Tassos Gian
Το ξανακατέβασαν το βιντεάκι που ξεβρακώνει τα ΜΜΕ.
Εγώ δεν έχω πρόβλημα, μπορώ να το ανεβάζω
κάθε μέρα,όλη μέρα, αλλά θεωρώ ότι δεν αξίζει το κόπο. Όσοι έχουν μυαλό καταλαβαίνουν, όσοι δεν θέλουν, δεν θα καταλάβουν ποτέ!
Βιντεάκι της 7ης Μαρτίου μας το παρουσίασαν σαν χθεσινό χωρίς κανένας να...
φοράει μάσκα και προσπαθούν τώρα να το μπαλώσουν λέγοντας μας για την ευρυγωνία του φακού και τις γνωστές παπαριές των αρδ που εμείς συγκεκριμένα τους ξέρουμε απ έξω και ανακατωτά.
Το ότι βέβαια κανείς δεν φοράει μάσκα στο βίντεο δεν έχουν καταφέρει ακόμα να βρουν μια δικαιολογία για να το καλύψουν.
ΤΟ ΑΛΗΤΕΣ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ πρέπει να ξαναηχήσει στην ατμόσφαιρα όπως τότε.
Το ξανακατέβασαν το βιντεάκι που ξεβρακώνει τα ΜΜΕ.
Εγώ δεν έχω πρόβλημα, μπορώ να το ανεβάζω
κάθε μέρα,όλη μέρα, αλλά θεωρώ ότι δεν αξίζει το κόπο. Όσοι έχουν μυαλό καταλαβαίνουν, όσοι δεν θέλουν, δεν θα καταλάβουν ποτέ!
Βιντεάκι της 7ης Μαρτίου μας το παρουσίασαν σαν χθεσινό χωρίς κανένας να...
φοράει μάσκα και προσπαθούν τώρα να το μπαλώσουν λέγοντας μας για την ευρυγωνία του φακού και τις γνωστές παπαριές των αρδ που εμείς συγκεκριμένα τους ξέρουμε απ έξω και ανακατωτά.
Το ότι βέβαια κανείς δεν φοράει μάσκα στο βίντεο δεν έχουν καταφέρει ακόμα να βρουν μια δικαιολογία για να το καλύψουν.
ΤΟ ΑΛΗΤΕΣ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ πρέπει να ξαναηχήσει στην ατμόσφαιρα όπως τότε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου