Υπάρχουν μόνο δύο πανεπιστημιακά νοσοκομεία στην περιοχή και αυτό είναι σχεδόν αδύνατο σε αυτό το στάδιο, δεδομένης της έλλειψης προσωπικού.
Νοεμβρίου 20, 2020
Αδύνατο να δημιουργηθεί νοσοκομείο για τη θεραπεία μόνο ασθενών με κοροναϊό
Υπάρχουν μόνο δύο πανεπιστημιακά νοσοκομεία στην περιοχή και αυτό είναι σχεδόν αδύνατο σε αυτό το στάδιο, δεδομένης της έλλειψης προσωπικού.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου