Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Απριλίου 08, 2021

Survivor: Αυτός είναι ο παίκτης που αποχώρησε - Οι πρώτες δηλώσεις του - ΒΙΝΤΕΟ


Αποχώρηση είχαμε στο επεισόδιο της Τετάρτης του Survivor με τη Χριστίνα Κεφαλά να αποχαιρετά τον Άγιο Δομίνικο.


"Ο κόσμος μίλησε, χαίρομαι για την ομάδα μου, χαίρομαι που έμειναν και τα παιδιά, αναμενόμενο ήταν, είμαι λίγο καιρό στο παιχνίδι, τα παιδιά έχουν δώσει σώμα και ψυχή. Για μένα το Survivor ήταν μια πολύ όμορφη εμπειρία, δε σταματάει η ζωή εδώ, με περιμένει η οικογένεια μου, ανυπομονώ να τους δω, εύχομαι ότι καλύτερο σε όλους, θα μου λείψουν όλα, η παραλία, η καλύβα, τα παιδιά αλλά με περιμένει η ζωή μου, όλα καλά" είπε η Χριστίνα Κεφαλά. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου