(... για να ξέρετε τι γιορτάζουμε...)
Για σένα... το γράφω... που θα κάμεις καμιά δεκαριά
μεγάλους σταυρούς... και θα πας στην εκκλησία.... εάν θέλεις πρώτα όμως... για να μην πας αδιάβαστος στο μαντρί....κάνε ένα κόπο και διάβασε με... διότι είμαι η ΘΕΑ ΑΘΗΝΑ... η δική σου πνευματική ΕΛΛΗΝΙΚΗ «προίκα»... κι όχι αυτή που σου πάσαραν εδώ και τόσα χρόνια... τη λεγόμενη ξενόφερτη ΜΑΡΙΑ...!
ΑΘΗΝΑ=Η Νοητική εξέλιξη των Ελλήνων.
Οι Πρόγονοί μας Έλληνες δεν είναι μόνον ο πρώτος «λαός» που κατέκτησε τη Γαία…. εις το όρος Ταύγετο…. αλλά συγχρόνως ζώντας χρησιμοποίησε τη Λογική Σκέψη και διατύπωσε τους καθολικούς Νόμους για τη λειτουργία του Σύμπαντος Κόσμου.
Η εξυπνάδα και η φρόνηση της θεάς Αθηνάς…με στρατηγική για τον πόλεμο…σε συνδυασμό με τη δύναμη και τη γενναιότητα, με τη σύνεση και την εξυπνάδα που πρέπει να επιδείξουμε κι εμείς όλοι, ώστε να μπορούμε να επιβιώσουμε σε τούτη την υλική ζωή…είναι απαραίτητος…κι αυτό μας το δείχνει ο τρόπος γέννησης της που ήταν τέτοιος…που ακριβώς μας μαρτυρούσε τις ιδιότητές της αυτές.
Ο Όμηρος την αποκάλεσε «Τριτογένεια»… δηλαδή αυτή που γεννήθηκε σ’ αυτόν τον Κόσμο….όμως από άλλη Τρίτη αιτία και το όνομα της αντηχούσε σ’ όλο τον Ελληνικό Κόσμο και την επικαλούντο όλοι πάντα για κάτι ανώτερο και δύσκολο.
Τρία είναι λοιπόν τα σημεία που πρέπει να προσέξουμε εις την πανοπλία της Αθηνάς: ΑΣΠΙΣ-ΚΡΑΝΟΣ-ΔΟΡΥ
ΑΣΠΙΣ: Η ασπίς θωρακίζει το συναισθηματικό μας είναι, από τις φοβίες-π ά θ η που ταράζουν τους βιολογικούς μας κύκλους, προξενώντας φυσικές ασθένειες εις το σώμα μας και έχουν την αιτία τους εις τον ασταθή συναισθηματικό μας κόσμο, εις τα ποσειδώνια τέρατα του συναισθηματικού μας βίου που πλανώνται εις τα σπλάχνα μας (π λ ά ν α τα σ π λ ά χ ν α) απορρυθμίζοντας το συμ – π α θ η – τικό και το παρα – συμ – π α θ η – τικό μας σύστημα, το συμ + π ά σ χ ο ν με την Ψυχή μας
ΚΡΑΝΟΣ-ΠΕΡΙΚΕΦΑΛΑΙΑ: Το κράνος προστατεύει την διάνοια από την εξωτερική φαντασίωση και τους υποβολιμαίους, ασύστατους φόβους, αλλά και ταυτοχρόνως απαιτεί την επαγρύπνησή μας, διότι η θεά σπανίως εμφανίζεται άνευ κράνους και μας συμβουλεύει να μη το εγκαταλείπουμε ποτέ, ώστε να μη βυθισθούμε εις τον ύπνο της αδιαφορίας, της προσωπικής ευμάρειας και του εφησυχασμού.
ΑΚΟΝΤΙΟ-ΔΟΡΥ: Το ακόντιο, «…. σείσασ’ οξύν άκοντα». Η διάνοιά μας σείει το οξύ ακόντιο, εναντίον εκείνων, που επιβουλεύονται την υγεία μας, τόσο την σωματική, όσον και την ψυχονοητική. Δηλώνομε, διά του ακοντίου της Αθηνάς, ότι δεν θα επιτρέψουμε την παραπλάνησή μας και είμεθα έτοιμοι διά πόλεμο μέχρις εσχάτων.
( Ο ά κ ω ν είναι ένα είδος ακοντίου, βραχύτερο και ελαφρότερο, ενώ το ά κ ο ς είναι ιαματικό ή θεραπευτικό μέσον, γιατρικό. Μ’ αυτό το επιθετικό όπλο, το α κ ό ν τ ι ο, εμφανίζεται για πρώτη φορά εις την διάνοιά μας, η δυνατότης να φονεύσουμε το τέρας των παθών μας, αλλά και με το ά κ ο ς-γιατρικό να αποθεραπευτούμε διά της σοφίας της, που είναι η Σοφία του ‘Οφεως. Ο όφις είναι το κατ’ εξοχήν σύμβολο επί του αγάλματός της, της Παρθένου Αθηνάς, του φιλοτεχνηθέντος υπό του Φειδίου εντός του Παρθενώνος εις τον Ιερόν Βράχο της Ακροπόλεως.)
Η ΑΘΗΝΑ είχε τις εξής ονομασίες: Αθάνα (δωρικός) και Αθήνη, το δε όνομα Αθηνά, που τελικά επικράτησε, προέκυψε από το επίθετο Αθαναία, που συναιρέθηκε σε Αθηνάα Αθηνά. Εις τον Κρατύλο …ο Πλάτων μας ετυμολογεί το όνομα της γράφοντας: από το Α-θεο-νόα ή Η-θεο-νόα, δηλαδή…η Νόησις του Θεού.
Η Αθηνά αγαπούσε τόσο τις πολεμικές όσο και τις καλές τέχνες. Δεν είχε καθόλου ερωτικές περιπέτειες και συμβόλιζε την αιώνια παρθενία. Οι Αθηναίοι ονόμασαν το Ναό της θεάς επάνω εις την Ακρόπολη, Παρθενώνα.
Η Θεά Αθηνά είναι της δράσης, του θάρρους και της ανδρείας.
Ο Σωκράτης εις τον διάλογο «Σοφιστής» μας έγραψε: « Ο καλύτερος καθαρμός είναι ο κριτικός έλεγχος των κινήτρων των πράξεων και της συμπεριφοράς μας»… και εις το φυσικό πεδίο τα συναισθηματικά πάθη των υπερβολών και των ελλείψεών μας, είναι της δικαιοδοσίας του Ποσειδώνος. τέκνα Ποσειδώνος, τα θαλάσσια τέρατα, γεννήματα φαντασιώσεων (Ανταίος, Κερκύων, Βούσιρις, Άμυκος, Πολύφημος, Προκρούστης, Έρυξ ) εξέρχονται απειλητικά και ύπουλα από την θάλασσα της ζωής για να μας καταπνίξουν.
Εδώ όμως έρχεται η ΘΕΑ ΑΘΗΝΑ… με τις ορθές επιλογές της…ως τελευταίο θεϊκόν τέκνον του Διός…κατά τον Ησίοδο…που μόνον η Σοφία της… ημπορεί να καθοδηγήσει τη λογική μας….περιορίζοντας τη δράση του Ποσειδώνος… δηλαδή… τα συναισθηματικά μας τέρατα, όταν η τρίαινά του συνταράσσει διά της τρικυμίας των παθών την Ψυχή μας.
Η θεά Αθηνά συνοδεύει τις ηρωϊκές ψυχές του Ηρακλή, του Θησέα, του Περσέα, του Οδυσσέα …που δίδουν την καθημερινή μάχη της ζωής εις τον πλανήτη μας, με επίγνωση του νόμου της ανταποδοτικής Δικαιοσύνης. Και εμείς, καθ’ ομοίωσίν των, είμεθα Ηρωικές Ψυχές και οφείλουμε να προσπαθήσουμε….να απαλλαγούμε από τα Τέρατα της Ψυχής μας…που μας ενοχλούν καθημερινώς…και να αποθεραπευτούμε με την βοήθεια της Λογικής/Αθηνάς.
ΕΡΡΩΣΘΕ ΚΑΙ ΕΥΔΑΙΜΟΝΕΙΤΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου