Οι περισσότεροι σίγουρα έχουν παραγγείλει καφέ κάποια στιγμή από τα Starbucks. Πόσοι όμως έχουν παρατηρήσει τι εικονίζει το
λογότυπο της εταιρείας;
Αν κοιτάξει κάποιος προσεκτικά θα παρατηρήσει μια χαμογελαστή γοργόνα. Το συγκεκριμένο λογότυπο υπάρχει από την ίδρυση της εταιρείας το 1971, αλλά ανανεώθηκε το 2011.
Η ομάδα σχεδιασμού του αποκάλυψε πως το γυναικείο πρόσωπο που απεικονίζεται έγινε πιο ασύμμετρο για να γίνει η εμφάνιση της γοργόνας πιο… ανθρώπινη.
Αν κοιτάξει κανείς πιο προσεκτικά στο λογότυπο, γνωστό ως η «σειρήνα», θα δει πως η σκίαση γύρω από το δεξί μάτι είναι λίγο μεγαλύτερη απ’ ό,τι στο αριστερό.
Η εταιρεία Creative Consulting Lippincott ανέλαβε την εργασία της ανανέωσης του σήματος το 2011. Παρά τις μελέτες που δείχνουν ότι οι άνθρωποι προσελκύονται από συμμετρικά χαρακτηριστικά, κατέληξαν στο συμπέρασμα πως οι αρχικές δημιουργίες ήταν πάρα πολύ τέλειες και λίγο ψυχρές.
Ο δημιουργικός διευθυντής Κόνι Μπερντσαλ, δήλωσε στην εταιρεία Co.DEsign πως η ομάδα σκέφτηκε: «Κάτι δεν πάει καλά εδώ, τι είναι αυτό;». Και τότε, σύμφωνα με τον ίδιο, η ομάδα αποφάσισε να «προσθέσει λίγα περισσότερα ανθρώπινα στοιχεία».
«Η ατέλεια είναι σημαντική για την επιτυχία του λογότυπου. Δε θέλαμε να είναι τέλεια, όπως η Barbie».
Ο Μπέρτσαλ αποκάλυψε πως πήραν όλες τις διαφορετικές εκδοχές του ανασχεδιασμένου λογότυπου, τις έβαλαν στον τοίχο και άρχισαν να συγκεντρώνουν γνώμες.
«Τότε η ομάδα συνειδητοποίησε πως παρά το γεγονός ότι όλους μας τραβά το πόσο ελκυστικός είναι κάποιος, κανείς δε θέλει τελικά να κοιτά ένα τέλειο πρόσωπο».
Όπως τονίζει ο συνεργάτης στο σχεδιασμό του λογότυπου, Μπόγκνταν Τζένα «Έχουμε βάλει μια μικρή ασυμμετρία. Έχει λίγο περισσότερη σκιά στη δεξιά πλευρά του προσώπου. Φαίνεται πιο ανθρώπινη (η γοργόνα) και λιγότερο σαν μια τέλεια κομμένη μάσκα».
λογότυπο της εταιρείας;
Αν κοιτάξει κάποιος προσεκτικά θα παρατηρήσει μια χαμογελαστή γοργόνα. Το συγκεκριμένο λογότυπο υπάρχει από την ίδρυση της εταιρείας το 1971, αλλά ανανεώθηκε το 2011.
Η ομάδα σχεδιασμού του αποκάλυψε πως το γυναικείο πρόσωπο που απεικονίζεται έγινε πιο ασύμμετρο για να γίνει η εμφάνιση της γοργόνας πιο… ανθρώπινη.
Αν κοιτάξει κανείς πιο προσεκτικά στο λογότυπο, γνωστό ως η «σειρήνα», θα δει πως η σκίαση γύρω από το δεξί μάτι είναι λίγο μεγαλύτερη απ’ ό,τι στο αριστερό.
Η εταιρεία Creative Consulting Lippincott ανέλαβε την εργασία της ανανέωσης του σήματος το 2011. Παρά τις μελέτες που δείχνουν ότι οι άνθρωποι προσελκύονται από συμμετρικά χαρακτηριστικά, κατέληξαν στο συμπέρασμα πως οι αρχικές δημιουργίες ήταν πάρα πολύ τέλειες και λίγο ψυχρές.
Ο δημιουργικός διευθυντής Κόνι Μπερντσαλ, δήλωσε στην εταιρεία Co.DEsign πως η ομάδα σκέφτηκε: «Κάτι δεν πάει καλά εδώ, τι είναι αυτό;». Και τότε, σύμφωνα με τον ίδιο, η ομάδα αποφάσισε να «προσθέσει λίγα περισσότερα ανθρώπινα στοιχεία».
«Η ατέλεια είναι σημαντική για την επιτυχία του λογότυπου. Δε θέλαμε να είναι τέλεια, όπως η Barbie».
Ο Μπέρτσαλ αποκάλυψε πως πήραν όλες τις διαφορετικές εκδοχές του ανασχεδιασμένου λογότυπου, τις έβαλαν στον τοίχο και άρχισαν να συγκεντρώνουν γνώμες.
«Τότε η ομάδα συνειδητοποίησε πως παρά το γεγονός ότι όλους μας τραβά το πόσο ελκυστικός είναι κάποιος, κανείς δε θέλει τελικά να κοιτά ένα τέλειο πρόσωπο».
Όπως τονίζει ο συνεργάτης στο σχεδιασμό του λογότυπου, Μπόγκνταν Τζένα «Έχουμε βάλει μια μικρή ασυμμετρία. Έχει λίγο περισσότερη σκιά στη δεξιά πλευρά του προσώπου. Φαίνεται πιο ανθρώπινη (η γοργόνα) και λιγότερο σαν μια τέλεια κομμένη μάσκα».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου