Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Απριλίου 22, 2022

ΤΟΛΜΑ Να Κυκλοφορήσεις Με Αυτοκίνητο!!! Βάζουν Μπροστά Την Ρωσία Και Φέρνουν ΜΠΟΓΙΑ Και ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ Στην Οδήγηση



Εξέλιξη «ΒΟΜΒΑ» για την Ελλάδα και την Ευρώπη...

Τώρα με τον πόλεμο στην Ουκρανία, υπάρχουν ειδήσεις που περνάνε στα ψιλά, αλλά είναι άκρως σημαντικές, καθώς δείχνουν πως, κατά τα φαινόμενα, οδεύουμε σε καταστάσεις που παραπέμπουν σε χούντα.




Μέσω ειδικού λογισμικού για κινητά θα μπορούν πλέον εφοριακοί να ελέγχουν τις πινακίδες των ΙΧ ώστε να διαπιστωθεί αν έχουν πληρώσει τα τέλη κυκλοφορίας.


Όπως αναφέρουν η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) έχει στόχο, οι εν λόγω έλεγχοι να ξεκινήσουν μέσα στον ερχόμενο Οκτώβριο.

Κάποιος θα αναλογιστεί πως καλό είναι αυτό που γίνεται, καθώς όλοι πρέπει να πληρώνουν!

 ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΟΜΩΣ ΑΝ ΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΜΕΣΩ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ;;;;;;


Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ, σχεδιάζεται μια νέα εφαρμογή κινητών συσκευών για σάρωση πινακίδων κυκλοφορίας και έλεγχο ακινησίας οχημάτων καθώς πλέον μέσω του myCAR, οι φορολογούμενοι δεν χρειάζεται να καταθέτουν τις πινακίδες για να θέτουν σε ακινησία τα οχήματα τους και να απαλλάσσονται από τα τέλη κυκλοφορίας.




Επιπλέον, μέσω του gov.gr, οι ιδιοκτήτες οχημάτων μπορούν να βλέπουν στοιχεία για την άδεια του οχήματός τους, την ασφαλιστική του κάλυψη, τους ελέγχους ΚΤΕΟ.




Αντίστοιχα, οι ελεγκτές μέσα από την εφαρμογή Audit-Car έχουν στη διάθεσή τους στοιχεία και δεδομένα ώστε να προχωρούν σε διασταυρώσεις σχετικά με τα οχήματα.




Εκτός από την εφαρμογή για κινητές συσκευές, σχεδιάζεται επίσης σύστημα παρακολούθησης της κίνησης επαγγελματικών οχημάτων και εμπορευματοκιβωτίων κατά την είσοδο και την κυκλοφορία τους στην χώρα.




Το σύστημα περιλαμβάνει τεχνολογικό εξοπλισμό (κάμερες, μπάρες, υποδομές κ.λπ.) και αυτόματη αναγνώριση και καταγραφή στοιχείων οχημάτων παντός τύπου (Ι.Χ., φορτηγών, λεωφορείων, βυτιοφόρων, μοτοσυκλετών κ.λπ.) κατά τη διέλευσή τους από συγκεκριμένο σημείο ελέγχου, σε περίπου 30 συνοριακά σημεία και λιμένες. Όλα λοιπόν θα καταγράφονται!!!




ΜΕΧΡΙ ΤΟΣΟ ΘΑ ΟΔΗΓΑΜΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ!!! ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΟΨΟΥΝ ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ;;;




Συστάσεις για χαμηλότερα όρια ταχύτητας ως τρόπο δήθεν αντιμετώπισης της εξάρτησης από το ρωσικό πετρέλαιο, καθώς και των εκπομπών CO2 των οδικών μεταφορών αλλά και για την μείωση των τροχαίων δυστυχημάτων, ζητά το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών (ETSC), μαζί με οργανώσεις. Συγκεκριμένα προτείνουν τα αμάξια να κινούνται το πολύ μέχρι 100 χλμ…




Επειδή ο κόσμος δεν πιστεύει πια στις ανοησίες για την δήθεν καταστροφή του περιβάλλοντος, τώρα του λένε πως πρέπει να περιορίσει την ταχύτητά του λόγω της Ρωσίας και αργότερα γιατί όχι να καταργηθεί εντελώς το αυτοκίνητο!!!




Συγκεκριμένα έστειλαν επιστολή στους Ευρωπαίους Επιτρόπους που είναι αρμόδιοι για το κλίμα, την ενέργεια, το περιβάλλον και τις μεταφορές. Οι έξι οργανώσεις λένε ότι με την καταστροφική εισβολή στην Ουκρανία, η ευρωπαϊκή εξάρτηση από το ρωσικό πετρέλαιο έχει γίνει στρατηγική απειλή και η τρέχουσα κρίση απαιτεί τολμηρή δράση.




Τι προτείνουν




Σύμφωνα με τις προτάσεις, μία μείωση του ορίου ταχύτητας στους αυτοκινητοδρόμους κατά 10 χλμ./ώρα θα μπορούσε να εξοικονομήσει δήθεν έως και 290.000 βαρέλια πετρελαίου την ημέρα όσον αφορά τα επιβατικά αυτοκίνητα και επιπλέον 140.000 βαρέλια από την κίνηση των φορτηγών. Μάλιστα το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών, μαζί με τις περιβαλλοντικές οργανώσεις και τους παράγοντες που σχετίζονται με την οδική ασφάλεια, αναφέρουν ως παράδειγμα την Ολλανδία η οποία μείωσε το όριο ταχύτητας στους αυτοκινητόδρομους στα 100 χλμ./ώρα από 120 χλμ./ώρα κατά τη Η διάρκεια της ημέρας πριν από δύο χρόνια, επιφέροντας τη μείωση της κατανάλωσης σε ποσοστό της τάξης του 20%.




Επίσης η Σουηδία μόλις μείωσε τα όρια ταχύτητας κατάφερε να γλιτώσει από τον θάνατο 150 ανθρώπους και μείωσε κατά 700.000 τόνους των εκπομπών καυσαερίων 240.000 αυτοκινήτων.

Οι Βρυξέλλες και το Παρίσι μείωσαν πρόσφατα το όριο ταχύτητας στις πόλεις στα 30 χλμ./ώρα. Η ανάλυση από την περιοχή των Βρυξελλών έδειξε ότι οι τοξικές εκπομπές, ο θόρυβος και τα ατυχήματα μειώθηκαν από τότε που εισήχθη το κατώτατο όριο, και οι χρόνοι ταξιδιού δεν επηρεάστηκαν σε μεγάλο βαθμό.

Επίσης στη Βρετανία τα χαμηλά όρια ταχύτητας μείωσαν επίσης κατά 25% τις μέσες εκπομπές CO2.

Στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών μεταξύ άλλων επισημαίνει στους Επιτρόπους της ΕΕ ότι:




«Κρίνουμε ότι είναι η κατάλληλη στιγμή για την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να υποβάλει σύσταση για χαμηλότερα όρια ταχύτητας για αυτοκίνητα και φορτηγά. Για τους αυτοκινητόδρομους, το όριο για τα αυτοκίνητα που πρέπει να είναι 100 χλμ./ώρα, και για τα φορτηγά τα 80 χλμ./ώρα. Σε επαρχιακούς δρόμους ενδείκνυται μέγιστο όριο 80 χλμ./ώρα. Τα 30 χλμ./ώρα θα πρέπει να είναι η επιλογή σε αστικές περιοχές όπου οχήματα κινούνται μαζί με πεζούς και ποδηλάτες.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου