Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Απριλίου 05, 2023

Classic Rally Legends: Ράλι όπως άλλοτε…

Μέ ανανεωμένο όνομα αλλά με γερά θεμέλια και πιστό στην 25ετή παράδοση των μεγάλων αγώνων του ΣΙΣΑ διοργανώθηκε το Σαββατοκύριακο 1-2 Απριλίου το Classic Legends Rally 2023.
 Ο τριπλός στόχος αυτής της εκδήλωσης είναι να τιμούνται Ιστορικά Αυτοκίνητα, Διαδρομές που έχουν συνδεθεί με την αγωνιστική ιστορία της χώρας μας και Άνθρωποι Θρύλοι. Αυτό το ράλλυ μόνο σε ένα μέρος μπορούσε να γίνει, στη Στερεά Ελλάδα, με επίκεντρο την Ιτέα. Οι θρύλοι ανταποκρίθηκαν και πολλοί βετεράνοι το τίμησαν με τη συμμετοχή τους.


Το πρωινό του Σαββάτου 1 Απριλίου στήθηκε η αψίδα της εκκίνησης στο Ολυμπιακό Στάδιο, την οποία ομόρφυναν ακόμα περισσότερο τα rally girls της ΕΚΟ. 76 ιστορικά αυτοκίνητα δήλωσαν συμμετοχή για να πολεμήσουν στα θρυλικά βουνά της Στερεάς Ελλάδας.



Εκκίνηση στις 08:30 και ελεύθερη διαδρομή για Λιβαδειά για ένωση με τα πληρώματα της επαρχίας.

Επανεκκίνηση στις 10:30 από το Σταθμό Ελέγχου Χρόνου «Λιβαδειά» και συνέχεια με την παραδοσιακά πρώτη ειδική «Τζιμέικα», που προετοίμασαν άρτια τα στελέχη της ΑΛΦΑΛ. Συνέχεια με την ειδική των 23 χιλιομέτρων «Μόδι» που πέρναγε από Καλλίδρομο και αμέσως μετά η εμβόλιμη ειδική «Ξυλικοί». Το

θρυλικό «Χάνι Ζαγκανά» δεν μπορούσε να απουσιάσει και συνέχεια με τον ΣΕΧ «Καταφύγιο Οίτης» και την ομώνυμη ειδική. Μετά την Συκέα τα πράγματα άρχισαν να αγριεύουν στις όχθες τις λίμνης του Μόρνου με την ειδκή των 45 χιλιομέτρων «Κάλλιον». Μονόωρη ανασυγκρότηση & λίγη ξεκούραση στη

θρυλική Γραμμένη Οξιά και συνέχεια με «Αρτοτίνα», Πενταγιούς, Κόκκινο, Δωρικό, φράγμα Μόρνου & Βουνιχώρα. Η «Αγία Ευθυμία» έκλεισε τον κύκλο των ειδικών της πρώτης ημέρας και στις 7μμ έφερε τα πληρώματα στην Μαρίνα Ιτέας, όπου ο Δήμαρχος Δελφών απένειμε τιμητικές πλακέτες σε βετεράνους

αγωνιζόμενους.

Η κατάταξη της πρώτης ημέρας βρήκε στην κορυφή τους Γεωργοσόπουλο-Κοντοπό με VW Golf GTi, δεύτερους με διαφορά οκτώ δεκάτων του δευτερολέπτου τους Λάγγα-Πετρόγιαννη με Alfa Romeo 75 και τρίτους με απόλυτη ισοβαθμία τους αλάνθαστους Μαλάκη-Βαξεβανίδη με Toyota Celica STi με τους επιστήμονες Μουστάκα-Husson με Mazda 323 GTR.

Κυριακή 2/4 09:30 και εκκίνηση 2ης ημέρας με ελαφριά βροχή, όπου άμεσα εκδίδεται οδηγία για ματαίωση της κατηφορικής ειδικής «Βίνανη», που ήταν η τρίτη στη σειρά της ημέρας. Η «Βουνιχώρα» ανοίγει τον χορό των ειδικών και συνέχεια για Άμφισσα, «Προσήλιο». Μία άτυχη στιγμή του πληρώματος No 18 (Γ.Καιόγλου-Δ.Καιόγλου-BMW 318i) κλείνει την ειδική και βάσει κανονισμού οδηγεί στην ακύρωση της. Συνέχεια με τις ειδικές «51» και «Πανουργιάς» και άφιξη στον βροχερό Αθανάσιο Διάκο για μονόωρη ανασυγκρότηση. Στις 13:00 ξεκινά το τέταρτο & τελευταίο σκέλος με «Αθανάσιο Διάκο», την εμβόλιμη ειδική «Πυρά» και την απαιτητική ειδική «Οινοχώρι». Τέλος με την ειδική των 28 χιλιομέτρων «Σουβάλα» που ανεβοκατεβαίνει τον Παρνασσό και έφερε χωρίς βροχή τους 60 τερματίσαντες στην πάντα φιλόξενη Αμφίκλεια. Λίγο μετά τον τερματισμό του τελευταίου αυτοκινήτου έγινε η απονομή των επάθλων παρουσία της δημάρχου Αμφίκλειας-Ελάτειας και μελών του δημοτικού συμβουλίου.

Οι Γεωργοσόπουλος-Κοντοπός με VW Golf GTi κατέκτησαν για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά την πρώτη θέση, με δεύτερους τους Κατοχιανό-Χριστακέα με Ford Fiesta και τρίτους τους Λάγγα-Πετρόγιαννη με Alfa Romeo 75.

Στην κατηγορία Youngtimer-GT νίκησαν ξανά οι Πιταράκης-Μελανίτης με Ford Escort RS2000, με δεύτερους τους Α.Μουρίκη-Κ. Δημακαρέα με Subaru Imprezza και τρίτους τους Φλωρο-Κομποθανάση με Renault Clio.

Στην Touring Trophy νίκησαν οι Κυρανάς-Ευσταθίου με Subaru Legacy, με δεύτερους τους Λαγάκη-Τσαλίκη επίσης με Subaru Legacy και τρίτους τους Τρίκαρδο-Γεωργικοπούλου με Porsche 944.

Στηv κατηγορία Classique νικητές για 2 η συνεχόμενη χρονιά ήταν οι Λυμπερόπουλος-Γιαννιώτη με Mercedes 250S, με δεύτερους τους Νασόπουλο-Καουτσκή με Peugeot 504 και τρίτους τους Σκυριώτη-Ντινούλη με Mercedes 200.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου