Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Οκτωβρίου 17, 2020

Έκτορας Μποτρίνι: «Υπάρχει μια κακομοιριά στην αγορά λόγω κορονοϊού»

 

Ο Έκτορας Μποτρίνι επέστρεψε τηλεοπτικά και

μίλησε για όλα σε συνέντευξη που παραχώρησε σε εβδομαδιαίο περιοδικό.


Ο βραβευμένος με αστέρι Μισελέν σεφ, αποκαλύπτει στο 7 μέρες TV τα όσα θα δούμε επί οθόνης στον «Εφιάλτη στην κουζίνα» αλλά και παρασκήνια από τα γυρίσματα.

Σας βρίσκουμε σε μεγάλο πανικό δουλειάς;

«Τα γυρίσματα προχωρούν με εντατικούς ρυθμούς. Υπάρχει μια κακομοιριά στην αγορά, λόγω κορονοϊού. Τελικά η μεγάλη αυτή κρίση έχει φέρει όλα τα εστιατόρια στο ίδιο επίπεδο. Δεν υπάρχει πια υψηλή ή χαμηλή γαστρονομία, είμαστε όλοι στο ίδιο σακούλι».

Άρα ήταν περισσότερες και οι αιτήσεις συμμετοχής στην εκπομπή;

«Βεβαίως, απλά κάνουμε μια επιλογή των ανθρώπων που έχουν πραγματικά πρόβλημα. Αν δούμε ένα μαγαζί που είναι σε εξαιρετική τοποθεσία και είναι κάθε ημέρα γεμάτο, δεν έχουμε λόγο να πάμε να το φτιάξουμε».

Εκτός από την Αθήνα θα επισκεφτείτε και εστιατόρια της επαρχίας;

«Βεβαίως. Έχουμε πάει ήδη Κόρινθο, Σαλαμίνα, Ναύπλιο και θα πάμε όπου αλλού μας χρειάζονται.

Νιώθετε ότι, για κάποιους από τους εστιάτορες που συναντάτε, είστε πραγματικά ο «εφιάλτης» τους ή σας βλέπουν σαν σωτήρα, στην παρούσα φάση;

«Αυτή τη στιγμή ισχύει αυτό που λέμε "ο πνιγμένος απ' τα μαλλιά του πιάνεται". Υπάρχει τόσο μεγάλο πρόβλημα στην αγορά, που ακόμα και μία κατσαρόλα είναι μεγάλη βοήθεια. Εμείς χαλάμε ένα σοβαρό ποσόν για να βοηθήσουμε τα εστιατόρια. Τους φτιάχνουμε κουζίνες, καταλόγους, το ντεκόρ, τους παίρνουμε κατσαρόλες, τηγάνια, τους κάνουμε διαφήμιση. Η βοήθεια που τους δίνουμε είναι ουσιαστική».

Είστε λίγο πιο επιεικής μαζί τους, με δεδομένη όλη αυτή την κατάσταση;

«Γενικά είμαι επιεικής, όπως θα δείτε σε κάποια επεισόδια, εγώ έτρωγα το βρίσιμο και μετά αντιδρούσα. Φυσικά και είναι ένας άλλος "Εφιάλτης στην κουζίνα", πιο ουσιαστικός και προσπαθεί να βρει τα αληθινά προβλήματα και να τα λύσει. Εγώ τους αντιμετωπίζω με ειλικρίνεια. Είναι πολύ σημαντικό να καταλάβει ο άλλος τα λάθη του. Δηλαδή δεν χαϊδεύω αυτιά, αλλά δεν τους βρίζω κιόλας».

Αντίσταση υπάρχει από τους ιδιοκτήτες για τις παρεμβάσεις σας;

«Εννοείται!».

Στο τέλος, όμως, αναγκάζονται να τις δεχτούν;

«Εγώ τους λέω, δώστε μου την ευκαιρία αυτή, δεν θα χάσετε κάτι. Το να βάψουμε έναν τοίχο και να αλλάξουμε ένα τραπεζομάντιλο κι ένα μενού, το αλλάζετε την άλλη ημέρα. Δώστε στο μαγαζί χρόνο να δουλέψει, ένα μήνα, και μετά κάνετε ό,τι νομίζετε εσείς. Θα σας πω κάτι, αυτή τη στιγμή που μιλάμε, μόλις μπήκαν στο εστιατόριο μου στο Χαλάνδρι οι δύο κυρίες που είδαμε στην πρώτη εκπομπή. Ήρθαν να με ευχαριστήσουν γιατί δουλεύουν πάρα πολύ, από τη μέρα που πήγαμε στο εστιατόριό τους».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου