Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Ιουλίου 14, 2022

Να, σαν αυτούς θέλω να γίνετε! Τα σωστά πρότυπα...










Το σώμα μου οικοδομείται με την καθοδήγηση κάποιων γονιδίων. Δεν

έχω ΟΛΑ τα γονίδια του πατέρα μου και της μητέρας μου. Έχω ΚΑΠΟΙΑ από τον πατέρα μου και ΚΑΠΟΙΑ από την μητέρα μου.


Παρόμοια και οι ιδέες που έχω μέσα στο μυαλό μου και αγωνίζομαι γι' αυτές. Έχω ΚΑΠΟΙΕΣ ιδέες από τον Ηράκλειτο, ΚΑΠΟΙΕΣ ιδέες του Δημόκριτου, κάποιες ιδέες από τον Εμπεδοκλή ΚΑΠΟΙΕΣ ιδέες από τον Πλάτωνα κλπ.

Γράφει ο ο Συνήθης (καχ)ύποπτος

Μπορεί να δηλώνω ότι είμαι οπαδός του Πλάτωνα αλλά αυτό δεν είναι τελείως σωστό.

Μου αρέσουν ΠΟΛΛΕΣ από τις ιδέες του Πλάτωνα αλλά όχι όλες.

Βιολογικούς γονείς μόνο δύο μπορώ να έχω .

Πνευματικούς γονείς μπορώ να έχω πάρα πολλούς .

Πολλοί δηλώνουν οπαδοί κάποιων που τους θεωρούν σοφούς.

Άλλος θαυμάζει τον Μάρξ , άλλος τον Λένιν , τον Στάλιν , τον Χίτλερ , τον Πλάτωνα , τον Θαλή , τον Σωκράτη , τον Ιησού , τον Άγιο Φραγκίσκο κλπ.

Το να μου πεις "Είμαι κομμουνιστής" ή "Είμαι αρχαιοελληνιστής" δεν μου λέει και πολλά πράγματα!!

Πες μου ποιους ΣΟΦΟΥΣ θαυμάζεις .

Πες μου ποιες ιδέες πήρες από τον καθένα .

Πες μου τους ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥΣ ΣΟΥ ΓΟΝΕΙΣ!!

Έτσι μόνο θα καταλάβω ακριβώς τι είσαι .

Καθένας μας λοιπόν είναι ένας μοναδικός και ανεπανάληπτος συνδυασμός.

Στα κύτταρά μας φέρουμε έναν συνδυασμό γονιδίων που δεν έχει κανείς άλλο ( εκτός αν έχουμε μονοζυγωτικό αδελφό ) και στο μυαλό μας φέρουμε έναν μοναδικό συνδυασμό ιδεών που , πιθανόν , δεν έχει κανείς άλλος.

Η Φύση δημιουργεί πλάσματα με ποικιλία γονιδίων και τα "ξαμολάει" στην αρένα της ζωής λέγοντας "Για να σε δω τι είσαι ικανός να κάνεις!!!

Θα διαπρέψεις ή θα σε φάνε από την πρώτη μέρα ;

Έτσι δημιουργεί και εμάς , με διαφορετικό εξοπλισμό ιδεών τον καθένα , και μας "ξαμολάει" στην αρένα της Ιστορίας λέγοντας "Για να σε δω τι είσαι ικανός να κάνεις !

Θα αλλάξεις τον κόσμο ή θα χαθείς μέσα στο πλήθος ;

Επειδή όλοι θέλουμε να δούμε τις ιδέες μας να εφαρμόζονται , πρέπει να συνεργαστούμε με άλλους που έχουν ίδιες ιδέες .

Ξεχάστε ό,τι θα βρείτε κάποιον που να έχει ΑΠΟΛΥΤΑ ίδιες ιδέες με εσάς .

Το ζητούμενο είναι να βρούμε αυτούς που έχουν τις ίδιες ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΙΣ ιδέες με εμάς ( εμείς θα ξεχωρίσουμε 2-3 ιδέες και θα πούμε ό,τι αυτές είναι οι πιο σπουδαίες ) .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου