Είναι προτιμότερο να αδικηθείς, παρά να αδικήσεις, και να κάνεις κάτι κακό, μας δίδαξε μεταξύ πολλών άλλων, ο Αριστοκλής.
Ο Έλληνας αυτοκράτορας Θεόφιλος, εφάρμοσε κατά γράμμα, ένα από τα μεγαλύτερα, Πλατωνικά-Αξιώματα.
Άξιος τιμής, σε μία πόλη, είναι όποιος, δεν αδικεί. Όμως όλα τα αξιώματα, και τις τιμές, μιας πόλεως, της αξίζουν, όσοι εμποδίζουν, τις αδικίες που γίνονται (Αριστοκλής-Νόμοι). Τέλειος είναι μόνον ο Θεός-Δημιουργός, γιατί δεν έχει μέσα του, καμία κακία, όπως μας δίδαξε, ο Αριστοκλής στο έργο του "Τίμαιος".
Στον αντίποδα, όλοι οι άνθρωποι, έχουν θετικά και αρνητικά.
Χαρακτηριστικά είναι τα ιστορικά γεγονότα, που θα σας αναφέρω. Η σύζυγος του Θεόφιλου, και μητέρα του Μιχαήλ του Γ, η Θεοδώρα, διατηρούσε κρυφά, από τον Θεόφιλο, εμπορικό πλοίο. Η Αυγούστα έκανε εμπόριο. Μόλις το έμαθε ο Βασιλιάς., σε μία από τις καθιερωμένες βόλτες, που έκανε με τα πόδια, πήγε στο λιμάνι, και ρώτησε δήθεν τίνος ήταν το συγκεκριμένο πλοίο. Στην συνέχεια διέταξε, να περάσει το πλήρωμα έξω, και αμέσως έκαψε το πλοίο, μαζί με το εμπόρευμα. Ύστερα δημοσίως μίλησε με φοβερές προσβολές, προς την Αυγούστα, γιατί έτρωγε τα κέρδη των φτωχών, και την απείλησε μέχρι και με θανατική ποινή, εαν ξανατολμήσει κάτι παρόμοιο. (1) Ο Θεόφιλος μιλούσε πάντοτε με τους φτωχούς Έλληνες, οι οποίοι του έλεγαν τα προβλήματα τους. Ο Βασιλιάς τιμωρούσε, πάρα πολύ σκληρά, όλους τους πλούσιους που είχαν αδικήσει φτωχούς, και τους επέστρεφε σπίτια, κτήματα, και ζώα. Αποκαθιστούσε όλες τις αδικίες, που γινόταν εις βάρος των φτωχών Ελλήνων.
Ακόμη ο αυτοκράτορας ρωτούσε προσωπικά, για τις τιμές των πραγμάτων, στην αγορά της Βασιλεύουσας. Ο Θεόφιλος, είχε πέντε κόρες. Η μια από αυτές, είχε παντρευτεί τον Πετρωνά, ο οποίος έχτισε το παλάτι του, δίπλα στην καλύβα, μιας χήρας-ηλικιωμένης με εννιά παιδιά, κρύβοντας της, εντελώς τον ήλιο. Σε μια από τις βόλτες του του Θεόφιλου, τον πλησίασε η χήρα, και του είπε τι έκανε ο Πετρωνάς. Τότε ο Θεόφιλος έδωσε δημοσίως εντολή, στον Πετρωνά, να γκρεμίσει αμέσως το παλάτι του, να πάρει την κόρη του, και να πάνε να χτίσουν σε άλλο μέρος. Όμως ο Πετρωνάς, όπως ήταν διεφθαρμένος, παράκουσε τον αυτοκράτορα, και έβαλε δικούς του ανθρώπους, να παρακολουθούν την ηλικιωμένη γυναίκα, για να μην μπορεί. να πλησιάσει ξανά τον Θεόφιλο. Όμως μετά από έξι μήνες, η γυναίκα κατάφερε να ξεφύγει από τους ανθρώπους του Πετρωνά, και πήγε γονάτισε μπροστά στον βασιλιά. Τότε του είπε, ότι όχι μόνον δεν γκρέμισε το σπίτι του, ο Πετρωνάς, αλλά έβαλε και ανθρωπούς του, να την παρακολουθούν, για να μην μπορέσει να τον ξαναπλησιάσει. Τότε ο Θεόφιλος μαστίγωσε δημοσίως προσωπικά ο ίδιος τον Πετρωνά και επέβλεψε ο ίδιος το γκρέμισμα, του σπιτιού του γαμπρού του. Ούτε στην γυναίκα και στα παιδιά του, δεν έκανε χάρες, ο Αυτοκράτορας Θεόφιλος. Ένα ακόμη ενδεικτικό περιστατικό. Είχε βγάλει διαταγή σε όλη την αυτοκρατορία, να του βρούνε το γρηγορότερο άλογο, για να το έχει στις εκστρατείες. Τότε ένας στρατηγός, προσπάθησε να αφαιρέσει δια της βίας το άλογο, από έναν στρατιώτη, για να το παραδώσει στον Θεόφιλο, ώστε να έχει την εύνοια του Βασιλέως. Ο στρατιώτης δεν το έδινε, για αυτό ο στρατηγός τον κατηγόρησε ψευδώς, για δειλία σε μια μάχη. Ο στρατιώτης απολύθηκε, από τον αυτοκρατορικό στρατό, και επέτυχε να του αποσπάσει το άλογο ο στρατηγός, και να το δώσει στον αυτοκράτορα. Σε μια γενική επιστράτευση, που συμμετείχε και ο απολυμένος στρατιώτης, κατά την υποχώρηση, του Ελληνικού-Ρωμαϊκού στρατού, σε μια μάχη, ο στρατιώτης συμμετείχε με ένα, πιο αργό άλογο. Το αποτέλεσμα ήταν, να τον προλάβουν οι Αγαρηνοί, και να τον σκοτώσουν. Καθοριστικό ρόλο, στον θάνατο του στρατιώτη, διαδραμάτισε, η παράνομη αφαίρεση, του αλόγου από τον στρατηγό. Το άλογο το έδωσε στον Βασιλιά. Αυτό ο Θεόφιλος το αγνοούσε. Αμέσως η χήρα γυναίκα του στρατιώτη, με δυο παιδιά, παρουσιάστηκε, στον Θεόφιλο και του είπε τα τεκταινόμενα. Αμέσως ο Θεόφιλος κάλεσε τον στρατηγό, να παρουσιαστεί μπροστά του.
Αρχικά αρνήθηκε τα πάντα, όμως στην συνέχεια ομολόγησε. Ο Βασιλιάς τον έδιωξε, από τον Ελληνικό-Ρωμαϊκό αυτοκρατορικό στρατό. Τον έστειλε εξορία και έκανε τα παιδιά με την χήρα του αδικοχαμένου στρατιώτη κληρονόμους, στην περιουσία του στρατηγού. Γιατί δεν θα υπάρξει ποτέ δικαιοσύνη, σε αυτό τον κόσμο ;
Στα χρόνια της μεγάλης ακμής του Ρωμαϊκού κράτους με πρωτεύουσα την αρχαία Ρώμη, έζησε μεταξύ πολλών άλλων επιφανών, και ο Μάρκος Λικίνιος Κράσσος. Ο Μάρκος Κράσσος ήταν ο πλουσιότερος Ρωμαίος της αυτοκρατορίας, και ένας από τους εξυπνότερους πολίτες.
Την περιουσία του την έκανε με αδικίες, βία, απειλές, εκβιασμούς, αισχροκέρδεια, δηλαδή με όλους τους γνωστούς τρόπους τους οποίους χρησιμοποιούν από τα αρχαία χρόνια μέχρι σήμερα όλοι όσοι πιστεύουν στον Εωσφόρο. Εκείνη την εποχή οι σκλάβοι της Ρωμαϊκής "δημοκρατίας" δεινοπαθούν πάρα πολύ από τον Ρωμαϊκό ζυγό. Μεταξύ όλων αυτών των άτυχων ανθρώπων ήταν και ο Σπάρτακος. Τους σκλάβους οι Ρωμαίοι τους χρησιμοποιούν για κάθε είδους σεξουαλική ανωμαλία, προς τιμήν του Δια και των άλλων δαιμόνων. Επίσης τους κακοποιούν-εκμεταλεύονται με κάθε μέσο και τρόπο. Ενδεικτικό ήταν ότι τους θυσίαζαν και στους δαίμονες του δωδεκαθέου. Ο Ρωμαϊκός ζυγός είναι αφόρητος-αβάσταχτος. Ένας από τους τρόπους με τους οποίους χρησιμοποιούσαν οι Ρωμαίοι τους σκλάβους, ήταν για να τους έχουν ως μοναμάχους στις αρένες της αυτοκρατορίας, για την διασκέδαση των "ευγενών" και του λαού. Σε κάποια χρονική στιγμή μερικοί μονομάχοι, με αρχηγό τον Σπάρτακο, θα επιτύχουν να απελευθερωθούν, από τα Ρωμαϊκά δεσμά της δουλείας. Ένα από τα ενδεικτικά χαρακτηριστικά όλων των εωσφοριστών ήταν και είναι πάντοτε η αλαζονεία και η υπεροψία. Για αυτό και οι αρχαίοι Ρωμαίοι, υποτιμούν τους επαναστατημένους, διότι όχι μόνον δεν τους θεωρούν ανθρώπους, αλλά δεν τους υπολογίζουν ούτε ως κτήνη. Την αλαζονική-εωσφορική τους συμπεριφορά θα την πληρώσουν πάρα πολύ άσχημα χάνοντας πραίτορες, υπάτους, στρατηγούς, αξιωματικούς και αρκετές χιλιάδες Ρωμαίων στρατιωτών κατά τις μάχες που ακολούθησαν.
Για την αποτελεσματική αντιμετώπιση των επαναστατών στάλθηκε ο Μάρκος Λικίνιος Κράσσος. Ο Κράσσος ήταν ένας πάρα πολύ φιλόδοξος και έξυπνος άνθρωπος, ο οποίος ήθελε να φτάσει πάρα πολύ ψηλά. Επέδειξε πολύ μεγάλες αρετές. Φημιζόταν για την ψυχραιμία του. Δεν υποτιμούσε ποτέ κανέναν από τους αντιπάλους του, στα πεδία των μαχών. Επίσης ο Κράσσος ήξερε ότι για να επιτύχεις πολύ μεγάλους στόχους έπρεπε να έχει υπομονή, ψυχραιμία, παρατηρητικότητα και ισχυρούς συμμάχους. Γνώριζε ο Κράσσος ότι στην πολιτική και στον πόλεμο χωρίς ισχυρούς και ικανούς συμμάχους δεν είναι δυνατόν να επιβιώσεις και να διακριθείς. Στα πλαίσια όλων αυτών των στόχων έκανε συμμαχία με τον ανερχόμενο τότε, Γαιο Ιούλιο Καίσαρα και τον Πομπήιο. O Kράσσος ως μεγάλος πολιτικός έδωσε στον Γναιο Πομπήιο το δικαίωμα, τελείως άδικα να καρπωθεί την νίκη, επί των επαναστατημένων σκλάβων και να τελέσει θριαμβευτική είσοδο στην Ρώμη. Αυτή η νίκη έγινε καθαρά από τις λεγεώνες του Μάρκου Λικίνιου Κράσσου. Όμως εκείνος γνώριζε πολύ καλά πότε να υποχωρεί και να κάνει συμμάχους. Αυτό όχι μόνο για να επιβιώσει στρατιωτικά-πολιτικά, αλλά και για να διεκδικήσει περισσότερα και σημαντικότερα πράγματα στο μέλλον, σε αξιώματα και δόξα. Δίδαξε με την σειρά του, πως θυσίασε τα λιγότερα, για τα περισσότερα και πιο σημαντικά πράγματα. Επίσης δίδαξε το πόσο σημαντικό είναι να έχεις υπομονή στον πόλεμο, στην πολιτική και στην ζωή. Χωρίς συμμάχους δεν φτάνεις πουθενά δεν πετυχαίνεις τίποτα. Για αυτό έδωσε την δόξα της νίκης επί του Σπάρτακου στον Πομπήιο. Επίσης ήξερε καλά ότι την εξουσία στην ανθρωπότητα, ασκούσαν και θα συνεχίσουν να το κάνουν, οι Φοίνικες-παγανιστές. Αυτό είναι κάτι το οποίο συμβαίνει και στην εποχή μας. Ο Μάρκος Λικίνιος Κράσσος, ως ένας πολύ έξυπνος άνθρωπος, και εωσφοριστής, γνώριζε εκ των έσω ότι όσο θα υπάρχουν παγανιστές σε αυτόν τον πλανήτη, δεν θα υπάρξει ποτέ δικαιοσύνη, ειρήνη, αγάπη, λογική και τάξη σε ολόκληρη την ανθρωπότητα.
Αυτό διότι το εωσφορικό δωδεκάθεο είναι η θρησκεία της ανομίας, της αταξίας, της αδικίας, τους μίσους, της καταστροφής και πάσης φύσεως ανωμαλίας. Χωρίς την επιστροφή τους στα Ελληνοχριστιανικά ήθη, δεν υπάρχει σωτηρία, θα αφανιστούμε μέχρι ενός. Αυτό είναι αποδεκτό από όλους. Η σεξουαλική διαφθορά, προκαλεί ηθική-πνευματική κατάρρευση, με αποτέλεσμα, να μην υπάρχει λογική, ανθρωπιά, δικαιοσύνη, παιδεία, δημιουργία, εξέλιξη και προοπτικές για εθνική επιβίωση. Δυστυχώς την σύγχρονη, εποχή, παρουσιάζεται το θλιβερό, και εθνικά καταστροφικό φαινόμενο, αρκετές γυναίκες, να είναι "Χριστιανές", και να ζούνε με τον τρόπο ζωής του αρχαίου "Θεού" Σαβάζιου. O Χριστιανισμός είναι η μόνη σωτήρια οδός. Πρέπει άπαντες να εγκαταλείψουν, τον σεξουαλικό τρόπο ζωής του Βάκχου-Σαβάζιου, ώστε να έχουμε δικαίωμα στην Ελευθερία, και την εθνική επιβίωση.
Η Ορθόδοξη Εκκλησία καθόρισε τους τρόπους, σωτηρίας των πιστών, και του Ελληνικού έθνους, από τον σκοτεινό παγανισμό, αρχίζοντας από την συνειδητοποίηση της τραγικής συμφοράς, που προκάλεσε η σεξουαλική διαφθορά στον αρχαίο και τον σύγχρονο Ελληνικό κόσμο. Η Εκκλησία και οι Άγιοι πατέρες, μας υποδεικνύουν την παρεκτροπή των Ελλήνων Ορθοδόξων, από την Θεϊκή κτίση, και την κατάπτωση σε ζωώδεις καταστάσεις, με την κυριαρχία των κτηνωδών ορμών και επιθυμιών. Η πιο βασική αποστολή της Ορθοδοξίας, είναι μέσα από τις διδαχές, του κυρίου, Σωτήρα και Λυτρωτή ημών Ιησού Χριστού, να προστατέψει από την αμαρτία και την αγελαία κατάσταση, όλους τους Έλληνες, που λατρεύουν, τον Φρυγικό "θεό" Σαβάζιο. Ο Εωσφόρος και ο Σαβάζιος, ήταν και είναι οι βασικοί εκπρόσωποι, της ανομίας, της αταξίας, και της καταστροφής, του Ελληνικού έθνους, αντιστέκονται πεισματικά, με σκοπό να εμποδίσουν, την εθνική και ηθική-πνευματική σωτηρία, και την ανύψωση των Ελλήνων. Όπως είναι γνωστό και ιστορικά αποδεδειγμένο, ο αρχαίος Ελληνικός κόσμος, κατέρρευσε, και κατακτήθηκε, κατ ουσίαν αμαχητί, από τους αρχαίους Ρωμαίους, εξαιτίας, της σεξουαλικής διαφθοράς, που επέβαλε η αρχαία θρησκεία. Στον παγανισμό η αμαρτία και η κάθε ηθική εκτροπή, ήταν ταυτισμένες με την ειδωλολατρική θρησκευτική πίστη. Σε όλα τα ειδωλολατρικά θρησκεύματα υπήρχαν θεοί –δαίμονες, ως προστάτες των ανθρωπίνων παθών, με βασικότερο όλων, την σεξουαλική διαφθορά. Όταν όμως ήρθε στην Ελλάδα τον 8ο π.Χ. αιώνα, η λατρεία, του Φρυγικού "θεού" των σεξουαλικών οργίων, του Σαβάζιου, ο οποίος μετονομάστηκε σε Διόνυσο, εκείνος συμπεριέλαβε στο πρόσωπό του την προστασία όλων των σεξουαλικών παθών. Κύριο στοιχείο ήταν τα ακατονόμαστα όργια, ο χυδαίος ερωτισμός, οι πάσης φύσεως ηθικές παρεκτροπές, Ο Διόνυσος, έχει έρθει από την Ανατολή για να εδραιώσει στον τόπο αυτό την λατρεία του, η οποία έχει παραγκωνιστεί εξαιτίας της αρχαίας Ελληνικής-Φιλοσοφικής σκέψης. Σε περιόδους έντονης ανησυχίας, δυστυχίας, και πολέμων οι άνθρωποι βιώνουν καταστάσεις τις οποίες δεν μπορούν να ελέγξουν με το πνεύμα και την ηθική. Φοβούνται- αρνούνται να σκεφτούν, και να ερευνήσουν. Για αυτό στρέφονται προς το κακό, και την σεξουαλική διαφθορά. Ο Φρυγικός "θεός" Διόνυσος, με στόχο, την ολοκληρωτική καταστροφή, του Ελληνικού έθνους, προσφέρει απλόχερα την σεξουαλική "ελευθερία" από τα "δεσμά" του αρχαίου Ελληνικού πολιτισμού και του Χριστιανισμού, σε όλους όσους τον πιστεύουν. Τα αρχαία χρόνια, μόνον οι αγράμματοι και η ηθικά και πνευματικά εξαθλιωμένοι, συμμετείχαν, στα σεξουαλικά όργια. Τα ίδια τα καθεστώτα, προωθούσαν τα όργια για να μπορούν να εξουσιάζουν, με ευκολία τις μάζες. Οι Έλληνες φιλόσοφοι-σοφοί, δεν συμμετείχαν ποτέ, και καταδίκαζαν δημόσια, κάθε σεξουαλική παρεκτροπή.
Δυστυχώς οι νεοταξίτες, εξουσιάζουν, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο, στην σύγχρονη Ελλάδα, μέσα από την σεξουαλική διαφθορά. Οι αμόρφωτες και δεισιδαίμονες μάζες συμμετείχαν με πάθος στις αισχρές Διονυσιακές εορτές, διότι οι κρατούντες επέτρεψαν, να υπάρχει σε αυτές ελευθερία ακόμη και στα πιο ταπεινά αχαλίνωτα πάθη των θρησκευτών. Μοιχοί, πόρνοι, έκφυλοι και κάθε λογίς ανώμαλοι, κρυμμένοι πίσω από τα ειδεχθή προσωπεία, μπορούσαν να ικανοποιήσουν τα αισχρά πάθη τους νόμιμα, εκτελώντας τα θρησκευτικά-εωσφορικά τους καθήκοντα. Παρατηρώντας την ιστορία θα διαπιστώσουμε δυο βασικά αξιώματα. τα οποία καθόρισαν την επιβίωσή, την και την εξέλιξή της Ελλάδος. Τα στοιχεία αυτά είναι η λογική σκέψη, ο πολιτισμός των Αρχαίων Ελλήνων Φιλοσόφων, και από την άλλη η Βακχική λατρεία. Η λογική σκέψη, οι επιστήμες, και το πάθος για την ζωή, συνθέτουν το βασικό υπόβαθρο της ανθρώπινης σκέψης. Τα παραπάνω δυο βασικά στοιχεία, τα οποία ήταν και είναι εντελώς αντίθετα μεταξύ τους, οι αρχαίοι Έλληνες τα απέδωσαν σε δυο θεούς. Τον Απόλλωνα, ως προστάτη του αρχαίου Ελληνικού πολιτισμού-τεχνών, και τον Φρυγικό θεό Σαβάζιο, που αργότερα, ονομάστηκε Διόνυσος, ως θεό των παρά φύση σεξουαλικών πράξεων. Ο Φοίβος λατρευόταν, ως Θεός της λογικής, του φωτός, του μέτρου και του πολιτισμού. Ο Σαβάζιος-Διόνυσος, ήταν και είναι ο εκφραστής, του αχαλίνωτου σεξουαλικού πάθους, της μανίας και των έντονων συναισθημάτων. Οι δυο θεοί συγκεντρώνουν, δυο διαφορετικές θεωρίες, δυο αντίθετες απόψεις, δύο διαφορετικά αξιώματα για την ζωή. Οι αντίθετες αυτές δυνάμεις-ιδεολογίες, προσπαθούν να επικρατήσουν στην επιστήμη, στην τέχνη, στους θεσμούς, την ηθική την κοινωνία, και τα έθνη. Ειδικότερα ο Ελληνισμός, στο περάσμα των αιώνων, είναι δημιούργημα τόσο του Απολλώνιου πνεύματος (Αρχαίος Ελληνικός Πολιτισμός), όσο και του Διονυσιακού (Εωσφόρος). Το Απολλώνιο πνεύμα-αρχαίος Ελληνικός πολιτισμός, αποτελούν η απλότητα, η λογική, ο στοχασμός, η αυτοσυγκράτηση, και η γαλήνη. Αντίθετα, το Διονυσιακό πνεύμα το χαρακτηρίζει η μανία, το μένος, το πάθος, το συναίσθημα, οι σεξουαλικές ανωμαλίες οι ψυχικές εκρήξεις, οι παρορμήσεις, τα πιο βρώμικα-αισχρά ένστικτα, του ανθρώπου, και η εύθυμη πλευρά της ζωής.
Το Απολλώνιο πνεύμα ορίζεται από το μέτρον άριστον και το μηδέν άγαν, την μεσότητα και την αποφυγή των υπερβολών και τω άσκοπων-καταστροφικών ενεργειών. Αντίθετα, το Διονυσιακό πνεύμα δεν τα δέχεται όλα αυτά, και οδηγεί τους Έλληνες σε καταστροφικές πράξεις και συμπεριφορές οριακές, οι οποίες διαχρονικά θέτουν τον Ελληνισμό σε θανάσιμους κινδύνους.
Tο Διονυσιακό στοιχείο καθηλώνει το Ελληνικό έθνος και τους Έλληνες, στο επίπεδο των ζώων και στον πρωτογονισμό, ενώ το Απολλώνιο πνεύμα, εξυψώνει και βοηθά, με τα ανώτερα και ευγενέστερα δημιουργήματα του. Σύμφωνα με τον πατέρα της ιστορίας τον Ηρόδοτο, (Β Βιβλίο, Ευτέρπη), οι Φοίνικες ήρθαν από την Αίγυπτο, από το 1519 π.Χ. και μετά. Εκείνοι κατέκτησαν δια της βίας Στερεά Ελλάδα, και Πελοπόνησο και επέβαλαν το δωδεκάθεο. Η βίαιη επιβολή του σατανικού δωδεκαθέου, άγγιξε τα όρια γενοκτονίας στην Ελληνική επικράτεια. Τα αρχαία χρόνια, μεταξύ άλλων έλαβαν χώρα, φοβεροί εμφύλιοι πόλεμοι, τους οποίους πάντοτε υποκινούσε το Φοινικικό ιερατείο των Δελφών. Κατά την εποχή των Περσικών πολέμων, το Φοινικικό μαντείο των Δελφών, ήταν μονίμως με το μέρος των Περσών και καλούσαν τους Έλληνες, μέσω ψευδοχρησμών να μην πολεμήσουν. Η Ελλάδα ήταν το κέντρο του πολιτισμού, εντούτοις όλοι οι σημαντικοί αρχαίοι Φιλόσοφοι διώχθηκαν, φονεύθηκαν και δημεύτηκαν οι περιουσίες τους. Ο Πελοποννησιακός Πόλεμος σηματοδότησε την αρχή του τέλους για τον αρχαιοελληνικό πολιτισμό και έθεσε σε θανάσιμο κίνδυνο την ύπαρξη ακόμη και του Ελληνικού έθνους. Οι Αθηναίοι κατέρρευσαν οικονομικά, πολιτικά και ηθικά. Είχαν φτάσει, στην απόλυτη ηθική κατάπτωση. Η ζωή στην αρχαία Αθήνα, έγινε εφιάλτης. Η ψυχολογική κατάρρευση των πολιτών της άλλοτε ισχυρότερης πόλης, οδήγησε αναπόφευκτα στην αναζήτηση ενός" Σωτήρα-λυτρωτή". Έχοντας ζήσει το απόγειον του ορθολογισμού και της Ελληνικής φιλοσοφίας, τώρα στρέφονται σε ότι μπορεί να "τονώσει' το συναίσθημα, και το σώμα. Αναζητούν οτιδήποτε μπορεί να χαρίσει λίγες στιγμές ξενοιασιάς, και η αναζήτηση τους αυτή, οδηγεί σε όλα εκείνα που η Ελληνική φιλοσοφία, είχε απορρίψει . Οι μυστηριακές λατρείες, που απαιτούν ηθικές παρεκτροπές, σεξουαλικά όργια και επαφή με την φύση, αναβιώνουν. Ο θεός Διόνυσος, καταφέρνει μία πολύ σημαντική νίκη εναντίον του Αρχαίου Ελληνικού Πολιτισμού. Αγαπητές μου γυναίκες, διαχρονικά σε κάθε εποχή, όσοι Έλληνες αγαπούν την πατρίδα, που χάνεται, αναλαμβάνουν τον δύσκολο-άχαρο ρόλο να ενημερώσουν και να προστατέψουν κάποιες από εσάς με μοναδικό κίνητρο την εθνική μας επιβίωση. Μέσα από την προσπάθεια αυτή να επιβιώσει το έθνος, αρκετές φορές δεν γινόμαστε αρεστοί σε κάποιες γυναίκες, και ειδικά στις νέες, με αυτά τα οποία γράφουμε. Αυτό συμβαίνει διότι οι περισσότερες γυναίκες, βρίσκονται υπό την επήρεια της νεοταξικής μόδας, για αυτό τον λόγο, σας προκαλούμε έντονη δυσαρέσκεια. Για εμένα προσωπικά οι γυναίκες είναι πρώτα κόρες-αδελφές, φίλες και μετά είναι ερωμένες. (1) Oι γυναίκες δεν είναι αντικείμενα του σεξ, όπως τις έκανε για να τις εξευτελίζει και με σκοπό να καταστρέψει την Ελληνική κοινωνία και το έθνος, η νέα τάξη πραγμάτων. Το πώς θα ντύνονται και θα ζούνε οι γυναίκες το καθόρισαν οι αρχαίοι Έλληνες σοφοί και οι Άγιοι της Ορθοδοξίας. Η γυναίκα πού έχει μυαλό, δεν δείχνει ούτε τον καρπό του χεριού της, μας αναφέρει ο Αρχιερέας των Δελφών, ο φιλόσοφος Πλούταρχος.
Οι ντυμένες-ηθικές γυναίκες έχουν αξιοπρέπεια, ενώ το πιο βασικό είναι ότι δημιουργούν υγιείς ερωτικές επιθυμίες και γεννούν Ήρωες, Αγίους και Αγίες. Αυτό γινόταν εδώ και αιώνες. Στον αντίποδα οι γυμνές-ανήθικες γυναίκες και όσες από αυτές αξίζουν, δημιουργούν εντελώς ακάθαρτες ορμές, με θλιβερό αποτέλεσμα την ανεξέλεγκτη σεξουαλική διαφθορά. Οι συνέπειες είναι κατά γενική παραδοχή καταστροφικές, καθώς οι περισσότερες γεννούν και μεγαλώνουν, δειλούς, θηλυπρεπείς ραγιάδες. Αυτές οι καταστάσεις, είναι τρομερές και δυσβάσταχτες, για το έθνος. Αυτό διότι η γύμνια και η σεξουαλική διαφθορά προκαλούν ανηθικότητα, χυδαιότητα, αμάθεια, ανομία, αταξία, αδικία και καταστροφή.
Τις εποχές που ήταν ντυμένες οι Ελληνίδες το έθνος μεγαλουργούσε και ήταν στην κορυφή του κόσμου. Ήμασταν ως έθνος στην κορυφή του κόσμου, και είχαν την ψυχική-ηθική δύναμη οι πρόγονοι μας να υπερασπιστούν επί αρκετούς αιώνες την πατρίδα μας από πολλούς εξωτερικούς εχθρούς. Στην εποχή μας εξαιτίας των σεξουαλικών ανωμαλιών,
σβήνουμε αργά και σταθερά ως έθνος. Μνημόνια, αυτοκτονίες, ορφανά παιδιά εξαιτίας των αυτοκτονιών, άνεργοι, άστεγοι, αδικημένοι κλπ. Είναι κοινώς αποδεκτό και διαχρονικά αποδεδειγμένο ότι οι κόρες Χριστού, ήταν και είναι ευλογία για την Ελλάδα, είναι ευλογία για την κοινωνία. Στον αντίποδα οι κόρες του Εωσφόρου, με την μόδα, με τα σεξουαλικά έκτροπα, είναι εθνική καταστροφή. Οι γυναίκες είναι τα θεμέλια της Ελληνικής κοινωνίας όπως πολύ σωστά υπογράμμιζε στα κηρύγματα του ο πατέρας Σάββας Αχιλλέως. Ο νεοταξικός τρόπος ζωής είναι πολύ κενός και σάπιος. Αφήνει όλους τους ανθρώπους άδειους από συναισθήματα και ηθικές αξίες. Όσοι το αντιληφθούν αυτό απομακρύνονται πάρα πολύ γρήγορα από αυτή την παρακμιακή κατάσταση. Η συντριπτική πλειοψηφία αυτήν την εποχή άγεται και φέρεται με βάση αυτά τα οποία θα καθορίσει η νεοταξική μόδα.
Όσες ενδιαφέρονται να επιβιώσει το έθνος, πρέπει απαραιτήτος να εγκαταλείψουν, την νεοταξική μόδα. Είναι γνωστό ότι από τα αρχαία χρόνια, οι γυναίκες όλων των λαών που πιστεύουν στον Εωσφόρο είχαν έξω τις κοιλίες τους, έβαζαν σκουλαρίκια στον αφαλό, τατουάζ, καθώς επίσης έκαναν και πάσης φύσεως σεξουαλικές ανωμαλίες, για να υμνήσουν τον μιαρό τους αφέντη, τον σατανά. Το Ελληνικό έθνος, διαχρονικά επιβίωσε, εξαιτίας των σοφών, των αγίων, των Ηρώων και των χρηστών ηθών.
Οι Έλληνες του μεσαίωνα, από σκλάβοι του Ρωμαϊκού κράτους, έγιναν διοικητές του, χωρίς να χρειαστεί να πολεμήσουν. Όλα αυτά διότι είχαν θρησκεία τον Χριστιανισμό, και πολιτισμό τους αρχαίους Έλληνες φιλοσόφους, σοφιστές, ρήτορες, πανεπιστήμονες. Ο συνδυασμός αυτών των δύο έφερε τα χρηστά ήθη, τα οποία στην συνέχεια οδήγησαν στην ελευθερία των προγόνων μας, από τους κατακτητές Ρωμαίους. Οι ιεροί πρόγονοι μας, ζούσαν χωρίς καθόλου σεξουαλική διαφθορά. Τα χρηστά ήθη ζωής των Ελλήνων, είναι το πανάρχαιο διαχρονικό «μυστικό», για την επιβίωση του έθνους στο πέρασμα των αιώνων. Ταυτόχρονα όμως είναι και το κλειδί όλων των μεγάλων Ελληνικών στρατιωτικών πολιτικών και κοινωνικών επιτυχιών από καταβολής του Ελληνικού έθνους. Τα χρηστά ήθη ζωής των Ελλήνων, είναι το πανάρχαιο διαχρονικό «μυστικό», για την επιβίωση του έθνους στο πέρασμα των αιώνων. Ταυτόχρονα όμως είναι και το κλειδί όλων των μεγάλων Ελληνικών στρατιωτικών πολιτικών και κοινωνικών επιτυχιών από καταβολής του Ελληνικού έθνους.
Ο βασιλιάς Ηράκλειος ξεπέρασε σε αρκετούς τομείς τον M. Αλέξανδρο και κράτησε ζωντανή την Ελλάδα στην πιο κρίσιμη ιστορική καμπή όλων των εποχών. Όταν ο Έλληνας Ηράκλειος από την Καππαδοκία της Μικράς Ασίας, ανέβηκε στον Ελληνικό (Ρωμαϊκό) θρόνο, το κράτος ήταν τελείως χρεοκοπημένο. Ταυτόχρονα για πρώτη φορά στην παγκόσμια ιστορία, είχαμε την εισβολή και την κατάκτηση της μισής Ελληνικής-Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας, από τους Πέρσες.
Εντούτοις με όπλο τα χρηστά ήθη και την σωστή παιδεία, μέσα σε επτά μόνον χρόνια,οι Έλληνες ανέκαμψαν, με αποτέλεσμα να πάρουν πίσω όλα τα κατακτημένα εδάφη από τους Πέρσες. Όμως οι προγονοί μας δεν σταμάτησαν εκεί αλλά πέρασαν στην αντεπίθεση, κατακτώντας ολόκληρη την Περσική αυτοκρατορία. Αυτό το έκανε ο Ηράκλειος με έναν τελείως απειροπόλεμο στρατό. Έναν Ελληνικό στρατό τον οποίο δημιούργησε εκ του μηδενός μέσα σε δέκα μήνες. Είδατε τι επέτυχαν οι Ένδοξοι πρόγονοι εξαιτίας των χρηστών ηθών, και της σωστής παιδείας ; Ακόμη και ο Μ. Αλέξανδρος με πολύ έμπειρους και περισσότερους στρατιώτες, με ένα πανίσχυρο Ελληνικό Μακεδονικό βασίλειο πολιτικά-οικονομικά, και στρατιωτικά έκανε περισσότερο χρονικό διάστημα να κατακτήσει την Περσική αυτοκρατορία, σε σχέση με τον Ηράκλειο. Την εποχή του Μ. Αλέξανδρου δεν ήταν κατακτημένη η Ελλάδα και το Μακεδονικό βασίλειο.
Στον αντίποδα κατά την βασιλεία του Ηράκλειου επικρατούσε χάος και όλεθρος.
Η Ορθοδοξία προσφέρει τα πάντα, διότι εξευγενίζει, ισορροπεί,καλλιεργεί, ηρεμεί, ομορφαίνει τις ανθρώπινες ψυχές, τις γεμίζει με αγάπη για τον συνάνθρωπο, την ζωή και κάθε τι ωραίο. Από το απόγειον του Ελληνισμού, κατά τους μεσαιωνικούς αιώνες, βρεθήκαμε εκ νέου, σε πλήρη κατάπτωση κατά την σημερινή εποχή. Μοναδική λύση η επιστροφή στις διαχρονικές- πατροπαράδοτες Ελληνοχριστιανικές αξίες.
Πάγια αρχή μου είναι ότι όλοι οι λαοί, όλοι οι άνθρωποι, έχουν δικαίωμα να πιστεύουν οπού θέλουν. Όλα αυτά με την απαραίτητη προυπόθεση να μην επιβάλλουν τα πιστεύω τους σε τρίτους, είτε δια της βίας, είτε με πλάγιους τρόπους. Τι γίνεται όμως στην περίπτωση που η άλλη πλευρά δεν συναινεί ; Είναι λοιπόν δίκαιο να καθίσουμε να αφανιστούμε όλοι οι Έλληνες χωρίς να έχουμε πειράξει κανέναν απολύτως ; Όλα αυτά διότι από τα αρχαία χρόνια ο πολιτισμός μας, και η ιδεολογία-θρησκεία μας, αποτελούν εμπόδιο στην δημιουργία του παγκόσμιου εωσφορικού κράτους.
Από όλους τους προαναφερόμενους, και τις προαναφερόμενες, εξαιρείται ένα μικρό μέρος βάση των παγκόσμιων Φιλοσοφικών- μαθηματικών σταθερών, μέτρον άριστον και μηδέν άγαν. * Η ελευθερία πίστεως είναι θεόδοτη. Ο ίδιος ο Θεός έδωσε το δικαίωμα στους ανθρώπους, να πιστεύουν, όπου επιθυμούν. Προσωπικά είμαι υπέρ της συνυπάρξεως των λαών και των διαφορετικών θρησκευτικών, πεποιθήσεων.
Κοινά χαρακτηριστικά όλων των λαών, που πιστεύουν στον εωσφόρο από τα αρχαία χρόνια, μέχρι και σήμερα, οι σφαγές, οι κλοπές, οι εμπρησμοί, οι σεξουαλικές ανωμαλίες, οι βιασμοί και το σκλάβωμα γυναικών. Είναι πολύ θλιβερό, ότι στην κατοχική Ελλάδα, δεν θα υπάρξει πότε ένας πραγματικός πατριώτης ηγέτης, όπως είναι ό Ασσάντ, στην Συρία.
(1) ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΚΑΝΕ Ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΓΙΑΤΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ, Η ΘΕΟΔΩΡΑ, Η ΑΥΤΟΚΡΑΤΕΙΡΑ, ΔΕΝ ΤΗΣ ΕΦΤΑΝΑΝ ΤΟΣΑ ΠΛΟΥΤΗ ΚΑΙ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΜΠΟΡΙΟ, ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. ΕΝ ΤΟΥΤΟΙΣ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ, Η ΟΠΟΙΑ ΕΒΑΛΕ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΙΑ, ΤΗΝ ΠΙΟ ΘΑΝΑΣΙΜΗ ΕΜΦΥΛΙΑ ΜΑΣΤΙΓΑ Η ΟΠΟΙΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΕΛΕΙΨΕ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΔΙΑ ΠΑΝΤΟΣ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ, ΣΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΟ, ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ.
Ο Έλληνας αυτοκράτορας Θεόφιλος, εφάρμοσε κατά γράμμα, ένα από τα μεγαλύτερα, Πλατωνικά-Αξιώματα.
Άξιος τιμής, σε μία πόλη, είναι όποιος, δεν αδικεί. Όμως όλα τα αξιώματα, και τις τιμές, μιας πόλεως, της αξίζουν, όσοι εμποδίζουν, τις αδικίες που γίνονται (Αριστοκλής-Νόμοι). Τέλειος είναι μόνον ο Θεός-Δημιουργός, γιατί δεν έχει μέσα του, καμία κακία, όπως μας δίδαξε, ο Αριστοκλής στο έργο του "Τίμαιος".
Στον αντίποδα, όλοι οι άνθρωποι, έχουν θετικά και αρνητικά.
Χαρακτηριστικά είναι τα ιστορικά γεγονότα, που θα σας αναφέρω. Η σύζυγος του Θεόφιλου, και μητέρα του Μιχαήλ του Γ, η Θεοδώρα, διατηρούσε κρυφά, από τον Θεόφιλο, εμπορικό πλοίο. Η Αυγούστα έκανε εμπόριο. Μόλις το έμαθε ο Βασιλιάς., σε μία από τις καθιερωμένες βόλτες, που έκανε με τα πόδια, πήγε στο λιμάνι, και ρώτησε δήθεν τίνος ήταν το συγκεκριμένο πλοίο. Στην συνέχεια διέταξε, να περάσει το πλήρωμα έξω, και αμέσως έκαψε το πλοίο, μαζί με το εμπόρευμα. Ύστερα δημοσίως μίλησε με φοβερές προσβολές, προς την Αυγούστα, γιατί έτρωγε τα κέρδη των φτωχών, και την απείλησε μέχρι και με θανατική ποινή, εαν ξανατολμήσει κάτι παρόμοιο. (1) Ο Θεόφιλος μιλούσε πάντοτε με τους φτωχούς Έλληνες, οι οποίοι του έλεγαν τα προβλήματα τους. Ο Βασιλιάς τιμωρούσε, πάρα πολύ σκληρά, όλους τους πλούσιους που είχαν αδικήσει φτωχούς, και τους επέστρεφε σπίτια, κτήματα, και ζώα. Αποκαθιστούσε όλες τις αδικίες, που γινόταν εις βάρος των φτωχών Ελλήνων.
Ακόμη ο αυτοκράτορας ρωτούσε προσωπικά, για τις τιμές των πραγμάτων, στην αγορά της Βασιλεύουσας. Ο Θεόφιλος, είχε πέντε κόρες. Η μια από αυτές, είχε παντρευτεί τον Πετρωνά, ο οποίος έχτισε το παλάτι του, δίπλα στην καλύβα, μιας χήρας-ηλικιωμένης με εννιά παιδιά, κρύβοντας της, εντελώς τον ήλιο. Σε μια από τις βόλτες του του Θεόφιλου, τον πλησίασε η χήρα, και του είπε τι έκανε ο Πετρωνάς. Τότε ο Θεόφιλος έδωσε δημοσίως εντολή, στον Πετρωνά, να γκρεμίσει αμέσως το παλάτι του, να πάρει την κόρη του, και να πάνε να χτίσουν σε άλλο μέρος. Όμως ο Πετρωνάς, όπως ήταν διεφθαρμένος, παράκουσε τον αυτοκράτορα, και έβαλε δικούς του ανθρώπους, να παρακολουθούν την ηλικιωμένη γυναίκα, για να μην μπορεί. να πλησιάσει ξανά τον Θεόφιλο. Όμως μετά από έξι μήνες, η γυναίκα κατάφερε να ξεφύγει από τους ανθρώπους του Πετρωνά, και πήγε γονάτισε μπροστά στον βασιλιά. Τότε του είπε, ότι όχι μόνον δεν γκρέμισε το σπίτι του, ο Πετρωνάς, αλλά έβαλε και ανθρωπούς του, να την παρακολουθούν, για να μην μπορέσει να τον ξαναπλησιάσει. Τότε ο Θεόφιλος μαστίγωσε δημοσίως προσωπικά ο ίδιος τον Πετρωνά και επέβλεψε ο ίδιος το γκρέμισμα, του σπιτιού του γαμπρού του. Ούτε στην γυναίκα και στα παιδιά του, δεν έκανε χάρες, ο Αυτοκράτορας Θεόφιλος. Ένα ακόμη ενδεικτικό περιστατικό. Είχε βγάλει διαταγή σε όλη την αυτοκρατορία, να του βρούνε το γρηγορότερο άλογο, για να το έχει στις εκστρατείες. Τότε ένας στρατηγός, προσπάθησε να αφαιρέσει δια της βίας το άλογο, από έναν στρατιώτη, για να το παραδώσει στον Θεόφιλο, ώστε να έχει την εύνοια του Βασιλέως. Ο στρατιώτης δεν το έδινε, για αυτό ο στρατηγός τον κατηγόρησε ψευδώς, για δειλία σε μια μάχη. Ο στρατιώτης απολύθηκε, από τον αυτοκρατορικό στρατό, και επέτυχε να του αποσπάσει το άλογο ο στρατηγός, και να το δώσει στον αυτοκράτορα. Σε μια γενική επιστράτευση, που συμμετείχε και ο απολυμένος στρατιώτης, κατά την υποχώρηση, του Ελληνικού-Ρωμαϊκού στρατού, σε μια μάχη, ο στρατιώτης συμμετείχε με ένα, πιο αργό άλογο. Το αποτέλεσμα ήταν, να τον προλάβουν οι Αγαρηνοί, και να τον σκοτώσουν. Καθοριστικό ρόλο, στον θάνατο του στρατιώτη, διαδραμάτισε, η παράνομη αφαίρεση, του αλόγου από τον στρατηγό. Το άλογο το έδωσε στον Βασιλιά. Αυτό ο Θεόφιλος το αγνοούσε. Αμέσως η χήρα γυναίκα του στρατιώτη, με δυο παιδιά, παρουσιάστηκε, στον Θεόφιλο και του είπε τα τεκταινόμενα. Αμέσως ο Θεόφιλος κάλεσε τον στρατηγό, να παρουσιαστεί μπροστά του.
Αρχικά αρνήθηκε τα πάντα, όμως στην συνέχεια ομολόγησε. Ο Βασιλιάς τον έδιωξε, από τον Ελληνικό-Ρωμαϊκό αυτοκρατορικό στρατό. Τον έστειλε εξορία και έκανε τα παιδιά με την χήρα του αδικοχαμένου στρατιώτη κληρονόμους, στην περιουσία του στρατηγού. Γιατί δεν θα υπάρξει ποτέ δικαιοσύνη, σε αυτό τον κόσμο ;
Στα χρόνια της μεγάλης ακμής του Ρωμαϊκού κράτους με πρωτεύουσα την αρχαία Ρώμη, έζησε μεταξύ πολλών άλλων επιφανών, και ο Μάρκος Λικίνιος Κράσσος. Ο Μάρκος Κράσσος ήταν ο πλουσιότερος Ρωμαίος της αυτοκρατορίας, και ένας από τους εξυπνότερους πολίτες.
Την περιουσία του την έκανε με αδικίες, βία, απειλές, εκβιασμούς, αισχροκέρδεια, δηλαδή με όλους τους γνωστούς τρόπους τους οποίους χρησιμοποιούν από τα αρχαία χρόνια μέχρι σήμερα όλοι όσοι πιστεύουν στον Εωσφόρο. Εκείνη την εποχή οι σκλάβοι της Ρωμαϊκής "δημοκρατίας" δεινοπαθούν πάρα πολύ από τον Ρωμαϊκό ζυγό. Μεταξύ όλων αυτών των άτυχων ανθρώπων ήταν και ο Σπάρτακος. Τους σκλάβους οι Ρωμαίοι τους χρησιμοποιούν για κάθε είδους σεξουαλική ανωμαλία, προς τιμήν του Δια και των άλλων δαιμόνων. Επίσης τους κακοποιούν-εκμεταλεύονται με κάθε μέσο και τρόπο. Ενδεικτικό ήταν ότι τους θυσίαζαν και στους δαίμονες του δωδεκαθέου. Ο Ρωμαϊκός ζυγός είναι αφόρητος-αβάσταχτος. Ένας από τους τρόπους με τους οποίους χρησιμοποιούσαν οι Ρωμαίοι τους σκλάβους, ήταν για να τους έχουν ως μοναμάχους στις αρένες της αυτοκρατορίας, για την διασκέδαση των "ευγενών" και του λαού. Σε κάποια χρονική στιγμή μερικοί μονομάχοι, με αρχηγό τον Σπάρτακο, θα επιτύχουν να απελευθερωθούν, από τα Ρωμαϊκά δεσμά της δουλείας. Ένα από τα ενδεικτικά χαρακτηριστικά όλων των εωσφοριστών ήταν και είναι πάντοτε η αλαζονεία και η υπεροψία. Για αυτό και οι αρχαίοι Ρωμαίοι, υποτιμούν τους επαναστατημένους, διότι όχι μόνον δεν τους θεωρούν ανθρώπους, αλλά δεν τους υπολογίζουν ούτε ως κτήνη. Την αλαζονική-εωσφορική τους συμπεριφορά θα την πληρώσουν πάρα πολύ άσχημα χάνοντας πραίτορες, υπάτους, στρατηγούς, αξιωματικούς και αρκετές χιλιάδες Ρωμαίων στρατιωτών κατά τις μάχες που ακολούθησαν.
Για την αποτελεσματική αντιμετώπιση των επαναστατών στάλθηκε ο Μάρκος Λικίνιος Κράσσος. Ο Κράσσος ήταν ένας πάρα πολύ φιλόδοξος και έξυπνος άνθρωπος, ο οποίος ήθελε να φτάσει πάρα πολύ ψηλά. Επέδειξε πολύ μεγάλες αρετές. Φημιζόταν για την ψυχραιμία του. Δεν υποτιμούσε ποτέ κανέναν από τους αντιπάλους του, στα πεδία των μαχών. Επίσης ο Κράσσος ήξερε ότι για να επιτύχεις πολύ μεγάλους στόχους έπρεπε να έχει υπομονή, ψυχραιμία, παρατηρητικότητα και ισχυρούς συμμάχους. Γνώριζε ο Κράσσος ότι στην πολιτική και στον πόλεμο χωρίς ισχυρούς και ικανούς συμμάχους δεν είναι δυνατόν να επιβιώσεις και να διακριθείς. Στα πλαίσια όλων αυτών των στόχων έκανε συμμαχία με τον ανερχόμενο τότε, Γαιο Ιούλιο Καίσαρα και τον Πομπήιο. O Kράσσος ως μεγάλος πολιτικός έδωσε στον Γναιο Πομπήιο το δικαίωμα, τελείως άδικα να καρπωθεί την νίκη, επί των επαναστατημένων σκλάβων και να τελέσει θριαμβευτική είσοδο στην Ρώμη. Αυτή η νίκη έγινε καθαρά από τις λεγεώνες του Μάρκου Λικίνιου Κράσσου. Όμως εκείνος γνώριζε πολύ καλά πότε να υποχωρεί και να κάνει συμμάχους. Αυτό όχι μόνο για να επιβιώσει στρατιωτικά-πολιτικά, αλλά και για να διεκδικήσει περισσότερα και σημαντικότερα πράγματα στο μέλλον, σε αξιώματα και δόξα. Δίδαξε με την σειρά του, πως θυσίασε τα λιγότερα, για τα περισσότερα και πιο σημαντικά πράγματα. Επίσης δίδαξε το πόσο σημαντικό είναι να έχεις υπομονή στον πόλεμο, στην πολιτική και στην ζωή. Χωρίς συμμάχους δεν φτάνεις πουθενά δεν πετυχαίνεις τίποτα. Για αυτό έδωσε την δόξα της νίκης επί του Σπάρτακου στον Πομπήιο. Επίσης ήξερε καλά ότι την εξουσία στην ανθρωπότητα, ασκούσαν και θα συνεχίσουν να το κάνουν, οι Φοίνικες-παγανιστές. Αυτό είναι κάτι το οποίο συμβαίνει και στην εποχή μας. Ο Μάρκος Λικίνιος Κράσσος, ως ένας πολύ έξυπνος άνθρωπος, και εωσφοριστής, γνώριζε εκ των έσω ότι όσο θα υπάρχουν παγανιστές σε αυτόν τον πλανήτη, δεν θα υπάρξει ποτέ δικαιοσύνη, ειρήνη, αγάπη, λογική και τάξη σε ολόκληρη την ανθρωπότητα.
Αυτό διότι το εωσφορικό δωδεκάθεο είναι η θρησκεία της ανομίας, της αταξίας, της αδικίας, τους μίσους, της καταστροφής και πάσης φύσεως ανωμαλίας. Χωρίς την επιστροφή τους στα Ελληνοχριστιανικά ήθη, δεν υπάρχει σωτηρία, θα αφανιστούμε μέχρι ενός. Αυτό είναι αποδεκτό από όλους. Η σεξουαλική διαφθορά, προκαλεί ηθική-πνευματική κατάρρευση, με αποτέλεσμα, να μην υπάρχει λογική, ανθρωπιά, δικαιοσύνη, παιδεία, δημιουργία, εξέλιξη και προοπτικές για εθνική επιβίωση. Δυστυχώς την σύγχρονη, εποχή, παρουσιάζεται το θλιβερό, και εθνικά καταστροφικό φαινόμενο, αρκετές γυναίκες, να είναι "Χριστιανές", και να ζούνε με τον τρόπο ζωής του αρχαίου "Θεού" Σαβάζιου. O Χριστιανισμός είναι η μόνη σωτήρια οδός. Πρέπει άπαντες να εγκαταλείψουν, τον σεξουαλικό τρόπο ζωής του Βάκχου-Σαβάζιου, ώστε να έχουμε δικαίωμα στην Ελευθερία, και την εθνική επιβίωση.
Η Ορθόδοξη Εκκλησία καθόρισε τους τρόπους, σωτηρίας των πιστών, και του Ελληνικού έθνους, από τον σκοτεινό παγανισμό, αρχίζοντας από την συνειδητοποίηση της τραγικής συμφοράς, που προκάλεσε η σεξουαλική διαφθορά στον αρχαίο και τον σύγχρονο Ελληνικό κόσμο. Η Εκκλησία και οι Άγιοι πατέρες, μας υποδεικνύουν την παρεκτροπή των Ελλήνων Ορθοδόξων, από την Θεϊκή κτίση, και την κατάπτωση σε ζωώδεις καταστάσεις, με την κυριαρχία των κτηνωδών ορμών και επιθυμιών. Η πιο βασική αποστολή της Ορθοδοξίας, είναι μέσα από τις διδαχές, του κυρίου, Σωτήρα και Λυτρωτή ημών Ιησού Χριστού, να προστατέψει από την αμαρτία και την αγελαία κατάσταση, όλους τους Έλληνες, που λατρεύουν, τον Φρυγικό "θεό" Σαβάζιο. Ο Εωσφόρος και ο Σαβάζιος, ήταν και είναι οι βασικοί εκπρόσωποι, της ανομίας, της αταξίας, και της καταστροφής, του Ελληνικού έθνους, αντιστέκονται πεισματικά, με σκοπό να εμποδίσουν, την εθνική και ηθική-πνευματική σωτηρία, και την ανύψωση των Ελλήνων. Όπως είναι γνωστό και ιστορικά αποδεδειγμένο, ο αρχαίος Ελληνικός κόσμος, κατέρρευσε, και κατακτήθηκε, κατ ουσίαν αμαχητί, από τους αρχαίους Ρωμαίους, εξαιτίας, της σεξουαλικής διαφθοράς, που επέβαλε η αρχαία θρησκεία. Στον παγανισμό η αμαρτία και η κάθε ηθική εκτροπή, ήταν ταυτισμένες με την ειδωλολατρική θρησκευτική πίστη. Σε όλα τα ειδωλολατρικά θρησκεύματα υπήρχαν θεοί –δαίμονες, ως προστάτες των ανθρωπίνων παθών, με βασικότερο όλων, την σεξουαλική διαφθορά. Όταν όμως ήρθε στην Ελλάδα τον 8ο π.Χ. αιώνα, η λατρεία, του Φρυγικού "θεού" των σεξουαλικών οργίων, του Σαβάζιου, ο οποίος μετονομάστηκε σε Διόνυσο, εκείνος συμπεριέλαβε στο πρόσωπό του την προστασία όλων των σεξουαλικών παθών. Κύριο στοιχείο ήταν τα ακατονόμαστα όργια, ο χυδαίος ερωτισμός, οι πάσης φύσεως ηθικές παρεκτροπές, Ο Διόνυσος, έχει έρθει από την Ανατολή για να εδραιώσει στον τόπο αυτό την λατρεία του, η οποία έχει παραγκωνιστεί εξαιτίας της αρχαίας Ελληνικής-Φιλοσοφικής σκέψης. Σε περιόδους έντονης ανησυχίας, δυστυχίας, και πολέμων οι άνθρωποι βιώνουν καταστάσεις τις οποίες δεν μπορούν να ελέγξουν με το πνεύμα και την ηθική. Φοβούνται- αρνούνται να σκεφτούν, και να ερευνήσουν. Για αυτό στρέφονται προς το κακό, και την σεξουαλική διαφθορά. Ο Φρυγικός "θεός" Διόνυσος, με στόχο, την ολοκληρωτική καταστροφή, του Ελληνικού έθνους, προσφέρει απλόχερα την σεξουαλική "ελευθερία" από τα "δεσμά" του αρχαίου Ελληνικού πολιτισμού και του Χριστιανισμού, σε όλους όσους τον πιστεύουν. Τα αρχαία χρόνια, μόνον οι αγράμματοι και η ηθικά και πνευματικά εξαθλιωμένοι, συμμετείχαν, στα σεξουαλικά όργια. Τα ίδια τα καθεστώτα, προωθούσαν τα όργια για να μπορούν να εξουσιάζουν, με ευκολία τις μάζες. Οι Έλληνες φιλόσοφοι-σοφοί, δεν συμμετείχαν ποτέ, και καταδίκαζαν δημόσια, κάθε σεξουαλική παρεκτροπή.
Επικρατέειν ή Απόλλυσθαι
Δυστυχώς οι νεοταξίτες, εξουσιάζουν, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο, στην σύγχρονη Ελλάδα, μέσα από την σεξουαλική διαφθορά. Οι αμόρφωτες και δεισιδαίμονες μάζες συμμετείχαν με πάθος στις αισχρές Διονυσιακές εορτές, διότι οι κρατούντες επέτρεψαν, να υπάρχει σε αυτές ελευθερία ακόμη και στα πιο ταπεινά αχαλίνωτα πάθη των θρησκευτών. Μοιχοί, πόρνοι, έκφυλοι και κάθε λογίς ανώμαλοι, κρυμμένοι πίσω από τα ειδεχθή προσωπεία, μπορούσαν να ικανοποιήσουν τα αισχρά πάθη τους νόμιμα, εκτελώντας τα θρησκευτικά-εωσφορικά τους καθήκοντα. Παρατηρώντας την ιστορία θα διαπιστώσουμε δυο βασικά αξιώματα. τα οποία καθόρισαν την επιβίωσή, την και την εξέλιξή της Ελλάδος. Τα στοιχεία αυτά είναι η λογική σκέψη, ο πολιτισμός των Αρχαίων Ελλήνων Φιλοσόφων, και από την άλλη η Βακχική λατρεία. Η λογική σκέψη, οι επιστήμες, και το πάθος για την ζωή, συνθέτουν το βασικό υπόβαθρο της ανθρώπινης σκέψης. Τα παραπάνω δυο βασικά στοιχεία, τα οποία ήταν και είναι εντελώς αντίθετα μεταξύ τους, οι αρχαίοι Έλληνες τα απέδωσαν σε δυο θεούς. Τον Απόλλωνα, ως προστάτη του αρχαίου Ελληνικού πολιτισμού-τεχνών, και τον Φρυγικό θεό Σαβάζιο, που αργότερα, ονομάστηκε Διόνυσος, ως θεό των παρά φύση σεξουαλικών πράξεων. Ο Φοίβος λατρευόταν, ως Θεός της λογικής, του φωτός, του μέτρου και του πολιτισμού. Ο Σαβάζιος-Διόνυσος, ήταν και είναι ο εκφραστής, του αχαλίνωτου σεξουαλικού πάθους, της μανίας και των έντονων συναισθημάτων. Οι δυο θεοί συγκεντρώνουν, δυο διαφορετικές θεωρίες, δυο αντίθετες απόψεις, δύο διαφορετικά αξιώματα για την ζωή. Οι αντίθετες αυτές δυνάμεις-ιδεολογίες, προσπαθούν να επικρατήσουν στην επιστήμη, στην τέχνη, στους θεσμούς, την ηθική την κοινωνία, και τα έθνη. Ειδικότερα ο Ελληνισμός, στο περάσμα των αιώνων, είναι δημιούργημα τόσο του Απολλώνιου πνεύματος (Αρχαίος Ελληνικός Πολιτισμός), όσο και του Διονυσιακού (Εωσφόρος). Το Απολλώνιο πνεύμα-αρχαίος Ελληνικός πολιτισμός, αποτελούν η απλότητα, η λογική, ο στοχασμός, η αυτοσυγκράτηση, και η γαλήνη. Αντίθετα, το Διονυσιακό πνεύμα το χαρακτηρίζει η μανία, το μένος, το πάθος, το συναίσθημα, οι σεξουαλικές ανωμαλίες οι ψυχικές εκρήξεις, οι παρορμήσεις, τα πιο βρώμικα-αισχρά ένστικτα, του ανθρώπου, και η εύθυμη πλευρά της ζωής.
Το Απολλώνιο πνεύμα ορίζεται από το μέτρον άριστον και το μηδέν άγαν, την μεσότητα και την αποφυγή των υπερβολών και τω άσκοπων-καταστροφικών ενεργειών. Αντίθετα, το Διονυσιακό πνεύμα δεν τα δέχεται όλα αυτά, και οδηγεί τους Έλληνες σε καταστροφικές πράξεις και συμπεριφορές οριακές, οι οποίες διαχρονικά θέτουν τον Ελληνισμό σε θανάσιμους κινδύνους.
Tο Διονυσιακό στοιχείο καθηλώνει το Ελληνικό έθνος και τους Έλληνες, στο επίπεδο των ζώων και στον πρωτογονισμό, ενώ το Απολλώνιο πνεύμα, εξυψώνει και βοηθά, με τα ανώτερα και ευγενέστερα δημιουργήματα του. Σύμφωνα με τον πατέρα της ιστορίας τον Ηρόδοτο, (Β Βιβλίο, Ευτέρπη), οι Φοίνικες ήρθαν από την Αίγυπτο, από το 1519 π.Χ. και μετά. Εκείνοι κατέκτησαν δια της βίας Στερεά Ελλάδα, και Πελοπόνησο και επέβαλαν το δωδεκάθεο. Η βίαιη επιβολή του σατανικού δωδεκαθέου, άγγιξε τα όρια γενοκτονίας στην Ελληνική επικράτεια. Τα αρχαία χρόνια, μεταξύ άλλων έλαβαν χώρα, φοβεροί εμφύλιοι πόλεμοι, τους οποίους πάντοτε υποκινούσε το Φοινικικό ιερατείο των Δελφών. Κατά την εποχή των Περσικών πολέμων, το Φοινικικό μαντείο των Δελφών, ήταν μονίμως με το μέρος των Περσών και καλούσαν τους Έλληνες, μέσω ψευδοχρησμών να μην πολεμήσουν. Η Ελλάδα ήταν το κέντρο του πολιτισμού, εντούτοις όλοι οι σημαντικοί αρχαίοι Φιλόσοφοι διώχθηκαν, φονεύθηκαν και δημεύτηκαν οι περιουσίες τους. Ο Πελοποννησιακός Πόλεμος σηματοδότησε την αρχή του τέλους για τον αρχαιοελληνικό πολιτισμό και έθεσε σε θανάσιμο κίνδυνο την ύπαρξη ακόμη και του Ελληνικού έθνους. Οι Αθηναίοι κατέρρευσαν οικονομικά, πολιτικά και ηθικά. Είχαν φτάσει, στην απόλυτη ηθική κατάπτωση. Η ζωή στην αρχαία Αθήνα, έγινε εφιάλτης. Η ψυχολογική κατάρρευση των πολιτών της άλλοτε ισχυρότερης πόλης, οδήγησε αναπόφευκτα στην αναζήτηση ενός" Σωτήρα-λυτρωτή". Έχοντας ζήσει το απόγειον του ορθολογισμού και της Ελληνικής φιλοσοφίας, τώρα στρέφονται σε ότι μπορεί να "τονώσει' το συναίσθημα, και το σώμα. Αναζητούν οτιδήποτε μπορεί να χαρίσει λίγες στιγμές ξενοιασιάς, και η αναζήτηση τους αυτή, οδηγεί σε όλα εκείνα που η Ελληνική φιλοσοφία, είχε απορρίψει . Οι μυστηριακές λατρείες, που απαιτούν ηθικές παρεκτροπές, σεξουαλικά όργια και επαφή με την φύση, αναβιώνουν. Ο θεός Διόνυσος, καταφέρνει μία πολύ σημαντική νίκη εναντίον του Αρχαίου Ελληνικού Πολιτισμού. Αγαπητές μου γυναίκες, διαχρονικά σε κάθε εποχή, όσοι Έλληνες αγαπούν την πατρίδα, που χάνεται, αναλαμβάνουν τον δύσκολο-άχαρο ρόλο να ενημερώσουν και να προστατέψουν κάποιες από εσάς με μοναδικό κίνητρο την εθνική μας επιβίωση. Μέσα από την προσπάθεια αυτή να επιβιώσει το έθνος, αρκετές φορές δεν γινόμαστε αρεστοί σε κάποιες γυναίκες, και ειδικά στις νέες, με αυτά τα οποία γράφουμε. Αυτό συμβαίνει διότι οι περισσότερες γυναίκες, βρίσκονται υπό την επήρεια της νεοταξικής μόδας, για αυτό τον λόγο, σας προκαλούμε έντονη δυσαρέσκεια. Για εμένα προσωπικά οι γυναίκες είναι πρώτα κόρες-αδελφές, φίλες και μετά είναι ερωμένες. (1) Oι γυναίκες δεν είναι αντικείμενα του σεξ, όπως τις έκανε για να τις εξευτελίζει και με σκοπό να καταστρέψει την Ελληνική κοινωνία και το έθνος, η νέα τάξη πραγμάτων. Το πώς θα ντύνονται και θα ζούνε οι γυναίκες το καθόρισαν οι αρχαίοι Έλληνες σοφοί και οι Άγιοι της Ορθοδοξίας. Η γυναίκα πού έχει μυαλό, δεν δείχνει ούτε τον καρπό του χεριού της, μας αναφέρει ο Αρχιερέας των Δελφών, ο φιλόσοφος Πλούταρχος.
Οι ντυμένες-ηθικές γυναίκες έχουν αξιοπρέπεια, ενώ το πιο βασικό είναι ότι δημιουργούν υγιείς ερωτικές επιθυμίες και γεννούν Ήρωες, Αγίους και Αγίες. Αυτό γινόταν εδώ και αιώνες. Στον αντίποδα οι γυμνές-ανήθικες γυναίκες και όσες από αυτές αξίζουν, δημιουργούν εντελώς ακάθαρτες ορμές, με θλιβερό αποτέλεσμα την ανεξέλεγκτη σεξουαλική διαφθορά. Οι συνέπειες είναι κατά γενική παραδοχή καταστροφικές, καθώς οι περισσότερες γεννούν και μεγαλώνουν, δειλούς, θηλυπρεπείς ραγιάδες. Αυτές οι καταστάσεις, είναι τρομερές και δυσβάσταχτες, για το έθνος. Αυτό διότι η γύμνια και η σεξουαλική διαφθορά προκαλούν ανηθικότητα, χυδαιότητα, αμάθεια, ανομία, αταξία, αδικία και καταστροφή.
Τις εποχές που ήταν ντυμένες οι Ελληνίδες το έθνος μεγαλουργούσε και ήταν στην κορυφή του κόσμου. Ήμασταν ως έθνος στην κορυφή του κόσμου, και είχαν την ψυχική-ηθική δύναμη οι πρόγονοι μας να υπερασπιστούν επί αρκετούς αιώνες την πατρίδα μας από πολλούς εξωτερικούς εχθρούς. Στην εποχή μας εξαιτίας των σεξουαλικών ανωμαλιών,
σβήνουμε αργά και σταθερά ως έθνος. Μνημόνια, αυτοκτονίες, ορφανά παιδιά εξαιτίας των αυτοκτονιών, άνεργοι, άστεγοι, αδικημένοι κλπ. Είναι κοινώς αποδεκτό και διαχρονικά αποδεδειγμένο ότι οι κόρες Χριστού, ήταν και είναι ευλογία για την Ελλάδα, είναι ευλογία για την κοινωνία. Στον αντίποδα οι κόρες του Εωσφόρου, με την μόδα, με τα σεξουαλικά έκτροπα, είναι εθνική καταστροφή. Οι γυναίκες είναι τα θεμέλια της Ελληνικής κοινωνίας όπως πολύ σωστά υπογράμμιζε στα κηρύγματα του ο πατέρας Σάββας Αχιλλέως. Ο νεοταξικός τρόπος ζωής είναι πολύ κενός και σάπιος. Αφήνει όλους τους ανθρώπους άδειους από συναισθήματα και ηθικές αξίες. Όσοι το αντιληφθούν αυτό απομακρύνονται πάρα πολύ γρήγορα από αυτή την παρακμιακή κατάσταση. Η συντριπτική πλειοψηφία αυτήν την εποχή άγεται και φέρεται με βάση αυτά τα οποία θα καθορίσει η νεοταξική μόδα.
Όσες ενδιαφέρονται να επιβιώσει το έθνος, πρέπει απαραιτήτος να εγκαταλείψουν, την νεοταξική μόδα. Είναι γνωστό ότι από τα αρχαία χρόνια, οι γυναίκες όλων των λαών που πιστεύουν στον Εωσφόρο είχαν έξω τις κοιλίες τους, έβαζαν σκουλαρίκια στον αφαλό, τατουάζ, καθώς επίσης έκαναν και πάσης φύσεως σεξουαλικές ανωμαλίες, για να υμνήσουν τον μιαρό τους αφέντη, τον σατανά. Το Ελληνικό έθνος, διαχρονικά επιβίωσε, εξαιτίας των σοφών, των αγίων, των Ηρώων και των χρηστών ηθών.
Οι Έλληνες του μεσαίωνα, από σκλάβοι του Ρωμαϊκού κράτους, έγιναν διοικητές του, χωρίς να χρειαστεί να πολεμήσουν. Όλα αυτά διότι είχαν θρησκεία τον Χριστιανισμό, και πολιτισμό τους αρχαίους Έλληνες φιλοσόφους, σοφιστές, ρήτορες, πανεπιστήμονες. Ο συνδυασμός αυτών των δύο έφερε τα χρηστά ήθη, τα οποία στην συνέχεια οδήγησαν στην ελευθερία των προγόνων μας, από τους κατακτητές Ρωμαίους. Οι ιεροί πρόγονοι μας, ζούσαν χωρίς καθόλου σεξουαλική διαφθορά. Τα χρηστά ήθη ζωής των Ελλήνων, είναι το πανάρχαιο διαχρονικό «μυστικό», για την επιβίωση του έθνους στο πέρασμα των αιώνων. Ταυτόχρονα όμως είναι και το κλειδί όλων των μεγάλων Ελληνικών στρατιωτικών πολιτικών και κοινωνικών επιτυχιών από καταβολής του Ελληνικού έθνους. Τα χρηστά ήθη ζωής των Ελλήνων, είναι το πανάρχαιο διαχρονικό «μυστικό», για την επιβίωση του έθνους στο πέρασμα των αιώνων. Ταυτόχρονα όμως είναι και το κλειδί όλων των μεγάλων Ελληνικών στρατιωτικών πολιτικών και κοινωνικών επιτυχιών από καταβολής του Ελληνικού έθνους.
Ο βασιλιάς Ηράκλειος ξεπέρασε σε αρκετούς τομείς τον M. Αλέξανδρο και κράτησε ζωντανή την Ελλάδα στην πιο κρίσιμη ιστορική καμπή όλων των εποχών. Όταν ο Έλληνας Ηράκλειος από την Καππαδοκία της Μικράς Ασίας, ανέβηκε στον Ελληνικό (Ρωμαϊκό) θρόνο, το κράτος ήταν τελείως χρεοκοπημένο. Ταυτόχρονα για πρώτη φορά στην παγκόσμια ιστορία, είχαμε την εισβολή και την κατάκτηση της μισής Ελληνικής-Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας, από τους Πέρσες.
Εντούτοις με όπλο τα χρηστά ήθη και την σωστή παιδεία, μέσα σε επτά μόνον χρόνια,οι Έλληνες ανέκαμψαν, με αποτέλεσμα να πάρουν πίσω όλα τα κατακτημένα εδάφη από τους Πέρσες. Όμως οι προγονοί μας δεν σταμάτησαν εκεί αλλά πέρασαν στην αντεπίθεση, κατακτώντας ολόκληρη την Περσική αυτοκρατορία. Αυτό το έκανε ο Ηράκλειος με έναν τελείως απειροπόλεμο στρατό. Έναν Ελληνικό στρατό τον οποίο δημιούργησε εκ του μηδενός μέσα σε δέκα μήνες. Είδατε τι επέτυχαν οι Ένδοξοι πρόγονοι εξαιτίας των χρηστών ηθών, και της σωστής παιδείας ; Ακόμη και ο Μ. Αλέξανδρος με πολύ έμπειρους και περισσότερους στρατιώτες, με ένα πανίσχυρο Ελληνικό Μακεδονικό βασίλειο πολιτικά-οικονομικά, και στρατιωτικά έκανε περισσότερο χρονικό διάστημα να κατακτήσει την Περσική αυτοκρατορία, σε σχέση με τον Ηράκλειο. Την εποχή του Μ. Αλέξανδρου δεν ήταν κατακτημένη η Ελλάδα και το Μακεδονικό βασίλειο.
Στον αντίποδα κατά την βασιλεία του Ηράκλειου επικρατούσε χάος και όλεθρος.
Η Ορθοδοξία προσφέρει τα πάντα, διότι εξευγενίζει, ισορροπεί,καλλιεργεί, ηρεμεί, ομορφαίνει τις ανθρώπινες ψυχές, τις γεμίζει με αγάπη για τον συνάνθρωπο, την ζωή και κάθε τι ωραίο. Από το απόγειον του Ελληνισμού, κατά τους μεσαιωνικούς αιώνες, βρεθήκαμε εκ νέου, σε πλήρη κατάπτωση κατά την σημερινή εποχή. Μοναδική λύση η επιστροφή στις διαχρονικές- πατροπαράδοτες Ελληνοχριστιανικές αξίες.
Από όλους τους προαναφερόμενους, και τις προαναφερόμενες, εξαιρείται ένα μικρό μέρος βάση των παγκόσμιων Φιλοσοφικών- μαθηματικών σταθερών, μέτρον άριστον και μηδέν άγαν. * Η ελευθερία πίστεως είναι θεόδοτη. Ο ίδιος ο Θεός έδωσε το δικαίωμα στους ανθρώπους, να πιστεύουν, όπου επιθυμούν. Προσωπικά είμαι υπέρ της συνυπάρξεως των λαών και των διαφορετικών θρησκευτικών, πεποιθήσεων.
Κοινά χαρακτηριστικά όλων των λαών, που πιστεύουν στον εωσφόρο από τα αρχαία χρόνια, μέχρι και σήμερα, οι σφαγές, οι κλοπές, οι εμπρησμοί, οι σεξουαλικές ανωμαλίες, οι βιασμοί και το σκλάβωμα γυναικών. Είναι πολύ θλιβερό, ότι στην κατοχική Ελλάδα, δεν θα υπάρξει πότε ένας πραγματικός πατριώτης ηγέτης, όπως είναι ό Ασσάντ, στην Συρία.
(1) ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΚΑΝΕ Ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΓΙΑΤΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ, Η ΘΕΟΔΩΡΑ, Η ΑΥΤΟΚΡΑΤΕΙΡΑ, ΔΕΝ ΤΗΣ ΕΦΤΑΝΑΝ ΤΟΣΑ ΠΛΟΥΤΗ ΚΑΙ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΜΠΟΡΙΟ, ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ. ΕΝ ΤΟΥΤΟΙΣ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ, Η ΟΠΟΙΑ ΕΒΑΛΕ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΙΑ, ΤΗΝ ΠΙΟ ΘΑΝΑΣΙΜΗ ΕΜΦΥΛΙΑ ΜΑΣΤΙΓΑ Η ΟΠΟΙΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΕΛΕΙΨΕ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΔΙΑ ΠΑΝΤΟΣ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ, ΣΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΟ, ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ.
Επικρατέειν ή Απόλλυσθαι-
Η άβολη αλήθεια για τις προφητείες και το «θερμό επεισόδιο ...
https://www.el.gr › Άρθρα
ΟΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΡΑΤΑΝΕ ΑΚΟΜΑ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΑΣΙΛΕΥΟΥΣΑ.
https://amethystosbooks. blogspot.com/2019/05/blog- post_816.html
https://www.el.gr › Άρθρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου