Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Αυγούστου 05, 2023

ΟΑΣΘ: Απαράδεκτη στάση από οδηγό.


Διαβάστε τι ακριβώς συνέβη μέσα από την περιγραφή που έκανε καταγγέλλων στο περιοδικό.. 

Μια νέα καταγγελία έφτασε στην parallaxi για τον ΟΑΣΘ και συγκεκριμένα για οδηγό του.  Σύμφωνα με τακτικό αναγνώστη, οδηγός του Οργανισμού επέδειξε απαράδεκτη συμπεριφορά την 1η Αυγούστου 2023 κατά την εκτέλεση του δρομολογίου του 1Χ που ξεκίνησε από το Αεροδρόμιο με κατεύθυνση προς τα ΚΤΕΛ στις 10:10 π.μ. Για το περιστατικό αναμένεται να γίνει και επώνυμη καταγγελία στον ΟΑΣΘ. Διαβάστε παρακάτω την περιγραφή του αναγνώστη- καταγγέλλοντος στην parallaxi:


 “Την 1η Αυγούστου 2023, ημέρα Τρίτη, έκλεισα εισιτήριο με το ΚΤΕΛ για να ταξιδέψω με προορισμό τη Λαμία. Αφετηρία η Επανομή, προορισμός μου τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης. «Δύο ώρες με τον ΟΑΣΘ είναι μεγάλο ρίσκο» σκέφτηκα, επομένως ζήτησα από τον πατέρα μου να με πάει με το αυτοκίνητο μέχρι το ΙΚΕΑ. Στις 10:00 είχαμε ήδη ξεκινήσει από την Επανομή. «Δεν πρόκειται να χρειαστώ πάνω από μία ώρα και είκοσι λεπτά για να βρεθώ απ’ το ΙΚΕΑ στα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης» είπα στον πατέρα μου. Έλα όμως που αυτή η πόλη είναι ικανή για το χειρότερο. Λίγο πριν το φανάρι του αεροδρομίου αρχίζει η κίνηση. Εργασίες στα «πράσινα φανάρια» με αποτέλεσμα να χρειαστούμε 20 λεπτά για να φτάσουμε από το φανάρι αεροδρομίου στο ΙΚΕΑ!


 Η ώρα είναι 11 παρά 20 και υπολογίζοντας ότι πιθανότατα θα αργήσω να πάρω κάποιο λεωφορείο από το ΙΚΕΑ προς τα ΚΤΕΛ, ζητάω από τον πατέρα μου να με πάει στα ΚΤΕΛ. Για καλή μου τύχη (υπέθεσα μόλις το είδα) βλέπω δίπλα μας στην ατελείωτη ουρά προς τα «Πράσινα Φανάρια» το 1Χ. Για όσους δεν γνωρίζουν πρόκειται για τη μοναδική σύνδεση του Αεροδρομίου Μακεδονία με το κέντρο της Θεσσαλονίκης. Δρομολόγιο «express» με αφετηρία τον Σταθμό Αφίξεων του Αεροδρομίου Μακεδονία και προορισμό τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης. «Αν καταφέρουμε και βρεθούμε στη στάση «Εμπορικό Κέντρο» (περίπου 50 μέτρα μετά τον τερματικό σταθμό ΙΚΕΑ) πριν το λεωφορείο, θα επιβιβαστώ και δεν θα χρειαστεί να με πας μέχρι τα ΚΤΕΛ» ενημερώνω τον πατέρα μου. Πράγματι, όταν βγαίνουμε από τον Γολγοθά της ατελείωτης κίνησης που κατέληγε σε 1(!!!!) λωρίδα κυκλοφορίας το λεωφορείο 1Χ μένει αρκετά μέτρα πίσω μας οπότε αποβιβάζομαι γρήγορα και είμαι στη στάση Εμπορικό Κέντρο. Στο σημείο αυτό να αναφέρω ότι από το αυτοκίνητο έβλεπα πως το 1Χ είναι γεμάτο. Φτάνοντας στη στάση και προς μεγάλη μου έκπληξη βλέπω ότι ο οδηγός του 1Χ αποβιβάζει επιβάτες (τουλάχιστον 10, υπολογίζω 10-12) 50-70 μέτρα πριν τη στάση, ακριβώς έξω από τον τερματικό σταθμό ΙΚΕΑ. 

«Έχει γούστο να μην μας πάρει» λέω σε μια κυρία που ανήσυχη είδε την αποβίβαση να μη γίνεται στη στάση. «Το κάνει συχνά τελευταία» με ενημερώνει και η αγωνία μου μεγαλώνει. Στη στάση είμαστε 3 άνθρωποι και το λεωφορείο έχει αποβιβάσει (με τις αποσκευές τους) το λιγότερο 10! Το τονίζω, το λεωφορείο αποβίβασε το λιγότερο 10 επιβάτες 50 μέτρα πριν τη στάση. Ξέρετε γιατί; Διότι ξεκινώντας, ανέπτυξε ταχύτητα, άλλαξε επιδεικτικά λωρίδα μόλις προσέγγισε τη στάση «Εμπορικό Κέντρο» και μας έκανε νόημα με τα χέρια «Είναι γεμάτο, δεν μπορώ να κάνω κάτι». . 

Αυτή είναι αγαπητοί φίλοι η Θεσσαλονίκη. Ο πατέρας μου με περίμενε και τελικά βρέθηκα στα ΚΤΕΛ στην ώρα μου. Στη διαδρομή, σκεφτόμουν τους στίχους του Μυστακίδη: «Θεσσαλονίκη δυστυχώς δεν είσαι φτωχομάνα είσαι πόλη μίζερη, φτωχή, λεπρή, ζητιάνα στα σκοτάδια σέρνεσαι και διώχνεις τα παιδιά σου Αυτά που είν’ η ελπίδα σου, μοναδική δικιά σου» UnmuteRemaining Time -0:00   Fullscreen Αλήθεια, ο οδηγός θα έχει ποινικές κυρώσεις; Αν δεν είχα διαθέσιμο αυτοκίνητο τη στιγμή εκείνη, ποιος θα με αποζημίωνε για το εισιτήριο που θα έχανα; Ως πότε θα ανεχόμαστε αυτήν την ΞΕΦΤΙΛΑ ως κανονικότητα στην πόλη αυτή;”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου