηλεκτρικό ψυγείο – πολυτέλεια βέβαια για το 1961.
Όπως άλλωστε και το αυτοκίνητο που κοστίζει 50.000 δραχμές, ακόμη κι αν είναι φθηνό και άγνωστης μάρκας, όπως το εικονιζόμενο.
Η μπύρα ΦΙΞ, που κυριαρχεί απολύτως στην αγορά, βγάζει μέχρι και… πασχαλινό (!) τύπο, ενώ οι μεγαλύτεροι θα θυμηθούν βέβαια τη χαρακτηριστική συσκευασία της ασπιρίνης, στην αρχή σε μεταλλικό και αργότερα σε όμοιο πλαστικό κουτί, με το ιδιότροπο, διαγώνιο άνοιγμα. Τον καφέ Ριζόπουλου ίσως δεν τον θυμούνται πια σήμερα πολλοί, όμως τότε υπήρχε στην Αθήνα επί 60 ολόκληρα χρόνια, από το 1901.
Όσο βέβαια για το ΠΡΟ-ΠΟ, αυτό παραμένει αθάνατο μέχρι σήμερα και πιθανότατα για πολλές ακόμη δεκαετίες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου