Μαγικοσεξουαλικές τελετουργίες σε κοινή θέα.
Το ανοσιούργημα της υποχρεωτικής σεξουαλικοποίησης των παιδιών των ανθρώπων.
Η ταινία «Cuties» του Netflix, είναι φαινομενικά, σχετική με την ομαλοποίηση και την αποδοχή από τις ανθρωπόμαζες, της σεξουαλικοποίησης των παιδιών στην Δύση. Και τίποτα περισσότερο… λένε. Η ταινία «Cuties» (οι γλυκούλες) επαινέθηκε και υπερασπίστηκε από αμέτρητες «αυθεντίες» στα μέσα μαζικής αποβλάκωσης του μαζάνθρωπου. Τι επαινούν; Ποια είναι η πραγματικότητα;
Oταν κυκλοφόρησε η διαφημιστική αφίσα του Cuties, αντιμετωπίστηκε από τους ΛΟΓΙΚΟΥΣ ανθρώπους με διάφορους βαθμούς σοκ και τρόμου. «Υπερήφανα» προωθημένη από το Netflix, η εικόνα περιείχε τέσσερα 11χρονα κορίτσια με προκλητικά κολλητά ρούχα, στημένα σε διάφορες σεξουαλικές στάσεις. Το γεγονός ότι η λέξη «Cuties» ήταν τυπωμένη με μεγάλα γράμματα κάτω από την εικόνα δεν βοηθά και τόσο.
Το Netflix παρείχε επίσης μια σύντομη περίληψη της ταινίας … και ακουγόταν σαν την περιγραφή μιας καλωδιακής softcore πορνό ταινίας. Οπου «Η εντεκάχρονη Amy, γοητεύεται με μια ομάδα χορού twerking. Ελπίζοντας να την ακολουθήσει, αρχίζει να εξερευνά την θηλυκότητα της, αψηφώντας τις παραδόσεις της οικογένειάς της.»
Αμέσως, οι εκκλήσεις για την αφαίρεση της -τότε ακυκλοφόρητης- ταινίας, συγκέντρωσαν σημαντική υποστήριξη. Στην συνέχεια, το Netflix ζήτησε συγγνώμη, άλλαξε την αφίσα και υπέβαλε νέα περιγραφή. Μόλις κυκλοφόρησε η ταινία, συγκεκριμένες πηγές μέσων μαζικής ηλιθιοποίησης σου, υπερασπίστηκαν σθεναρά την ταινία, (αλίμονο, είναι μπουκωμένοι με ατελείωτο χρήμα) δηλώνοντας ότι η αφίσα δεν αντιπροσωπεύει σωστά την ταινία. Μια κριτική της ταινίας από το The Independent, από κάποιον τύπο που πραγματικά αγαπούσε να βλέπει τα παιδιά να κάνουν twerking.
Αλλα παράσιτα «αυθεντίες» έλαβαν διαταγή να υπερασπιστούν την ταινία δηλώνοντας ότι «δημιουργήθηκε από μια μαύρη γυναίκα σκηνοθέτη» λες και το γεγονός αυτό αλλάζει το πραγματικό διαστροφικό, σεξουαλικό και παιδοφιλικό περιεχόμενο της ταινίας. Μάλιστα αυτό ακριβώς ως γεγονός, ότι η σκηνοθέτης είναι μαύρη γυναίκα, είναι που το κάνει ακόμη χειρότερο, γιατί τα κορίτσια αυτής της ηλικίας στον πολυπολιτισμικό χυλό της Δύσης, στην Αφρική και στην Λατινική Αμερική είναι ήδη πετσοκομμένα (κλειτοριδεκτομή), πουλημένα σε κάποιον γέρο, βιασμένα και κακοποιημένα. Τι ακριβώς πρέπει να αποδεχτούμε για τα παιδιά μας;
Τέλος, σε μια φαινομενικά απέλπιδα προσπάθεια να υπερασπιστεί αυτή η ταινία-ανοσιούργημα, μερικά ιδιαίτερα τοξικά άρθρα, πολώνουν το θέμα της ταινίας ως δήθεν «φιλελεύθερο» vs «συντηρητικό». Ωστόσο, δεν είναι έτσι. Για παράδειγμα, ένας Δημοκρατικός εκπρόσωπος, ο Tulsi Gabbard, δημοσίευσε ένα καυστικό τουίτ καταγγέλλοντας την ταινία ως αυτό ακριβώς που είναι, «ένα παιδικό πορνό». Το μοναδικό δίπολο που ταιριάζει σε αυτό το έκτρωμα-ταινία είναι «λογική» vs «παράνοιας».
Εκείνοι που υπερασπίζονται την ταινία λένε ότι «οι κριτικοί απλά δεν πήραν το χρόνο τους για να παρακολουθήσουν την ταινία και να κατανοήσουν το μήνυμά της». Μα δεν χρειάζεται να δεις την ταινία για να αντιληφθείς το μήνυμα της, αυτό είναι πορνοδιαστροφικό ακόμη κι από την αφίσα της κι από το τρέιλερ της. Ε, βγάζει μάτι, που λέμε.
Αλλά την είδα. Δεν έπρεπε. Αηδίασα με τάσεις εμετού. Κανείς δεν μπορεί να την δεί, εκτός αν είναι Οργανική Πύλη ή παρασιτικός. Το έκανα, για να γράψω αυτό το άρθρο, χάρη σε μια κουβέντα που είχα με ένα αποκαΐδι μυαλού και την εκθείαζε, στοχοποιώντας ως συντηρητικούς και οπισθοδρομικούς όποιους δεν καταλάβαιναν το «μήνυμά» της. Μα το καταλαβαίνουν, όλοι οι άνθρωποι με λογική, το μήνυμα της, απλώς δεν είναι αυτό που θέλουν να μας επιβάλλουν.
Διαθέτω εξαιρετικά υψηλό βαθμό ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ. Αυτός μου παρέχει την δυνατότητα να έχω παρακολουθήσει τοξικές κι αποκρουστικές ταινίες, έχω αντιμετωπίσει Οργανικές Πύλες και διαβάσει κατάμαυρα βιβλία που δεν κάνουν ούτε για προσάναμμα, αλλά τίποτα απ’ αυτά δεν μου προκάλεσε σωματικό πόνο και φρίκη, με τον τρόπο που το κατάφερε η διαστροφή του Cuties. Σε κάποια σημεία, βρέθηκα να συλλογίζομαι ότι πρέπει επειγόντως κάποιος να πατήσει το «κόκκινο κουμπί» αφού ο Κιμ αποδείχτηκε γατάκι. Η ανθρωπότητα στον πλανήτη Γη χρειάζεται επειγόντως έναν τεράστιο μετεωρίτη, να καθαρίσει τα καρκινοειδή ανθρωποειδή, αφού ούτε τα αλλόκοσμα DNA δεν καταδέχονται να το κάνουν.
Το γεγονός ότι αυτό το εκτρωματικό κατασκεύασμα-ταινία υπάρχει και κυκλοφορεί δημόσια (μαζί με πολλά ακόμη τέτοια ανοσιουργήματα) ότι μια ομάδα «ανθρώπων» εργάζονται πραγματικά πάνω σε αυτό, ότι το προωθούν ως μέρος κάποιας «λαϊκής κουλτούρας» κι ότι ακόμη επαινείται από τα μέσα μαζικής διαστροφής κι αποβλάκωσης, είναι εξαιρετικά ανησυχητικό, όσο και σουρεαλιστικό.
Γιατί, πρώτον, η πρώτη αφίσα που προωθούσε την ταινία την αντιπροσώπευε απόλυτα. Γιατί αυτό ακριβώς είναι η ταινία. Οι άσεμνες σκηνές χορού είναι οι «σκηνές δράσης της ταινίας» των ανήλικων κοριτσιών. Το υπόλοιπο της ιστορίας αποτελείται από αδύναμα, εύθραυστα «μηνύματα» που προορίζονται να δικαιολογήσουν τον βδελυρό εκφυλισμό που παρουσιάζουν στην οθόνη.
Αλλά αυτή η ταινία δεν είναι μόνο για τα νεαρά κορίτσια που χορεύουν. Πρόκειται για ένα κρεσέντο ολοένα και με πιο ρητές σκηνές που φαίνεται να είναι ειδικά κατασκευασμένες για να συναρπάσει τους παιδόφιλους. Την ίδια στιγμή, το Cuties που πιθανώς να παρακολουθείται από νεαρά κορίτσια και θα μπορούσαν να ταυτιστούν, ακόμη και να μιμιδίσουν το «Cuties». Με απλά λόγια, αυτή η ταινία είναι η γεφύρωση του χάσματος μεταξύ των παιδιών και των διεστραμμένων παιδόφιλων με την συμφωνία, ή έστω την ανοχή της ανθρωπόμαζας.
Αν και δεν συμφωνώ με το γνωμικό, εδωνά ταιριάζει απόλυτα το «μια εικόνα, χίλιες λέξεις», γιατί αυτό το ανοσιούργημα πρέπει να εκτεθεί για να γίνει κατανοητή η προσπάθεια των Ελίτ (των αληθινών, όχι οι μαριονέτες της στυλ Ροκφέλερ και Γκέιτς). Πρόκειται για την αποδοχή και την ομαλοποίηση της σεξουαλικοποίησης των παιδιών και το να γίνει αυτό μέρος της λαϊκής κουλτούρας με την αποδοχή της από τις ανθρωπόμαζες της τουρλού τουρλού μανιφατούρας – πολυπολιτισμικότητας, της παράφυση αντίληψης και της διαστροφής ως νέα κανονικότητα. Αλλωστε στο είπαν ήδη δημόσια από τα μαύρα κουτιά που σε προγραμματίζουν, ό,τι «οι μάσκες στα προνήπια και στους μαθητές είναι συμβολικές για να εκπαιδεύονται» και «τα παιδιά εκπαιδεύονται όπως και τα ζώα» και «όποιο παιδί δεν θέλει φίμωτρο δεν θα μπορεί να πάει σχολείο» και διάφορα τέτοια καλούδια, με πρόσχημα την korona, αλλά που καμία σχέση δεν έχουν με την υποτιθέμενη «πανδημία» (που τώρα έγινε «επιδημία»).
Και που αν κλείσεις όλα τα μαύρα κουτιά θα δεις πως δεν υπάρχει, όχι πανδημία, αλλά ούτε καν λόγος ανησυχίας.
Επιγραμματικά μια ματιά στο Cuties.
Η Amy είναι ένα 11χρονο μαύρο κορίτσι που ζει στην Γαλλία με την μητέρα της κι έναν μετανάστη από την Σενεγάλη, ο οποίος είναι ένας πιστός μουσουλμάνος. Φαίνεται πως δεν της αρέσει τίποτα από την καταγωγή της, την κουλτούρα και την ζωή της. Εχει βαρεθεί με το πως οι μουσουλμάνες γυναίκες γύρω της, μιλάνε για το πώς τα προκλητικά κορίτσια, πάνε στην κόλαση.
Στο σπίτι, η οικογένεια της Amy πρόκειται να αλλάξει, καθώς ο πατέρας της παντρεύεται μια δεύτερη σύζυγο και θα μετακομίσει μαζί τους. Βλέποντας την μητέρα της να πονάει, η Amy στρέφεται εναντίον του πατέρα της. Στρέφεται επίσης ενάντια στον πολιτισμό της στο σύνολό του. Η γιαγιά της Amy της λέει: «Θα σου μάθω να είσαι γυναίκα», που σημαίνει «να μάθεις να κόβεις ένα βουνό κρεμμύδια για τον δεύτερο γάμο του πατέρα σου».
Σε μια σκηνή, η Tata δίνει εντολή στην Amy να φέρει ένα μεγάλο μπολ στο κεφάλι της, όπως γίνεται για αιώνες στην Σενεγάλη. Ωστόσο αρνείται, επειδή το βρίσκει ενοχλητικό. Σε μια προσπάθεια να επαναστατήσει ενάντια στον πολιτισμό της και τον ορισμό της γυναικείας φύσης, η Amy πηγαίνει προς την αντίθετη κατεύθυνση. Χρησιμοποιώντας αυτήν την προϋπόθεση, το Cuties πηγαίνει … πάρα, πάρα πολύ μακριά.
Παίρνει μόνο λίγα λεπτά στην ταινία για να πάει από το «αυτό είναι μια ενδιαφέρουσα υπόθεση» στο «τι στο διάολο παρακολουθώ;». Καθώς η Amy φεύγει από την πρωινή της προσευχή, βλέπει ένα κορίτσι να χορεύει με δυνατή μουσική. Για ένα άβολο αριθμό δευτερολέπτων, αυτό το κορίτσι χορεύει και σκύβει πάνω φορώντας δερμάτινα παντελόνια. Επειδή φαίνεται μόνο από πίσω, είναι δύσκολο να πει κανείς την ηλικία της. Στην συνέχεια, το κορίτσι γυρίζει προς τον φακό και συνειδητοποιούμε ότι είναι βασικά ένα μωρό. Η Amy συναντά στην συνέχεια τους φίλους του κοριτσιού: Υπερκινητικά, βωμολόχα, μισόγυμνα και υπό ανάπτυξη 11χρονα κορίτσια, που αποτελούν μια ομάδα χορού που ονομάζεται Cuties. Η Amy δήθεν παρασύρεται από τα κορίτσια. Ολ’ αυτά περιλαμβάνουν πολλά περίεργα σεξουαλικά κι άρρωστα σενάρια.
Η Amy στέλνεται από τους φίλους της να βγάλει φωτογραφία τα προσωπικά ενός αγοριού, ενώ αυτό βρίσκεται σ’ ένα ουρητήριο.
Ενα κορίτσι φουσκώνει και παίζει με ένα χρησιμοποιημένο προφυλακτικό.
Κάποια στιγμή, η Amy θέλει να αποδείξει στα κορίτσια ότι μπορεί να ενταχθεί στην ομάδα χορού τους. Ετσι επιδεικνύει τις χορευτικές της κινήσεις. Υπάρχει κάτι πολύ πορνοδιαστροφικό στο να βλέπεις ένα κορίτσι με πρόσωπο μωρού να κάνει κάθε είδους σεξουαλικές κινήσεις. Σε ένα σημείο, ξαπλώνει ακόμη και στο έδαφος και «πηδάει» το πάτωμα.
Αργότερα, η Amy διδάσκει στα κορίτσια πώς να χορεύουν. Ακολουθεί ένα μουσικό μοντάζ (γίνεται ειδικά για να ενθουσιάσει τους παιδόφιλους).
Η Amy διδάσκει τα κορίτσια πώς να κάνουν αψίδα τις πλάτες τους και να προτάσσουν τους πισινούς τους.
Τους διδάσκει πως να κάνουν το πρόσωπο τσούλας, ακουμπώντας προκλητικά ένα δάχτυλο στο στόμα τους, σεξουαλικά ντυμένες.
Ενα άλλο κορίτσι αρπάζει τα ακόμη υπανάπτυκτα στήθη της.
Αυτό το μοντάζ ήταν εντελώς περιττό για την ιστορία. Είναι ένα μουσικό βίντεο τροφοδοσίας για τις φαντασιώσεις των παιδόφιλων, που θα το παρακολουθήσουν σε αργή κίνηση. Και η ταινία συνεχίζει να τους δίνει αυτό που θέλουν. Οπως «Τα Πάθη Του Χριστού», σε σκηνοθεσία Μελ Γκίμπσον, ήταν ένα snuff film. Μάλιστα με τέτοια νοσηρή θεματολογία, έχει γυρίσει ταινία κι ο Νίκολας Κέιτζ.
Σε ένα σημείο, τα κορίτσια τα πιάνουν κάποιοι φρουροί ασφαλείας, αφού αυτά έχουν κάνει διάρρηξη σε ένα κατάστημα Laser tag. Για να ξεφύγουν από τους μπελάδες, τα κορίτσια αρχίζουν να χορεύουν επιδεικτικά και να προκαλούν τους φρουρούς με σεξουαλικές κινήσεις. Ενας φρουρός ασφαλείας κοιτάζει τα κορίτσια με ένα χαρούμενο βλέμμα στο πρόσωπό του. Τους αφήνουν να φύγουν και τους λένε να επιστρέψουν σύντομα. Υποτίθεται ότι αυτή είναι μια «αστεία» σκηνή.
Αυτή η σκηνή έχει δυνατά συνειδητά και προπαντός, υποσυνείδητα μηνύματα, οι παιδόφιλοι απολαμβάνουν βλέποντας σεξουαλικώς χαρακτηρισμένα και προκλητικά παιδιά, κι από την άλλη τα παιδιά ενεργώντας σαν στριπτιζέζ και σεξουαλικά αντικείμενα είναι ένας πολύ καλός τρόπος γι΄αυτά να πάρουν αυτό που θέλουν και να γλιτώσουν από το πρόβλημα.
Ακόμα μια ακολουθία επί παραγγελία για παιδόφιλους, είναι η σκηνή που ακολουθείται από ένα άλλο μουσικό βίντεο τύπου μοντάζ κι αυτήν την φορά, κοιτάζουν κατευθείαν την κάμερα όσο χορεύουν προκλητικά.
Σε μια σκηνή, τα κορίτσια φορούν σέξι ρούχα και η κάμερα κάνει ζουμ πίσω τους και στις τσούλικες εκφράσεις των προσώπων τους. Για άλλη μια φορά, αυτή η σκηνή ήταν εντελώς περιττή για την όποια ιστορία.
Αργότερα, η Αmy τσακώνεται με ένα άλλο κορίτσι στο σχολείο που καταλήγει στο να τραβήξει κάτω το παντελόνι της και αποκαλύπτοντας τα παλιά εσώρουχα της. Στοιχηματίζω ότι οι παιδόφιλοι λάτρεψαν αυτήν την σκηνή. Στην συνέχεια, η Amy κλέβει χρήματα από την μητέρα της και αγοράζει ένα μάτσο εσώρουχα για τον εαυτό της και τις φίλες της.
Η ταινία έπειτα επιδίδεται σε ένα ακόμη μοντάζ.
Τα κορίτσια τρέχουν γύρω φορώντας σουτιέν και g-strings πάνω από τα ρούχα τους.
Για απολύτως κανέναν λόγο, η σκηνή με τα εσώρουχα τελειώνει με κοντινά πλάνα στα πρόσωπα των κοριτσιών να κάνουν χυδαίες εκφράσεις.
Κάποια στιγμή, η Amy κλέβει το κινητό του μεγαλύτερου ξαδέλφου της. Οταν την πιάσει, η Amy τον ικετεύει να της δώσει πίσω το τηλέφωνο. Οταν αυτός αρνείται, εκείνη αρχίζει να γδύνεται. Η Amy βγάζει το σορτσάκι της μπροστά στον ξάδερφό της. Στην συνέχεια, κλειδώνεται στο μπάνιο, παίρνει μια φωτογραφία των γυμνών γεννητικών οργάνων της και το δημοσιεύει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Βλέποντας αυτήν την τρέλα να συμβαίνει, η μητέρα και η γιαγιά της Amy αρχίζουν να πιστεύουν ότι είναι δαιμονισμένη από ένα κακό πνεύμα. Ετσι υποβάλουν την Amy σε κάποιο είδος εξαγνιστικής τελετουργίας (ή εξορκισμού), όπου της ρίχνουν νερό. Ενώ αυτή η σκηνή υποτίθεται ότι είναι συμβολική σε κάποιο επίπεδο, καταλήγει να δείχνει μια υγρή Amy που χορεύει ένα διάβολο-δαιμονισμένο twerking.
Η Amy είναι με τα εσώρουχά της, όσο αυτή χορεύει πυρετωδώς. Φυσικά, η κάμερα μεγεθύνει την πίσω μεριά της. Πρέπει να δώσουν στους παιδόφιλους αυτό που θέλουν.
Μετά από όλη αυτήν την παραφροσύνη, η ταινία κορυφώνεται με τις Cuties να εκτελούν μια ρουτίνα χορού σε ένα πάρκο, προκειμένου να κερδίσουν σε έναν διαγωνισμό. Για αρκετά λεπτά, τα κορίτσια εκτελούν την μια υποδηλωτική πονηρή κίνηση, μετά την άλλη. Τα κορίτσια απλώνουν τα πόδια τους πολλές φορές, αγγίζουν τα προσωπικά τους, πηδάνε το πάτωμα και κάνουν όλα τα χυδαία τσούλικα πρόσωπα.
Σε αυτό το σημείο, η Amy έχει μια επιφοίτηση, αρχίζει να κλαίει και τρέχει σπίτι. Στο τέλος, την βλέπουμε να πηδάει ένα σχοινί με κάποια κορίτσια, υποδεικνύοντας ότι θέλει να ξαναγίνει παιδί. Αυτή η σκηνή οδήγησε τους ανθρώπους να πουν «βλέπετε, αυτή η ταινία ήταν ενάντια στην σεξουαλικοποίηση των παιδιών». Ωστόσο, αυτό το πεντάλεπτο συμπέρασμα προηγήθηκε μιάμιση ώρας, πλήρους σεξουαλικότητας, ασυδοσίας και παιδοφιλικής απόλαυσης.
Λοιπόν, αυτή η εκτρωματική ταινία είναι για όλους στο Netflix να την παρακολουθήσουν και εκατομμύρια την παρακολούθησαν. Οχι μόνο αυτό, αλλά επίσης επαινείται από τα μέσα μαζικής αποβλάκωσης κι έχει κερδίσει «βραβεία κύρους». Ο στόχος αυτού του άρθρου ήταν να θέσει, με την Παρατήρηση του Ολοφάνερου, το είδος αυτών των ανθρωποειδών, που την επαινούν και την υπερασπίζουν. Αυτός είναι ο μοναδικός λόγος που τα μέσα μαζικής κακοποίησης σου, είναι υπέρ της αυτήν την στιγμή. Αγωνίζονται με νύχια και δόντια για να κρατήσουν αυτήν την ταινία στο Netflix (παρά τις μαζικές αναφορές εναντίον της) και θέλουν να παραμείνει μέρος της λαϊκής κουλτούρας αυτή η σεξουαλική κακοποίηση, εκμετάλλευση κι εμπορευματοποίηση των παιδιών των ανθρώπων.
Η απόκρυφη ελίτ -και οι διάσημες και μη μαριονέτες τους- είναι γεμάτη από παιδόφιλους. Θέλουν να ομαλοποιηθεί, να γίνει αποδεκτός από τις ανθρωπόμαζες ο «τρόπος ζωής» τους. Θέλουν να βλέπουν σαν σεξουαλικά υποκείμενα, τα παιδιά στα ΜΜΕ και για να γεφυρώσουν αυτό το χάσμα, ενθαρρύνουν τα παιδιά, υποχρεώνουν τα παιδιά να σεξουαλικοποιούν τον εαυτό τους.
Η ανταμοιβή τους είναι πως θα φαίνονται πιο cool και θα κερδίζουν την προσοχή. Χάνοντας φυσικά, την παιδικότητα και την αθωότητα τους.
Αυτό είναι και το θέμα της Κινέζικης εφαρμογής «Τικ Τοκ».
Αυτός είναι και ο βασικός-βασικός λόγος που την κυνηγάει τόσο έντονα ο Τραμπ και η φατρία του.
Η υποχρέωση της σεξουαλικοποίησης των παιδιών των ανθρώπων.
Μεταφυσικά η «μαγική» παιδική σεξουαλικότητα συνδέεται με την θρησκεία της Αληθινής Ελίτ, δηλαδή οι βδελυροί και μιασματικοί για τον άνθρωπο, «Μεγάλοι Παλαιοί» οι κουστωδίες τους και τα παράσιτα που σέρνονται σε στοές και λαγούμια, προσκυνώντας, λατρεύοντας κι επιτελώντας τελετουργίες για την επαναφορά τους. Μια μαγική τελετουργία σε κοινή θέα, είναι κι ετούτη η αποκρουστική για κάθε λογική, ταινία.
Για ν’ ανοίγουν διαύλους επικοινωνίας και Πύλες προς Αυτούς, χρειάζονται δυνατή, στοχευμένη και συγκεκριμένη ΕΝΕΡΓΕΙΑ. Δεν υπάρχει πιο δυνατή ενέργεια από την σεξουαλική ενέργεια, από την Ενέργεια του Οργασμού. Γι’ αυτό οι τελετουργίες τους είναι σεξουαλικές. Διάβασε λίγο Edward Alexander Crowley, τα λέει ξεκάθαρα μέσα στην μαυρίλα και στα σκοτάδια του.
Σε γενικές γραμμές ο Crowley ας δούμε τι λέει ο ίδιος στον πρόλογο της Goetia ή Μικρή Κλείδα του Σολομώντα, που έγραψε ενώ βρισκόταν στο σπίτι Boleskine.
«Δεν με ενδιαφέρει να αρνηθώ ή να απολογηθώ για την αντικειμενική πραγματικότητα των μαγικών φαινομένων. Αν συνιστούν παραισθήσεις, είναι τουλάχιστον τόσο πραγματικά όσο αρκετά αδιαμφισβήτητα γεγονότα της καθημερινής μας ζωής και αν ακολουθήσουμε την άποψη του Herbert Spencer, συνιστούν τουλάχιστον αποδείξεις κάποιας αιτίας. Ποια είναι η αιτία της παραίσθησης μου, έτσι ώστε να βλέπω τελικά κάποιο πνεύμα που επικαλέστηκα μέσα στο τρίγωνο της Τέχνης;
»Οποιοσδήποτε σκεπτικιστής, ή ψυχολόγος ίσως πει: Η αιτία βρίσκεται στον εγκέφαλο σου. Τα παιδιά των Αγγλων μαθαίνουν ότι το Σύμπαν ανάγεται στο άπειρο Διάστημα μέσω της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Τα παιδιά των Ινδουϊστών για την Ακασα, που είναι το ίδιο πράγμα. Οι Ευρωπαίοι, που ψάχνουν λίγο βαθύτερα, μαθαίνουν από τον Φίχτε ότι το φαινομενικό Σύμπαν είναι η δημιουργία του Εγώ. Ινδουϊστές ή Ευρωπαίοι κάτω από την επίβλεψη ενός Ινδού γκουρού μαθαίνουν ότι μέσω της Ακασα εννοείται η Τσιτάκασα. Η Τσιτάκασα τοποθετείται στο Τρίτο μάτι δηλαδή στον εγκέφαλο.
»Υποθέτοντας πως υπάρχουν υψηλότερες διαστάσεις του χώρου, μπορούμε να κατανοήσουμε αυτό το γεγονός υπό το πρίσμα του Ρεαλισμού, αλλά μάλλον θα είναι άδικος ο κόπος μας. Στο κλασικό Σύμπαν αληθεύει ότι όλες οι εντυπώσεις των αισθήσεων εξαρτώνται από τις αλλαγές στην χημεία του εγκεφάλου, συμπεριλαμβανομένων και των παραισθήσεων, οι οποίες τελικά είναι και αυτές αισθητηριακές εντυπώσεις, τόσο όσο και τα γεγονότα που αποτελούν την «πραγματικότητα» και ανήκουν στην κατηγορία των φαινομένων που εξαρτώνται από την λειτουργία του εγκεφάλου. Τα μαγικά φαινόμενα παρ’ όλα αυτά, ανήκουν σε μία ειδική υποκατηγορία από την στιγμή που αποτελούν προϊόντα της θέλησης, και η αιτία τους είναι μία σειρά «πραγματικών» φαινομένων, τα οποία αποκαλούνται έργα της Τελετουργικής Μαγείας.
»Αυτά τα έργα συνίστανται σε: Οραση: κύκλος, τετράγωνο, τρίγωνο, δοχεία, λυχνίες, μανδύες, μαγικά εργαλεία, κ.ά. / Ηχο: επικλήσεις / Οσφρηση: θυμιάματα / Γεύση: θεία κοινωνία / Αφή: όπως στην Οραση. / Νου: συνδυασμός των παραπάνω, καθώς και η αντανάκλαση της σημασίας τους.
»Τούτες οι ασυνήθιστες εντυπώσεις παράγουν ασυνήθιστες αλλαγές στον εγκέφαλο. Κατά συνέπεια η ίδια η άθροισή τους είναι ασυνήθης. Η προβολή τους πίσω στον προφανή φαινομενικό κόσμο που ζούμε είναι κατά συνέπεια ασυνήθιστη. Στα παραπάνω, λοιπόν, ανάγεται η πραγματικότητα των εργασιών και των φαινομένων της τελετουργικής Μαγείας, και την θεωρώ επαρκή, όσο τα παραπάνω αναφέρονται σε φαινόμενα τα οποία εμφανίζονται στον ίδιο το Μάγο, η εμφάνιση του πνεύματος, ο διάλογος μαζί του, πιθανά σοκ από παραλογισμό, ακόμα και η έκσταση ή ο θάνατος και η τρέλα. Ωστόσο, μπορεί κάποιο από τα παραπάνω φαινόμενα που περιγράφονται στο βιβλίο της Goetia να πραγματοποιηθούν. Αν συμβεί κάτι τέτοιο, μπορείτε να δώσετε μία λογική εξήγηση αυτών που θα ακολουθήσουν;
»Τα πνεύματα της Goetia είναι τμήματα του ανθρώπινου νου. Οι σφραγίδες τους λοιπόν είναι μέθοδοι διέγερσης ή ρύθμισης των συγκεκριμένων τμημάτων (μέσω του οφθαλμού). Τα ιερά ονόματα του θεού στις επικλήσεις είναι δονήσεις κατάλληλες για να επιφέρουν: Γενικό έλεγχο του Νου (πραγματοποίηση των σχετικών λειτουργιών με τον λεπτοφυή κόσμο) / Λεπτομερή έλεγχο του Νου (βαθμός ή τύπος του πνεύματος) /Ειδικό έλεγχο τμήματος του Νου (όνομα του πνεύματος)»
Ο Crowley κατέγραψε μηχανικά τα θεϊκά μηνύματα που έπαιρνε από κάποιο ον που ονόμασε Aiwass και το «Βιβλίο του Νόμου» είχε ολοκληρωθεί. Περιττό να αναφερθεί ότι η συγκεκριμένη επιφοίτηση έγινε Βίβλος της Αληθινή Ελίτ, προς τις αποκρυφιστικές σέχτες, κι αποτέλεσε την βάση της θρησκείας που θα ίδρυε ο Αλιστερ, του «Θελήματος». Οσο για τον ακρογωνιαίο λίθο του δόγματος, δεν είναι άλλο από το: «Κάνε αυτό που επιθυμείς. Αυτός είναι όλος ο νόμος»! Ο Crowley αναζητούσε «Πορφυρές γυναίκες», ερωμένες που ενσάρκωναν την «Μεγάλη Πόρνη Βαβυλώνα» ή «Μπάμπαλον», που κάθεται στο Θηρίο της Αποκάλυψης 17:3-6, για να τις χρησιμοποιεί σε σεξουαλική μαγεία και επικοινωνίες με τους Μεγάλους Παλαιούς ή τουλάχιστον τους υποτελείς τους.
Ο Crowley έγραψε: «Η ερωτική μου ζωή είναι πολύ έντονη. Οι σχέσεις μου με γυναίκες είναι απόλυτα ικανοποιητικές. Μου δίνουν το μάξιμουμ σωματικής απόλαυσης και ταυτόχρονα συμβολίζουν τις θεολογικές μου αντιλήψεις για την αμαρτία. Ο έρωτας είναι μια πρόκληση στον χριστιανισμό. Είναι ένας υποβιβασμός και μια καταδίκη σε αιώνια τιμωρία. / Οι γυναίκες διανοητικά είναι ανύπαρκτες. Τα επιτεύγματά τους είναι αυτά του πιθήκου ή του παπαγάλου. Αυτά τα γεγονότα δεν με αποθάρρυναν. Αντιθέτως, ήταν πολύ βολικό να πρέπει κανείς να έχει τελετουργικές μαγικοσεξουαλικές σχέσεις μ’ ένα ζώο. / Μια φορά, κατά την πρώτη εβδομάδα περίπου, η Ρόουζ πήρε λίγο αέρα. Αναγνώρισα τα συμπτώματα και την γύρισα ανάποδα και την έδειρα. Από τότε πρόσθεσε τα χαρακτηριστικά μιας τέλειας συζύγου σε εκείνα της τέλειας ερωμένης. Οι γυναίκες, όπως όλοι οι ηθικά κατώτεροι, συμπεριφέρονται καλά μόνο όταν αντιμετωπίζονται με αποφασιστικότητα.»
Μπορεί να φαντάζουν -και είναι- ανοσιουργηματικά ολ’ αυτά, αλλά αυτά ακριβώς πρεσβεύουν οι θρησκείες του Γιαχβέ που λατρεύεις και προσκυνάς, υποτάσσεσαι και συμφωνείς στις μιασματικές εκκλησίες του. Η μαγικοσεξουαλικές τελετουργίες σε κοινή θέα, είναι από τα πιο δυνατά ενεργειακά που χρησιμοποιεί η Αληθινή Ελίτ και τα φερέφωνα αυτής… για να ελέγχουν τα κοπάδια τροφής τους, την συγκομιδή τους και την λατρεία προς τους δικούς της Θεούς, τους Μεγάλους Παλαιούς.
Οπως ακριβώς τα περιέγραψε ο Howard Phillips Lovecraft, έχοντας πρόσβαση σε μερικές χιλιάδες βιβλία της κατάμαυρης Αιγυπτιακής Μυστικής Εταιρίας – Στοάς – Λαγούμι, που ίδρυσε ο μάγιστρος, αποκρυφιστής και τέκτονας Alessandro Cagliostro, αφού κι ο πατέρας του Lovecraft ανήκε σ’ αυτήν. Γι΄αυτό τον δολοφόνησαν. Εβγαλε σε κοινή θέα καλά κρυμμένα ιερά μυστικά, άσχετα αν τα κοπάδια τροφής των Ελίτ, κοιμούνται και δεν αντιλαμβάνονται, ότι λόγο μαγικό-σεξουαλικών προγραμμάτων υπνωτίζονται κι ελέγχονται απόλυτα, είτε από «πορφυρές γυναίκες» είτε από τελετουργικές μαγείες κοινής θέας, είτε από κάθε εργαλείο που διαθέτει η Αληθινή Ελίτ ελέγχου του γαλαξία μας.
Ο μάγος Cagliostro είναι αυτός που υιοθέτησε ως μαγικό-τεκτονικό σύμβολο τον ουροφόρο όφι, όπως και το «φιλοσοφικό ωόν» υποδηλώνει το ενιαίο της ύλης, την απόλυτη ενότητα, την έννοια της ψυχής του κόσμου, δηλαδή το «παν που περιβάλλει παν ότι παρέχει γένεση». Εξ αυτού παρέχεται και η μυστικιστική ρήση «εν το παν και δι’ αυτού το παν και εις αυτό το παν». Δηλαδή, όλοι ίδιοι κάτω από το παν. Πολύ βολικό για τις Ελίτ.
ΟΡΓΟΝΗ – ΟΡΓΑΣΜΟΣ
Γι’ αυτό λοιπόν, κυνήγησαν ανελέητα τον Βίλχελμ Ράιχ και την οργονομία, την Λειτουργία του Οργασμού και την Βιοπάθεια του Καρκίνου. (Αναζήτησε και μελέτησε τα βιβλία του, για όσο υπάρχουν, θα τα βρεις και στο orgonodrome.gr). Η Γνώση δεν μπορεί να ανήκει ή να είναι γνωστή στις ανθρωπόμαζες, δεν επιτρέπεται να είναι υγιείς και σθεναροί, αλλά ασθενείς, αμαρτωλοί, ταπεινωμένοι και υποτελείς, στην Αληθινή Ελίτ και στις μαριονέτες της. Οι Orgonions του Οrgonodrome.gr τους ξεσκίζουν.
Μόνο που δεν καταφέρνουν τίποτε αξιόλογο γιατί οι σφραγίδες των Πρεσβύτερων και Ξεχασμένων Θεών είναι πανίσχυρες κι άσπαστες. Ετσι απλώς τρώνε την ουρά τους.
Καραδοκούν και οι Φύλακες και ο ΚΑΤΕΡΓΑΡΗΣ …
Εν ολίγοις, το Cuties είναι στο Netflix, ακόμη μια «μαγική τελετουργία σε κοινή θέα» κι εξυπηρετεί την ατζέντα της Αληθινής Ελίτ. Αν δεν το έκανε, δεν θα ήξερες, καν ότι αυτή υπάρχει.
@Ηω Αναγνώστου /terrapapers.com / 2020
Το ανοσιούργημα της υποχρεωτικής σεξουαλικοποίησης των παιδιών των ανθρώπων.
Η ταινία «Cuties» του Netflix, είναι φαινομενικά, σχετική με την ομαλοποίηση και την αποδοχή από τις ανθρωπόμαζες, της σεξουαλικοποίησης των παιδιών στην Δύση. Και τίποτα περισσότερο… λένε. Η ταινία «Cuties» (οι γλυκούλες) επαινέθηκε και υπερασπίστηκε από αμέτρητες «αυθεντίες» στα μέσα μαζικής αποβλάκωσης του μαζάνθρωπου. Τι επαινούν; Ποια είναι η πραγματικότητα;
Oταν κυκλοφόρησε η διαφημιστική αφίσα του Cuties, αντιμετωπίστηκε από τους ΛΟΓΙΚΟΥΣ ανθρώπους με διάφορους βαθμούς σοκ και τρόμου. «Υπερήφανα» προωθημένη από το Netflix, η εικόνα περιείχε τέσσερα 11χρονα κορίτσια με προκλητικά κολλητά ρούχα, στημένα σε διάφορες σεξουαλικές στάσεις. Το γεγονός ότι η λέξη «Cuties» ήταν τυπωμένη με μεγάλα γράμματα κάτω από την εικόνα δεν βοηθά και τόσο.
Το Netflix παρείχε επίσης μια σύντομη περίληψη της ταινίας … και ακουγόταν σαν την περιγραφή μιας καλωδιακής softcore πορνό ταινίας. Οπου «Η εντεκάχρονη Amy, γοητεύεται με μια ομάδα χορού twerking. Ελπίζοντας να την ακολουθήσει, αρχίζει να εξερευνά την θηλυκότητα της, αψηφώντας τις παραδόσεις της οικογένειάς της.»
Αμέσως, οι εκκλήσεις για την αφαίρεση της -τότε ακυκλοφόρητης- ταινίας, συγκέντρωσαν σημαντική υποστήριξη. Στην συνέχεια, το Netflix ζήτησε συγγνώμη, άλλαξε την αφίσα και υπέβαλε νέα περιγραφή. Μόλις κυκλοφόρησε η ταινία, συγκεκριμένες πηγές μέσων μαζικής ηλιθιοποίησης σου, υπερασπίστηκαν σθεναρά την ταινία, (αλίμονο, είναι μπουκωμένοι με ατελείωτο χρήμα) δηλώνοντας ότι η αφίσα δεν αντιπροσωπεύει σωστά την ταινία. Μια κριτική της ταινίας από το The Independent, από κάποιον τύπο που πραγματικά αγαπούσε να βλέπει τα παιδιά να κάνουν twerking.
Αλλα παράσιτα «αυθεντίες» έλαβαν διαταγή να υπερασπιστούν την ταινία δηλώνοντας ότι «δημιουργήθηκε από μια μαύρη γυναίκα σκηνοθέτη» λες και το γεγονός αυτό αλλάζει το πραγματικό διαστροφικό, σεξουαλικό και παιδοφιλικό περιεχόμενο της ταινίας. Μάλιστα αυτό ακριβώς ως γεγονός, ότι η σκηνοθέτης είναι μαύρη γυναίκα, είναι που το κάνει ακόμη χειρότερο, γιατί τα κορίτσια αυτής της ηλικίας στον πολυπολιτισμικό χυλό της Δύσης, στην Αφρική και στην Λατινική Αμερική είναι ήδη πετσοκομμένα (κλειτοριδεκτομή), πουλημένα σε κάποιον γέρο, βιασμένα και κακοποιημένα. Τι ακριβώς πρέπει να αποδεχτούμε για τα παιδιά μας;
Τέλος, σε μια φαινομενικά απέλπιδα προσπάθεια να υπερασπιστεί αυτή η ταινία-ανοσιούργημα, μερικά ιδιαίτερα τοξικά άρθρα, πολώνουν το θέμα της ταινίας ως δήθεν «φιλελεύθερο» vs «συντηρητικό». Ωστόσο, δεν είναι έτσι. Για παράδειγμα, ένας Δημοκρατικός εκπρόσωπος, ο Tulsi Gabbard, δημοσίευσε ένα καυστικό τουίτ καταγγέλλοντας την ταινία ως αυτό ακριβώς που είναι, «ένα παιδικό πορνό». Το μοναδικό δίπολο που ταιριάζει σε αυτό το έκτρωμα-ταινία είναι «λογική» vs «παράνοιας».
Εκείνοι που υπερασπίζονται την ταινία λένε ότι «οι κριτικοί απλά δεν πήραν το χρόνο τους για να παρακολουθήσουν την ταινία και να κατανοήσουν το μήνυμά της». Μα δεν χρειάζεται να δεις την ταινία για να αντιληφθείς το μήνυμα της, αυτό είναι πορνοδιαστροφικό ακόμη κι από την αφίσα της κι από το τρέιλερ της. Ε, βγάζει μάτι, που λέμε.
Αλλά την είδα. Δεν έπρεπε. Αηδίασα με τάσεις εμετού. Κανείς δεν μπορεί να την δεί, εκτός αν είναι Οργανική Πύλη ή παρασιτικός. Το έκανα, για να γράψω αυτό το άρθρο, χάρη σε μια κουβέντα που είχα με ένα αποκαΐδι μυαλού και την εκθείαζε, στοχοποιώντας ως συντηρητικούς και οπισθοδρομικούς όποιους δεν καταλάβαιναν το «μήνυμά» της. Μα το καταλαβαίνουν, όλοι οι άνθρωποι με λογική, το μήνυμα της, απλώς δεν είναι αυτό που θέλουν να μας επιβάλλουν.
Διαθέτω εξαιρετικά υψηλό βαθμό ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ. Αυτός μου παρέχει την δυνατότητα να έχω παρακολουθήσει τοξικές κι αποκρουστικές ταινίες, έχω αντιμετωπίσει Οργανικές Πύλες και διαβάσει κατάμαυρα βιβλία που δεν κάνουν ούτε για προσάναμμα, αλλά τίποτα απ’ αυτά δεν μου προκάλεσε σωματικό πόνο και φρίκη, με τον τρόπο που το κατάφερε η διαστροφή του Cuties. Σε κάποια σημεία, βρέθηκα να συλλογίζομαι ότι πρέπει επειγόντως κάποιος να πατήσει το «κόκκινο κουμπί» αφού ο Κιμ αποδείχτηκε γατάκι. Η ανθρωπότητα στον πλανήτη Γη χρειάζεται επειγόντως έναν τεράστιο μετεωρίτη, να καθαρίσει τα καρκινοειδή ανθρωποειδή, αφού ούτε τα αλλόκοσμα DNA δεν καταδέχονται να το κάνουν.
Το γεγονός ότι αυτό το εκτρωματικό κατασκεύασμα-ταινία υπάρχει και κυκλοφορεί δημόσια (μαζί με πολλά ακόμη τέτοια ανοσιουργήματα) ότι μια ομάδα «ανθρώπων» εργάζονται πραγματικά πάνω σε αυτό, ότι το προωθούν ως μέρος κάποιας «λαϊκής κουλτούρας» κι ότι ακόμη επαινείται από τα μέσα μαζικής διαστροφής κι αποβλάκωσης, είναι εξαιρετικά ανησυχητικό, όσο και σουρεαλιστικό.
Γιατί, πρώτον, η πρώτη αφίσα που προωθούσε την ταινία την αντιπροσώπευε απόλυτα. Γιατί αυτό ακριβώς είναι η ταινία. Οι άσεμνες σκηνές χορού είναι οι «σκηνές δράσης της ταινίας» των ανήλικων κοριτσιών. Το υπόλοιπο της ιστορίας αποτελείται από αδύναμα, εύθραυστα «μηνύματα» που προορίζονται να δικαιολογήσουν τον βδελυρό εκφυλισμό που παρουσιάζουν στην οθόνη.
Αλλά αυτή η ταινία δεν είναι μόνο για τα νεαρά κορίτσια που χορεύουν. Πρόκειται για ένα κρεσέντο ολοένα και με πιο ρητές σκηνές που φαίνεται να είναι ειδικά κατασκευασμένες για να συναρπάσει τους παιδόφιλους. Την ίδια στιγμή, το Cuties που πιθανώς να παρακολουθείται από νεαρά κορίτσια και θα μπορούσαν να ταυτιστούν, ακόμη και να μιμιδίσουν το «Cuties». Με απλά λόγια, αυτή η ταινία είναι η γεφύρωση του χάσματος μεταξύ των παιδιών και των διεστραμμένων παιδόφιλων με την συμφωνία, ή έστω την ανοχή της ανθρωπόμαζας.
Αν και δεν συμφωνώ με το γνωμικό, εδωνά ταιριάζει απόλυτα το «μια εικόνα, χίλιες λέξεις», γιατί αυτό το ανοσιούργημα πρέπει να εκτεθεί για να γίνει κατανοητή η προσπάθεια των Ελίτ (των αληθινών, όχι οι μαριονέτες της στυλ Ροκφέλερ και Γκέιτς). Πρόκειται για την αποδοχή και την ομαλοποίηση της σεξουαλικοποίησης των παιδιών και το να γίνει αυτό μέρος της λαϊκής κουλτούρας με την αποδοχή της από τις ανθρωπόμαζες της τουρλού τουρλού μανιφατούρας – πολυπολιτισμικότητας, της παράφυση αντίληψης και της διαστροφής ως νέα κανονικότητα. Αλλωστε στο είπαν ήδη δημόσια από τα μαύρα κουτιά που σε προγραμματίζουν, ό,τι «οι μάσκες στα προνήπια και στους μαθητές είναι συμβολικές για να εκπαιδεύονται» και «τα παιδιά εκπαιδεύονται όπως και τα ζώα» και «όποιο παιδί δεν θέλει φίμωτρο δεν θα μπορεί να πάει σχολείο» και διάφορα τέτοια καλούδια, με πρόσχημα την korona, αλλά που καμία σχέση δεν έχουν με την υποτιθέμενη «πανδημία» (που τώρα έγινε «επιδημία»).
Και που αν κλείσεις όλα τα μαύρα κουτιά θα δεις πως δεν υπάρχει, όχι πανδημία, αλλά ούτε καν λόγος ανησυχίας.
Επιγραμματικά μια ματιά στο Cuties.
Η Amy είναι ένα 11χρονο μαύρο κορίτσι που ζει στην Γαλλία με την μητέρα της κι έναν μετανάστη από την Σενεγάλη, ο οποίος είναι ένας πιστός μουσουλμάνος. Φαίνεται πως δεν της αρέσει τίποτα από την καταγωγή της, την κουλτούρα και την ζωή της. Εχει βαρεθεί με το πως οι μουσουλμάνες γυναίκες γύρω της, μιλάνε για το πώς τα προκλητικά κορίτσια, πάνε στην κόλαση.
Στο σπίτι, η οικογένεια της Amy πρόκειται να αλλάξει, καθώς ο πατέρας της παντρεύεται μια δεύτερη σύζυγο και θα μετακομίσει μαζί τους. Βλέποντας την μητέρα της να πονάει, η Amy στρέφεται εναντίον του πατέρα της. Στρέφεται επίσης ενάντια στον πολιτισμό της στο σύνολό του. Η γιαγιά της Amy της λέει: «Θα σου μάθω να είσαι γυναίκα», που σημαίνει «να μάθεις να κόβεις ένα βουνό κρεμμύδια για τον δεύτερο γάμο του πατέρα σου».
Σε μια σκηνή, η Tata δίνει εντολή στην Amy να φέρει ένα μεγάλο μπολ στο κεφάλι της, όπως γίνεται για αιώνες στην Σενεγάλη. Ωστόσο αρνείται, επειδή το βρίσκει ενοχλητικό. Σε μια προσπάθεια να επαναστατήσει ενάντια στον πολιτισμό της και τον ορισμό της γυναικείας φύσης, η Amy πηγαίνει προς την αντίθετη κατεύθυνση. Χρησιμοποιώντας αυτήν την προϋπόθεση, το Cuties πηγαίνει … πάρα, πάρα πολύ μακριά.
Παίρνει μόνο λίγα λεπτά στην ταινία για να πάει από το «αυτό είναι μια ενδιαφέρουσα υπόθεση» στο «τι στο διάολο παρακολουθώ;». Καθώς η Amy φεύγει από την πρωινή της προσευχή, βλέπει ένα κορίτσι να χορεύει με δυνατή μουσική. Για ένα άβολο αριθμό δευτερολέπτων, αυτό το κορίτσι χορεύει και σκύβει πάνω φορώντας δερμάτινα παντελόνια. Επειδή φαίνεται μόνο από πίσω, είναι δύσκολο να πει κανείς την ηλικία της. Στην συνέχεια, το κορίτσι γυρίζει προς τον φακό και συνειδητοποιούμε ότι είναι βασικά ένα μωρό. Η Amy συναντά στην συνέχεια τους φίλους του κοριτσιού: Υπερκινητικά, βωμολόχα, μισόγυμνα και υπό ανάπτυξη 11χρονα κορίτσια, που αποτελούν μια ομάδα χορού που ονομάζεται Cuties. Η Amy δήθεν παρασύρεται από τα κορίτσια. Ολ’ αυτά περιλαμβάνουν πολλά περίεργα σεξουαλικά κι άρρωστα σενάρια.
Η Amy στέλνεται από τους φίλους της να βγάλει φωτογραφία τα προσωπικά ενός αγοριού, ενώ αυτό βρίσκεται σ’ ένα ουρητήριο.
Ενα κορίτσι φουσκώνει και παίζει με ένα χρησιμοποιημένο προφυλακτικό.
Κάποια στιγμή, η Amy θέλει να αποδείξει στα κορίτσια ότι μπορεί να ενταχθεί στην ομάδα χορού τους. Ετσι επιδεικνύει τις χορευτικές της κινήσεις. Υπάρχει κάτι πολύ πορνοδιαστροφικό στο να βλέπεις ένα κορίτσι με πρόσωπο μωρού να κάνει κάθε είδους σεξουαλικές κινήσεις. Σε ένα σημείο, ξαπλώνει ακόμη και στο έδαφος και «πηδάει» το πάτωμα.
Αργότερα, η Amy διδάσκει στα κορίτσια πώς να χορεύουν. Ακολουθεί ένα μουσικό μοντάζ (γίνεται ειδικά για να ενθουσιάσει τους παιδόφιλους).
Η Amy διδάσκει τα κορίτσια πώς να κάνουν αψίδα τις πλάτες τους και να προτάσσουν τους πισινούς τους.
Τους διδάσκει πως να κάνουν το πρόσωπο τσούλας, ακουμπώντας προκλητικά ένα δάχτυλο στο στόμα τους, σεξουαλικά ντυμένες.
Ενα άλλο κορίτσι αρπάζει τα ακόμη υπανάπτυκτα στήθη της.
Αυτό το μοντάζ ήταν εντελώς περιττό για την ιστορία. Είναι ένα μουσικό βίντεο τροφοδοσίας για τις φαντασιώσεις των παιδόφιλων, που θα το παρακολουθήσουν σε αργή κίνηση. Και η ταινία συνεχίζει να τους δίνει αυτό που θέλουν. Οπως «Τα Πάθη Του Χριστού», σε σκηνοθεσία Μελ Γκίμπσον, ήταν ένα snuff film. Μάλιστα με τέτοια νοσηρή θεματολογία, έχει γυρίσει ταινία κι ο Νίκολας Κέιτζ.
Σε ένα σημείο, τα κορίτσια τα πιάνουν κάποιοι φρουροί ασφαλείας, αφού αυτά έχουν κάνει διάρρηξη σε ένα κατάστημα Laser tag. Για να ξεφύγουν από τους μπελάδες, τα κορίτσια αρχίζουν να χορεύουν επιδεικτικά και να προκαλούν τους φρουρούς με σεξουαλικές κινήσεις. Ενας φρουρός ασφαλείας κοιτάζει τα κορίτσια με ένα χαρούμενο βλέμμα στο πρόσωπό του. Τους αφήνουν να φύγουν και τους λένε να επιστρέψουν σύντομα. Υποτίθεται ότι αυτή είναι μια «αστεία» σκηνή.
Αυτή η σκηνή έχει δυνατά συνειδητά και προπαντός, υποσυνείδητα μηνύματα, οι παιδόφιλοι απολαμβάνουν βλέποντας σεξουαλικώς χαρακτηρισμένα και προκλητικά παιδιά, κι από την άλλη τα παιδιά ενεργώντας σαν στριπτιζέζ και σεξουαλικά αντικείμενα είναι ένας πολύ καλός τρόπος γι΄αυτά να πάρουν αυτό που θέλουν και να γλιτώσουν από το πρόβλημα.
Ακόμα μια ακολουθία επί παραγγελία για παιδόφιλους, είναι η σκηνή που ακολουθείται από ένα άλλο μουσικό βίντεο τύπου μοντάζ κι αυτήν την φορά, κοιτάζουν κατευθείαν την κάμερα όσο χορεύουν προκλητικά.
Σε μια σκηνή, τα κορίτσια φορούν σέξι ρούχα και η κάμερα κάνει ζουμ πίσω τους και στις τσούλικες εκφράσεις των προσώπων τους. Για άλλη μια φορά, αυτή η σκηνή ήταν εντελώς περιττή για την όποια ιστορία.
Αργότερα, η Αmy τσακώνεται με ένα άλλο κορίτσι στο σχολείο που καταλήγει στο να τραβήξει κάτω το παντελόνι της και αποκαλύπτοντας τα παλιά εσώρουχα της. Στοιχηματίζω ότι οι παιδόφιλοι λάτρεψαν αυτήν την σκηνή. Στην συνέχεια, η Amy κλέβει χρήματα από την μητέρα της και αγοράζει ένα μάτσο εσώρουχα για τον εαυτό της και τις φίλες της.
Η ταινία έπειτα επιδίδεται σε ένα ακόμη μοντάζ.
Τα κορίτσια τρέχουν γύρω φορώντας σουτιέν και g-strings πάνω από τα ρούχα τους.
Για απολύτως κανέναν λόγο, η σκηνή με τα εσώρουχα τελειώνει με κοντινά πλάνα στα πρόσωπα των κοριτσιών να κάνουν χυδαίες εκφράσεις.
Κάποια στιγμή, η Amy κλέβει το κινητό του μεγαλύτερου ξαδέλφου της. Οταν την πιάσει, η Amy τον ικετεύει να της δώσει πίσω το τηλέφωνο. Οταν αυτός αρνείται, εκείνη αρχίζει να γδύνεται. Η Amy βγάζει το σορτσάκι της μπροστά στον ξάδερφό της. Στην συνέχεια, κλειδώνεται στο μπάνιο, παίρνει μια φωτογραφία των γυμνών γεννητικών οργάνων της και το δημοσιεύει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Βλέποντας αυτήν την τρέλα να συμβαίνει, η μητέρα και η γιαγιά της Amy αρχίζουν να πιστεύουν ότι είναι δαιμονισμένη από ένα κακό πνεύμα. Ετσι υποβάλουν την Amy σε κάποιο είδος εξαγνιστικής τελετουργίας (ή εξορκισμού), όπου της ρίχνουν νερό. Ενώ αυτή η σκηνή υποτίθεται ότι είναι συμβολική σε κάποιο επίπεδο, καταλήγει να δείχνει μια υγρή Amy που χορεύει ένα διάβολο-δαιμονισμένο twerking.
Η Amy είναι με τα εσώρουχά της, όσο αυτή χορεύει πυρετωδώς. Φυσικά, η κάμερα μεγεθύνει την πίσω μεριά της. Πρέπει να δώσουν στους παιδόφιλους αυτό που θέλουν.
Μετά από όλη αυτήν την παραφροσύνη, η ταινία κορυφώνεται με τις Cuties να εκτελούν μια ρουτίνα χορού σε ένα πάρκο, προκειμένου να κερδίσουν σε έναν διαγωνισμό. Για αρκετά λεπτά, τα κορίτσια εκτελούν την μια υποδηλωτική πονηρή κίνηση, μετά την άλλη. Τα κορίτσια απλώνουν τα πόδια τους πολλές φορές, αγγίζουν τα προσωπικά τους, πηδάνε το πάτωμα και κάνουν όλα τα χυδαία τσούλικα πρόσωπα.
Σε αυτό το σημείο, η Amy έχει μια επιφοίτηση, αρχίζει να κλαίει και τρέχει σπίτι. Στο τέλος, την βλέπουμε να πηδάει ένα σχοινί με κάποια κορίτσια, υποδεικνύοντας ότι θέλει να ξαναγίνει παιδί. Αυτή η σκηνή οδήγησε τους ανθρώπους να πουν «βλέπετε, αυτή η ταινία ήταν ενάντια στην σεξουαλικοποίηση των παιδιών». Ωστόσο, αυτό το πεντάλεπτο συμπέρασμα προηγήθηκε μιάμιση ώρας, πλήρους σεξουαλικότητας, ασυδοσίας και παιδοφιλικής απόλαυσης.
Λοιπόν, αυτή η εκτρωματική ταινία είναι για όλους στο Netflix να την παρακολουθήσουν και εκατομμύρια την παρακολούθησαν. Οχι μόνο αυτό, αλλά επίσης επαινείται από τα μέσα μαζικής αποβλάκωσης κι έχει κερδίσει «βραβεία κύρους». Ο στόχος αυτού του άρθρου ήταν να θέσει, με την Παρατήρηση του Ολοφάνερου, το είδος αυτών των ανθρωποειδών, που την επαινούν και την υπερασπίζουν. Αυτός είναι ο μοναδικός λόγος που τα μέσα μαζικής κακοποίησης σου, είναι υπέρ της αυτήν την στιγμή. Αγωνίζονται με νύχια και δόντια για να κρατήσουν αυτήν την ταινία στο Netflix (παρά τις μαζικές αναφορές εναντίον της) και θέλουν να παραμείνει μέρος της λαϊκής κουλτούρας αυτή η σεξουαλική κακοποίηση, εκμετάλλευση κι εμπορευματοποίηση των παιδιών των ανθρώπων.
Η απόκρυφη ελίτ -και οι διάσημες και μη μαριονέτες τους- είναι γεμάτη από παιδόφιλους. Θέλουν να ομαλοποιηθεί, να γίνει αποδεκτός από τις ανθρωπόμαζες ο «τρόπος ζωής» τους. Θέλουν να βλέπουν σαν σεξουαλικά υποκείμενα, τα παιδιά στα ΜΜΕ και για να γεφυρώσουν αυτό το χάσμα, ενθαρρύνουν τα παιδιά, υποχρεώνουν τα παιδιά να σεξουαλικοποιούν τον εαυτό τους.
Η ανταμοιβή τους είναι πως θα φαίνονται πιο cool και θα κερδίζουν την προσοχή. Χάνοντας φυσικά, την παιδικότητα και την αθωότητα τους.
Αυτό είναι και το θέμα της Κινέζικης εφαρμογής «Τικ Τοκ».
Αυτός είναι και ο βασικός-βασικός λόγος που την κυνηγάει τόσο έντονα ο Τραμπ και η φατρία του.
Η υποχρέωση της σεξουαλικοποίησης των παιδιών των ανθρώπων.
Μεταφυσικά η «μαγική» παιδική σεξουαλικότητα συνδέεται με την θρησκεία της Αληθινής Ελίτ, δηλαδή οι βδελυροί και μιασματικοί για τον άνθρωπο, «Μεγάλοι Παλαιοί» οι κουστωδίες τους και τα παράσιτα που σέρνονται σε στοές και λαγούμια, προσκυνώντας, λατρεύοντας κι επιτελώντας τελετουργίες για την επαναφορά τους. Μια μαγική τελετουργία σε κοινή θέα, είναι κι ετούτη η αποκρουστική για κάθε λογική, ταινία.
Για ν’ ανοίγουν διαύλους επικοινωνίας και Πύλες προς Αυτούς, χρειάζονται δυνατή, στοχευμένη και συγκεκριμένη ΕΝΕΡΓΕΙΑ. Δεν υπάρχει πιο δυνατή ενέργεια από την σεξουαλική ενέργεια, από την Ενέργεια του Οργασμού. Γι’ αυτό οι τελετουργίες τους είναι σεξουαλικές. Διάβασε λίγο Edward Alexander Crowley, τα λέει ξεκάθαρα μέσα στην μαυρίλα και στα σκοτάδια του.
Σε γενικές γραμμές ο Crowley ας δούμε τι λέει ο ίδιος στον πρόλογο της Goetia ή Μικρή Κλείδα του Σολομώντα, που έγραψε ενώ βρισκόταν στο σπίτι Boleskine.
«Δεν με ενδιαφέρει να αρνηθώ ή να απολογηθώ για την αντικειμενική πραγματικότητα των μαγικών φαινομένων. Αν συνιστούν παραισθήσεις, είναι τουλάχιστον τόσο πραγματικά όσο αρκετά αδιαμφισβήτητα γεγονότα της καθημερινής μας ζωής και αν ακολουθήσουμε την άποψη του Herbert Spencer, συνιστούν τουλάχιστον αποδείξεις κάποιας αιτίας. Ποια είναι η αιτία της παραίσθησης μου, έτσι ώστε να βλέπω τελικά κάποιο πνεύμα που επικαλέστηκα μέσα στο τρίγωνο της Τέχνης;
»Οποιοσδήποτε σκεπτικιστής, ή ψυχολόγος ίσως πει: Η αιτία βρίσκεται στον εγκέφαλο σου. Τα παιδιά των Αγγλων μαθαίνουν ότι το Σύμπαν ανάγεται στο άπειρο Διάστημα μέσω της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Τα παιδιά των Ινδουϊστών για την Ακασα, που είναι το ίδιο πράγμα. Οι Ευρωπαίοι, που ψάχνουν λίγο βαθύτερα, μαθαίνουν από τον Φίχτε ότι το φαινομενικό Σύμπαν είναι η δημιουργία του Εγώ. Ινδουϊστές ή Ευρωπαίοι κάτω από την επίβλεψη ενός Ινδού γκουρού μαθαίνουν ότι μέσω της Ακασα εννοείται η Τσιτάκασα. Η Τσιτάκασα τοποθετείται στο Τρίτο μάτι δηλαδή στον εγκέφαλο.
»Υποθέτοντας πως υπάρχουν υψηλότερες διαστάσεις του χώρου, μπορούμε να κατανοήσουμε αυτό το γεγονός υπό το πρίσμα του Ρεαλισμού, αλλά μάλλον θα είναι άδικος ο κόπος μας. Στο κλασικό Σύμπαν αληθεύει ότι όλες οι εντυπώσεις των αισθήσεων εξαρτώνται από τις αλλαγές στην χημεία του εγκεφάλου, συμπεριλαμβανομένων και των παραισθήσεων, οι οποίες τελικά είναι και αυτές αισθητηριακές εντυπώσεις, τόσο όσο και τα γεγονότα που αποτελούν την «πραγματικότητα» και ανήκουν στην κατηγορία των φαινομένων που εξαρτώνται από την λειτουργία του εγκεφάλου. Τα μαγικά φαινόμενα παρ’ όλα αυτά, ανήκουν σε μία ειδική υποκατηγορία από την στιγμή που αποτελούν προϊόντα της θέλησης, και η αιτία τους είναι μία σειρά «πραγματικών» φαινομένων, τα οποία αποκαλούνται έργα της Τελετουργικής Μαγείας.
»Αυτά τα έργα συνίστανται σε: Οραση: κύκλος, τετράγωνο, τρίγωνο, δοχεία, λυχνίες, μανδύες, μαγικά εργαλεία, κ.ά. / Ηχο: επικλήσεις / Οσφρηση: θυμιάματα / Γεύση: θεία κοινωνία / Αφή: όπως στην Οραση. / Νου: συνδυασμός των παραπάνω, καθώς και η αντανάκλαση της σημασίας τους.
»Τούτες οι ασυνήθιστες εντυπώσεις παράγουν ασυνήθιστες αλλαγές στον εγκέφαλο. Κατά συνέπεια η ίδια η άθροισή τους είναι ασυνήθης. Η προβολή τους πίσω στον προφανή φαινομενικό κόσμο που ζούμε είναι κατά συνέπεια ασυνήθιστη. Στα παραπάνω, λοιπόν, ανάγεται η πραγματικότητα των εργασιών και των φαινομένων της τελετουργικής Μαγείας, και την θεωρώ επαρκή, όσο τα παραπάνω αναφέρονται σε φαινόμενα τα οποία εμφανίζονται στον ίδιο το Μάγο, η εμφάνιση του πνεύματος, ο διάλογος μαζί του, πιθανά σοκ από παραλογισμό, ακόμα και η έκσταση ή ο θάνατος και η τρέλα. Ωστόσο, μπορεί κάποιο από τα παραπάνω φαινόμενα που περιγράφονται στο βιβλίο της Goetia να πραγματοποιηθούν. Αν συμβεί κάτι τέτοιο, μπορείτε να δώσετε μία λογική εξήγηση αυτών που θα ακολουθήσουν;
»Τα πνεύματα της Goetia είναι τμήματα του ανθρώπινου νου. Οι σφραγίδες τους λοιπόν είναι μέθοδοι διέγερσης ή ρύθμισης των συγκεκριμένων τμημάτων (μέσω του οφθαλμού). Τα ιερά ονόματα του θεού στις επικλήσεις είναι δονήσεις κατάλληλες για να επιφέρουν: Γενικό έλεγχο του Νου (πραγματοποίηση των σχετικών λειτουργιών με τον λεπτοφυή κόσμο) / Λεπτομερή έλεγχο του Νου (βαθμός ή τύπος του πνεύματος) /Ειδικό έλεγχο τμήματος του Νου (όνομα του πνεύματος)»
Ο Crowley κατέγραψε μηχανικά τα θεϊκά μηνύματα που έπαιρνε από κάποιο ον που ονόμασε Aiwass και το «Βιβλίο του Νόμου» είχε ολοκληρωθεί. Περιττό να αναφερθεί ότι η συγκεκριμένη επιφοίτηση έγινε Βίβλος της Αληθινή Ελίτ, προς τις αποκρυφιστικές σέχτες, κι αποτέλεσε την βάση της θρησκείας που θα ίδρυε ο Αλιστερ, του «Θελήματος». Οσο για τον ακρογωνιαίο λίθο του δόγματος, δεν είναι άλλο από το: «Κάνε αυτό που επιθυμείς. Αυτός είναι όλος ο νόμος»! Ο Crowley αναζητούσε «Πορφυρές γυναίκες», ερωμένες που ενσάρκωναν την «Μεγάλη Πόρνη Βαβυλώνα» ή «Μπάμπαλον», που κάθεται στο Θηρίο της Αποκάλυψης 17:3-6, για να τις χρησιμοποιεί σε σεξουαλική μαγεία και επικοινωνίες με τους Μεγάλους Παλαιούς ή τουλάχιστον τους υποτελείς τους.
Ο Crowley έγραψε: «Η ερωτική μου ζωή είναι πολύ έντονη. Οι σχέσεις μου με γυναίκες είναι απόλυτα ικανοποιητικές. Μου δίνουν το μάξιμουμ σωματικής απόλαυσης και ταυτόχρονα συμβολίζουν τις θεολογικές μου αντιλήψεις για την αμαρτία. Ο έρωτας είναι μια πρόκληση στον χριστιανισμό. Είναι ένας υποβιβασμός και μια καταδίκη σε αιώνια τιμωρία. / Οι γυναίκες διανοητικά είναι ανύπαρκτες. Τα επιτεύγματά τους είναι αυτά του πιθήκου ή του παπαγάλου. Αυτά τα γεγονότα δεν με αποθάρρυναν. Αντιθέτως, ήταν πολύ βολικό να πρέπει κανείς να έχει τελετουργικές μαγικοσεξουαλικές σχέσεις μ’ ένα ζώο. / Μια φορά, κατά την πρώτη εβδομάδα περίπου, η Ρόουζ πήρε λίγο αέρα. Αναγνώρισα τα συμπτώματα και την γύρισα ανάποδα και την έδειρα. Από τότε πρόσθεσε τα χαρακτηριστικά μιας τέλειας συζύγου σε εκείνα της τέλειας ερωμένης. Οι γυναίκες, όπως όλοι οι ηθικά κατώτεροι, συμπεριφέρονται καλά μόνο όταν αντιμετωπίζονται με αποφασιστικότητα.»
Μπορεί να φαντάζουν -και είναι- ανοσιουργηματικά ολ’ αυτά, αλλά αυτά ακριβώς πρεσβεύουν οι θρησκείες του Γιαχβέ που λατρεύεις και προσκυνάς, υποτάσσεσαι και συμφωνείς στις μιασματικές εκκλησίες του. Η μαγικοσεξουαλικές τελετουργίες σε κοινή θέα, είναι από τα πιο δυνατά ενεργειακά που χρησιμοποιεί η Αληθινή Ελίτ και τα φερέφωνα αυτής… για να ελέγχουν τα κοπάδια τροφής τους, την συγκομιδή τους και την λατρεία προς τους δικούς της Θεούς, τους Μεγάλους Παλαιούς.
Οπως ακριβώς τα περιέγραψε ο Howard Phillips Lovecraft, έχοντας πρόσβαση σε μερικές χιλιάδες βιβλία της κατάμαυρης Αιγυπτιακής Μυστικής Εταιρίας – Στοάς – Λαγούμι, που ίδρυσε ο μάγιστρος, αποκρυφιστής και τέκτονας Alessandro Cagliostro, αφού κι ο πατέρας του Lovecraft ανήκε σ’ αυτήν. Γι΄αυτό τον δολοφόνησαν. Εβγαλε σε κοινή θέα καλά κρυμμένα ιερά μυστικά, άσχετα αν τα κοπάδια τροφής των Ελίτ, κοιμούνται και δεν αντιλαμβάνονται, ότι λόγο μαγικό-σεξουαλικών προγραμμάτων υπνωτίζονται κι ελέγχονται απόλυτα, είτε από «πορφυρές γυναίκες» είτε από τελετουργικές μαγείες κοινής θέας, είτε από κάθε εργαλείο που διαθέτει η Αληθινή Ελίτ ελέγχου του γαλαξία μας.
Ο μάγος Cagliostro είναι αυτός που υιοθέτησε ως μαγικό-τεκτονικό σύμβολο τον ουροφόρο όφι, όπως και το «φιλοσοφικό ωόν» υποδηλώνει το ενιαίο της ύλης, την απόλυτη ενότητα, την έννοια της ψυχής του κόσμου, δηλαδή το «παν που περιβάλλει παν ότι παρέχει γένεση». Εξ αυτού παρέχεται και η μυστικιστική ρήση «εν το παν και δι’ αυτού το παν και εις αυτό το παν». Δηλαδή, όλοι ίδιοι κάτω από το παν. Πολύ βολικό για τις Ελίτ.
ΟΡΓΟΝΗ – ΟΡΓΑΣΜΟΣ
Γι’ αυτό λοιπόν, κυνήγησαν ανελέητα τον Βίλχελμ Ράιχ και την οργονομία, την Λειτουργία του Οργασμού και την Βιοπάθεια του Καρκίνου. (Αναζήτησε και μελέτησε τα βιβλία του, για όσο υπάρχουν, θα τα βρεις και στο orgonodrome.gr). Η Γνώση δεν μπορεί να ανήκει ή να είναι γνωστή στις ανθρωπόμαζες, δεν επιτρέπεται να είναι υγιείς και σθεναροί, αλλά ασθενείς, αμαρτωλοί, ταπεινωμένοι και υποτελείς, στην Αληθινή Ελίτ και στις μαριονέτες της. Οι Orgonions του Οrgonodrome.gr τους ξεσκίζουν.
Μόνο που δεν καταφέρνουν τίποτε αξιόλογο γιατί οι σφραγίδες των Πρεσβύτερων και Ξεχασμένων Θεών είναι πανίσχυρες κι άσπαστες. Ετσι απλώς τρώνε την ουρά τους.
Καραδοκούν και οι Φύλακες και ο ΚΑΤΕΡΓΑΡΗΣ …
Εν ολίγοις, το Cuties είναι στο Netflix, ακόμη μια «μαγική τελετουργία σε κοινή θέα» κι εξυπηρετεί την ατζέντα της Αληθινής Ελίτ. Αν δεν το έκανε, δεν θα ήξερες, καν ότι αυτή υπάρχει.
@Ηω Αναγνώστου /terrapapers.com / 2020
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου