Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Νοεμβρίου 30, 2020

Σούπερ μάρκετ Mere: Πότε θα ανοίξει τις πύλες του ο «ρωσικός γίγαντας»

 

Πανέτοιμη να ξεκινήσει τη λειτουργία της στην Ελλάδα, μόλις αρθεί το lockdown και

ομαλοποιηθούν οι συνθήκες στην αγορά εμφανίζεται η Ρωσική εταιρεία σούπερ μάρκετ Mere. Τα πρώτα καταστήματα της ρωσικής αλυσίδας επί ελληνικού εδάφους, όπως αναφέρουν οι ίδιες πηγές, είναι έτοιμα να ανοίξουν και να υποδεχθούν το καταναλωτικό κοινό ενώ έχουν καταλήξει σε μεγάλο βαθμό και οι συμφωνίες με τους βασικούς προμηθευτές.


Οι Ρώσοι έχουν από καιρό ολοκληρώσει τις προσλήψεις προσωπικού, όπως προκύπτει από την ανακοίνωση που ανάρτησαν στην ιστοσελίδα που δημιούργησαν στην Ελλάδα, με την οποία γνωστοποιούν πως δεν δέχονται άλλα email για αιτήσεις εργασίας. Πληροφορίες που δεν επιβεβαιώνονται αναφέρουν πως τα πρώτα σημεία της Mere αναμένεται να λειτουργήσουν σε Λάρισα, Τρίπολη και στην ευρύτερη περιοχή της Αττικής.


Η αίσθηση που μεταφέρεται από αρμόδιες πηγές είναι πως η εταιρεία θα είχε εγκαινιάσει ήδη την παρουσία της στην ελληνική αγορά εάν δεν επιβάλλονταν το δεύτερο lockdown, το οποίο δυσχεραίνει τις επιχειρηματικές κινήσεις. Η χρονική στιγμή πάντως που οι διοικούντες την Mere θα ανοιξούν τις πόρτες τους θα εξαρτηθεί από την πορεία άρσης του απαγορευτικού και τις συνθήκες που θα διαμορφωθούν στο λιανεμπόριο τροφίμων, το οποίο εξελίσσεται στο «μεγάλο κερδισμένο» της πανδημίας. Πληροφορίες θέλουν πάντως την εταιρεία να λειτουργεί τα καταστήματα της αμέσως μόλις η κυβέρνηση άρει την καραντίνα. 



Πάντως η MERE συνεχίζει να αναζητεί προς ενοικίαση κατάλληλα κτίρια σε όλες τις πόλεις της Ελλάδος με πληθυσμό πάνω από 25.000 και σε πυκνοκατοικημένες περιοχές.
 (Υπεύθυνος: Αλέξανδρος Αθανασιάδης 

Αναδιάταξη δυνάμεων
Σε κάθε περίπτωση, το «επίσημο ντεμπούτο» της μεγαλύτερης αλυσίδας discount της Ρωσίας, με δίκτυο 1.200 καταστημάτων αναμένεται να ρίξει και άλλο… λάδι στη φωτιά του ανταγωνισμού που πλέον μεταφέρεται και στον χώρο των ηλεκτρονικών πωλήσεων (μετά και την έναρξη του ηλεκτρονικού καταστήματος της Σκλαβενίτης).

Ο ισχυρός ανταγωνισμός μεταξύ των μεγάλων δυνάμεων του χώρου έχει επηρεάσει και τα περιθώρια κέρδους, τα οποία εκτιμάται πως κινούνται σε χαμηλότερα από τα φυσιολογικά για τον κλάδο επίπεδα του 2,5% με 3%. Εκτιμάται πως μετά την λήξη της πανδημίας και την επιστροφή στην κανονικότητα θα υπάρξουν ανακατατάξεις στα μερίδια αγοράς ενώ δεν αποκλείεται και αναδιάταξη του χάρτη, μέσα από έναν νέο ευρύ κύκλο συγκέντρωσης από μικρότερες και μεγαλύτερες εξαγορές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου