Του Στράτου Βαλτινού
Η ΝΔ οφείλει στις τράπεζες άνω των 350 εκατομμυρίων ευρώ, αλλά τα
Ρεσιτάλ υποκρισίας
O πρωθυπουργός και πρόεδρος της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης παίζει όλα τα χαρτιά καθώς, ενώ ο ίδιος μυρίζει εκλογές, οι σχέσεις της κυβέρνησης με τα οικονομικά συμφέροντα πάσης φύσεως , αναδύει εξαρτήσεις, αντικοινωνική δυσωδία και εξαπάτηση. Ενώπιον της Προέδρου της Δημοκρατίας την Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου , ο πρωθυπουργός , έδωσε ένα ρεσιτάλ υποκρισίας. Κάλεσε τις τράπεζες, να «αναλάβουν την ευθύνη που τους αναλογεί» και , ζήτησε να στηρίξουν τα ευάλωτα νοικοκυριά και να αποτρέψουν τη δημιουργία μιας νέας γενιάς «κόκκινων δανείων».
Μάλιστα σημείωσε ότι , οι τράπεζες «πρέπει να στηρίξουν συνολικά τα ευάλωτα νοικοκυριά, καθώς έχουν υψηλή κερδοφορία, ώστε να αποτρέψουμε μια νέα γενιά κόκκινων δανείων». Περί έκτακτης φορολόγησης των υπερκερδών για την ακρίβεια, κάτι που ζήτησε ο Αλέξης Τσίπρας, ούτε κουβέντα. Εν κατακλείδι, ο Μητσοτάκης εξέφρασε βεβαιότητα ότι “θα υπάρξει θετική λύση για τους δανειολήπτες και τους καταθέτες αλλά και τις ίδιες τράπεζες που έχουν στηριχθεί πολύ».
Η προσπάθεια του Κυριάκου Μητσοτάκη να εμφανιστεί κοινωνικά ευαίσθητος , είναι το άκρον άωτον της υποκρισίας και της εξαπάτησης. Ο πρωθυπουργός δεν εμφανίστηκε ποτέ ευαίσθητος στην αστυνομική βία, αντίθετα την στηρίζει, δεν έδειξε να κάμπτεται από την οξύτατη και δίκαιη κριτική που του ασκείται για τους θανάτους εξαιτίας της πανδημίας και της αποψίλωσης του ΕΣΥ, δεν ιδρώνει το αυτί του με τις επίσης δίκαιες καταγγελίες για πλήρη αποσάρθρωση και ιδιωτικοποίηση του ΕΣΥ, για την επανίδρυση του πελατειακού κράτους, κ.ο.κ. θα αλλάξει τώρα;
Η ανάγκη να αλλάξει το προφίλ του , υπηρετεί έκδηλα επικοινωνιακές ανάγκες ενόψει των εκλογών. Η προπαγάνδα , όσο και να στηρίζει τις επιλογές του, δεν θα μπορέσει ποτέ, ούτε να συγκαλύψει, ούτε να αλλοιώσει την πραγματικότητα. Ότι δηλαδή χιλιάδες δανειολήπτες υποφέρουν, ότι η πρώτη κατοικία παραδίδεται σε τοκογλύφους, ότι οι τράπεζες απολαμβάνουν ασυλία, ότι η ΝΔ και ο ίδιος ο πρωθυπουργός χρωστούν στις τράπεζες, ότι έτσι κι αλλιώς το κυβερνών κόμμα είναι ταυτισμένο με αυτή την πολιτική και με τις επιλογές της τροφοδοτεί την ασυδοσία των τραπεζών.
Τίποτα δεν θα αλλάξει, και σίγουρα τίποτα δεν θα κλονίσει την στενή σχέση εξάρτησης ΝΔ -τραπεζών. Και αυτό θα φανεί σύντομα, όσο και να ετοιμάζεται η κυβέρνηση να πανηγυρίσει...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου