Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Νοεμβρίου 30, 2020

Ήταν Ένα Χειμωνιάτικο Βράδυ.Ειχα Απομονωθεί Με Την Κοπέλα Μου Με Το Αυτοκίνητο Σε Μια Ερημική Παραλία.

......Καθολου φωτισμός κ ελάχιστα αστέρια εκείνο το βράδυ.



Σε μια στιγμή διακρίνω στη μέση της αμμουδιάς μια πανύψηλη σκιά.Ακριβως ίδια με μεταλλική κολώνα της ΔΕΗ.Στο πιο ψηλό σημείο της βλέπω κάτι σαν καπέλο μυτερό.Οπως των μαγισσών.Κ στο ύψος των ματιών δύο έντονα φώτα.

Παγωσα.Μολις συνηλθα σκέφτηκα ότι βλέπω σκιές λόγω της αϋπνίας μου κ ότι τα μάτια είναι αστέρια.Η κοπέλα μου μετά από λίγο μου περιγράφει ότι βλέπει κ αυτή την ίδια σκιά χωρίς να την έχω πει τίποτα εγώ.Ημασταν νέοι.20-22χρ χωρίς πολλές εμπειρίες ζωής.

Απο την τρομάρα μας βλέπαμε κ οι δύο ότι η σκιά μας πλησιάζει κ ότι τα μάτια μας κοιτάνε όλο κ πιο έντονα.Φυγαμε σε χρόνο ρεκόρ.Μετα από 2 μέρες είχα ένα ατύχημα με το αυτοκίνητο.καταστραφηκε ολοσχερώς αλλά εγώ δεν έπαθα μια γρατσουνια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου