Οι νεκροί παραδίδονται σε σφραγισμένα φέρετρα με εντολή (!) να μην ανοιχτούν, εντελώς παράνομα. Δεν αφήνει το κράτος δηλαδή τους οικείους ούτε να διαλέξουν τον τρόπο με τον οποίο θα τιμήσουν τους νεκρούς τους, ούτε να συμβουλευτούν έναν ιατροδικαστή, ας πούμε, για να μάθουν την αιτία θανάτου αν δεν πείθονται ή για να συγκεντρώσουν στοιχεία για να ενάγουν το δημόσιο ή να ζητήσουν την ποινική δίωξη των υπευθύνων.
Ο πρωθυπουργός παρακάμπτει την Δικαιοσύνη, η οποία ήδη ερευνά το ατύχημα, παρακάμπτει τον Εθνικό Οργανισμό Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών που η κυβέρνησή του συνέστησε, παρακάμπτει την Βουλή που έχει σαφή αρμοδιότητα να συστήσει Εξεταστική Επιτροπή, διορίζει τον Υπουργό παρά τον εαυτό του και στενότερο συνεργάτη του και υπουργό Μεταφορών, του δίνει προφορικά (!) αρμοδιότητα να συστήσει ειδική επιτροπή διερεύνησης και αυτός την συνιστά χωρίς να ρωτήσει κανέναν άλλο, επιλέγοντας αυτός τα πρόσωπα, χωρίς να γνωρίζουμε τις διαδικασίες με τις οποίες θα γίνει η έρευνα και τις εξουσίες που έχει αυτή η επιτροπή, καθώς και την νομική αξία και ισχύ του όποιου πορίσματός της, δημοσιευμένο σε ΦΕΚ δεν υπάρχει τίποτα όσο κι αν ψάχνω, η απόφαση διορισμού της Επιτροπής αναρτήθηκε στο σάιτ του Υπουργείου γράφοντας "κατόπιν εντολής του πρωθυπουργού", προφορικής προφανώς και δια τηλεοράσεως.
Μια επιτροπή που διορίστηκε αποκλειστικά με απόφαση της κυβέρνησης θα ερευνήσει, μεταξύ άλλων και τις ευθύνες της κυβέρνησης και ένα από τα τρία μέλη της Επιτροπής που θα διερευνήσει τις "διαχρονικές" (κατά τον ίδιο τον πθ) ευθύνες, υπήρξε Πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μέχρι το 2015.
Στις μπανανίες τηρούν τα προσχήματα τουλάχιστον, παριστάνουν ότι "έλαβαν υπ' 'οψιν", υπογράφουν κάνα χαρτί, γράφουν πέντε μεγαλοστομίες περί διαδικασιών, ανεξαρτησίας, κάτι τέλος πάντων.
(Εν τω μεταξύ ο Γεραπετρίτης δεν είναι ακόμη Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, έχει δημοσιευθεί η παραίτηση Καραμανλή, αλλά όχι ο διορισμός του Γεραπετρίτη και όλες οι αποφάσεις που παίρνει με την ιδιότητα του Υπουργού Μεταφορών, είναι ανυπόστατες, ακόμη κι αν δεν είχαν όλα τα άλλα κουσούρια. )
Ο πρωθυπουργός παρακάμπτει την Δικαιοσύνη, η οποία ήδη ερευνά το ατύχημα, παρακάμπτει τον Εθνικό Οργανισμό Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών που η κυβέρνησή του συνέστησε, παρακάμπτει την Βουλή που έχει σαφή αρμοδιότητα να συστήσει Εξεταστική Επιτροπή, διορίζει τον Υπουργό παρά τον εαυτό του και στενότερο συνεργάτη του και υπουργό Μεταφορών, του δίνει προφορικά (!) αρμοδιότητα να συστήσει ειδική επιτροπή διερεύνησης και αυτός την συνιστά χωρίς να ρωτήσει κανέναν άλλο, επιλέγοντας αυτός τα πρόσωπα, χωρίς να γνωρίζουμε τις διαδικασίες με τις οποίες θα γίνει η έρευνα και τις εξουσίες που έχει αυτή η επιτροπή, καθώς και την νομική αξία και ισχύ του όποιου πορίσματός της, δημοσιευμένο σε ΦΕΚ δεν υπάρχει τίποτα όσο κι αν ψάχνω, η απόφαση διορισμού της Επιτροπής αναρτήθηκε στο σάιτ του Υπουργείου γράφοντας "κατόπιν εντολής του πρωθυπουργού", προφορικής προφανώς και δια τηλεοράσεως.
Μια επιτροπή που διορίστηκε αποκλειστικά με απόφαση της κυβέρνησης θα ερευνήσει, μεταξύ άλλων και τις ευθύνες της κυβέρνησης και ένα από τα τρία μέλη της Επιτροπής που θα διερευνήσει τις "διαχρονικές" (κατά τον ίδιο τον πθ) ευθύνες, υπήρξε Πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μέχρι το 2015.
Στις μπανανίες τηρούν τα προσχήματα τουλάχιστον, παριστάνουν ότι "έλαβαν υπ' 'οψιν", υπογράφουν κάνα χαρτί, γράφουν πέντε μεγαλοστομίες περί διαδικασιών, ανεξαρτησίας, κάτι τέλος πάντων.
(Εν τω μεταξύ ο Γεραπετρίτης δεν είναι ακόμη Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, έχει δημοσιευθεί η παραίτηση Καραμανλή, αλλά όχι ο διορισμός του Γεραπετρίτη και όλες οι αποφάσεις που παίρνει με την ιδιότητα του Υπουργού Μεταφορών, είναι ανυπόστατες, ακόμη κι αν δεν είχαν όλα τα άλλα κουσούρια. )
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου