Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Απριλίου 23, 2023

Πώς να σκεφτείτε σαν δισεκατομμυριούχος: «Κλειδί» 6+1 αλλαγές νοοτροπίας

Οι δισεκατομμυριούχοι σκέφτονται με συγκεκριμένο τρόπο

Η δύναμη της μιμητικής επιθυμίας στην καθημερινή ζωή, αντανακλά τις επιθυμίες που διαμορφώνονται έντονα από τα μοντέλα γύρω μας, είτε πρόκειται για διασημότητες, είτε για επιρροές είτε για συνομηλίκους μας. Αν κάνετε παρέα με μια ομάδα YouTubers, θα αρχίσετε να πιστεύετε ότι θέλετε το δικό σας κανάλι. Συζητήστε με συγγραφείς και θα πιστέψετε ότι πρέπει να γράψετε βιβλίο. Όλα αυτά είναι οκ αν αυτός είναι ο δρόμος σας.

Οι δισεκατομμυριούχοι σκέφτονται με συγκεκριμένο τρόπο. Η εύρεση αυτής της νοοτροπίας  δεν είναι εύκολη όταν όλοι φαίνεται να θέλουν να γίνουν διάσημοι ή να πάνε προς έναν άνετο τρόπο ζωής. Απαιτούνται αλλαγές νοοτροπίας για την πορεία δημιουργίας πλούτου που αλλάζει τη ζωή.


Οι 6+1 αλλαγές

Προϊόν = μάρκετινγκ

Λιγότερο ρηχή διαφημιστική εκστρατεία, μεγαλύτερο βάθος προσφοράς. Δημιουργώντας πράγματα που λατρεύουν να αγοράζουν οι άνθρωποι. Αντί να αφιερώνετε όλο τον χρόνο σας σχεδιάζοντας τις αναρτήσεις σας στο LinkedIn, προσπαθώντας για την τέλεια selfie, σκεφτείτε τις ανάγκες των πελατών σας. Εάν δεν έχετε ένα προϊόν και μια συναρπαστική προσφορά, ανεβαίνετε έναν πολύ απότομο λόφο προς την επιτυχία.


Δεν υπάρχει καλύτερο μάρκετινγκ από τα σχόλια ευχαριστημένων πελατών. Αλλά αυτό δεν συμβαίνει τυχαία. Η δουλειά σας δεν είναι να δημοσιεύετε στο Twitter. Γίνετε διάσημοι για την επιχείρησή σας, όχι για τις ψεύτικες απόψεις σας. Το να ανακαλύψετε πώς να εκπλήξετε και να ευχαριστήσετε τους υπάρχοντες πελάτες σας αποφέρει πολύ περισσότερα μακροπρόθεσμα οφέλη από μερικές γρήγορες νίκες στο διαδίκτυο. Εάν οι άνθρωποι δεν αγοράζουν, μάθετε γιατί. Εάν οι άνθρωποι ακυρώνουν, ρωτήστε πώς θα μπορούσατε να βελτιωθείτε. Όλα επιστρέφουν στο προϊόν έως ότου οι άνθρωποι δεν μπορούν να φανταστούν τη ζωή χωρίς αυτό.

Μην διαβάζετε επαγγελματικά βιβλία

Όλοι διαβάζουν τα μπεστ-σέλερ, ακούνε τα ίδια podcast και λαμβάνουν τις ίδιες στρατηγικές, τα οφέλη των οποίων είναι περιορισμένα. Οι δισεκατομμυριούχοι δεν το κάνουν αυτό. Ο Larry Ellison δεν μάθαινε SEO και ο Warren Buffet δεν αντέγραφε την πρωινή ρουτίνα κάποιου άλλου. Ήταν πεινασμένοι για γνώση. Διαβάζουν ιστορία και επιστημονική φαντασία. Μελετούν βιογραφίες ηγετών πριν από αυτούς. Ανταλλάζουν γράμματα με φιλόδοξους φίλους σε παρόμοια μονοπάτια.


Οι δισεκατομμυριούχοι γράφουν βιβλία αφού έχουν κάνει την περιουσία τους. Μάθετε τι θα κάνει τη διαφορά.


Ζητήσετε βοήθεια

Σκεφτείτε σαν ιδρυτής μιας αυτοκρατορίας, σκεπτόμενος ποιος θα μπορούσε να βοηθήσει, όχι τι. Μετακινήστε το μυαλό σας από το Google για την απάντηση. Ο ρόλος σας είναι να μεγεθύνετε την καθημερινότητα, καλώντας γνωστούς όταν ξέρετε ποιο πρόβλημα θέλετε να λύσετε. Χρησιμοποιήστε το δίκτυό σας εξαιρετικά καλά. Ζητήστε βοήθεια, ζητήστε συστάσεις, ρωτήστε τους ανθρώπους τι θα έκαναν στην ίδια θέση. Φτιάξτε ένα ανεπίσημο συμβούλιο συμβούλων και ακούστε προσεκτικά την καθοδήγησή τους.


Στην εποχή πριν από το Διαδίκτυο, οι δισεκατομμυριούχοι επικεντρώνονταν στις τηλεφωνικές κλήσεις με έμπιστους φίλους, αλλά τώρα υπάρχει μια αχανής γνώση. Οι δισεκατομμυριούχοι μαθαίνουν αυτό που πρέπει να μάθουν με τον καλύτερο τρόπο. Αλλά αυτό δεν είναι δικαιολογία για να χάσουμε ώρες στο YouTube. Οι επιτυχημένοι ασχολούνται σκόπιμα με τα άρθρα, τα διαδικτυακά σεμινάρια και τα βίντεο. Κρατήστε τα κορδόνια της μαριονέτας αντί να είστε η μαριονέτα.


Αφήστε τους άλλους ρόλους

Σκεφτείτε σαν ιδρυτής μιας αυτοκρατορίας. Έχετε έναν τίτλο εργασίας, έναν ρόλο, μία ευθύνη: κάντε την εταιρεία σας τεράστια. Απαιτείται μονόπλευρη εστίαση για αυτό το βήμα. Ο κόσμος θα θέλει να σας πληρώσει για καθοδήγηση και οι εκδότες θα θέλουν να δημοσιεύσουν την ιστορία σας. Είναι ωραίο να νιώθεις επιθυμητός, αλλά τώρα δεν είναι η κατάλληλη στιγμή για αυτό. Αφήστε τους άλλους τίτλους που θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε υπέρ ενός: ιδρυτής.


Το να σκέφτεσαι ετσι οδηγεί στο να ενεργείς έτσι και να κάνεις κάθε κίνηση μέσα από αυτό το στενό πρίσμα. Για κάθε απόφαση, κάθε ενέργεια, κάθε κλήση στο ημερολόγιό σας, ρωτήστε, «Αυτό θα έκανε ένας ιδρυτής;» Αφαιρέστε οτιδήποτε είναι περιφερειακό, μη ουσιώδες ή που θα μπορούσε να κάνει κάποιος άλλος.


Πρέπει ή μπορεί; 

Είσαι ένας ικανός άνθρωπος που μπορεί να κάνει πολλά πράγματα. Αλλά ο χρόνος σε αυτόν τον πλανήτη είναι περιορισμένος και η επιτυχία στην κλίμακα που ονειρεύεστε μπορεί να πάρει χρόνια. Κρατήστε αυτή την αίσθηση για να θυμάστε να μην αναλαμβάνετε καθήκοντα και ευθύνες που δεν θα εξυπηρετήσουν την εταιρεία σας. Ξεχάστε τι θα μπορούσατε να κάνετε, κάντε ό, τι πρέπει να κάνετε και μάθετε τη διαφορά.


Σκληρή δουλειά 

Οι δισεκατομμυριούχοι δεν περνούν κάθε λεπτό μπροστά σε έναν υπολογιστή. Πολλοί από αυτούς έχουν ένα χόμπι ή μια εμμονή όπου το επαγγελματικό τους μυαλό απενεργοποιείται. Παίζουν σκάκι, κάνουν πεζοπορία ή εξασκούνται στο jiujitsu. Κολυμπούν σε μια λίμνη, τρέχουν στον διάδρομο ή παίζουν με τα παιδιά τους. Οι μεγάλες ιδέες βγαίνουν στην επιφάνεια όταν δεν το περιμένουν και τα τεράστια προβλήματα εξαφανίζονται καθώς το υποσυνείδητό φεύγει.


Εστίαση στις επιχειρήσεις

Δεν μπορεί κανείς να παρακάμψει το γεγονός ότι η απίστευτη εστίαση στη δουλειά, και το να την βάζεις πάνω από οτιδήποτε άλλο, είναι το μοναδικό κοινό που έχει κάθε αυτοδημιούργητος δισεκατομμυριούχος. Για πολλούς, αυτό σήμαινε ότι θέτουν σε κίνδυνο την οικογένεια, τις σχέσεις ή την υγεία τους. Το μήνυμα είναι να έχετε εμμονή. Όπως είπε ο Sam Altman, «οι ακραίοι άνθρωποι έχουν ακραία αποτελέσματα».


Αν, ωστόσο, το όνειρό σας είναι να είστε δισεκατομμυριούχος. Ένας επιτυχημένος ιδρυτής μιας αυτοκρατορίας. Ένας Steve Jobs, Jeff Bezos, Ben Francis ή Sara Blakely, η δημιουργία περιεχομένου από μόνη της δεν πρόκειται να λειτουργήσει. Το να προχωράτε σε μιμητική επιθυμία και να κάνετε παρέα με άτομα που δεν θέλουν αυτό που θέλετε, θα μπορούσε να σας οδηγήσει σε ένα μονοπάτι που δεν θα έχει ως αποτέλεσμα την επίτευξη των στόχων σας.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου