Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Σεπτεμβρίου 17, 2023

Μικρά και με πολύ…ζουμί !!


 Ε, τώρα…

Έχει τον πλημμυρικό και τα συνοδά του-

πονοκέφαλο, ν’ απολύσει και τον Αγοραστό (Εικόνα σου είμαι πρόεδρέ μου και σου μοιάζω) ;

Πάει πολύ…

Ν’ απολύσει τον Κικίλια;

Δε σφάξανε…

Τρείς Δανιήλ στο κεφάλι του και λίγοι θάναι!!

Άααμα μπορούσε. ,

Θα το έκανε ….

Πετώντας !!!

( Από τη χαρά του )

Έλα, όμως, που….Θάβλεπε αστράκια !!

Ανδρουλάκης , από την ομιλία του στη ΔΕΘ:

Βασιλιάς είναι γυμνός !!

Μωρέ μπράβο πρόεδρε !!

Το είδες κι εσύ κι όχι μόνο το κοριτσάκι!!

Ρε Νικόλα,

Μα, ούτε φύλλο συκής;

Καλά πού βρίσκεται ,

Στα ..Μάταλα;


 


Τέτοια ..διάτα έδωσε στο υπουργικό προσωπικό , βουλευτάδες , γραμματικούς και στο τσούρμο των λοιπών παρατρεχάμενων…

Εκτός των παραγωγικών υπουργείων , άλλοι υπουργοί να μη πατήσουν το ποδάρι τους στη Σαλλονίκη τούτες τις μέρες …

Τραβάτε αλλού , τραβάτε στη Θεσσαλία να βάλετε ένα χεράκι βοήθειας στα στρατά και στους εθελοντές …

Πάντως, μακριά μου και μην μπερδεύστε στα ποδάρια μου …

Κι αυτοί που θα ρθούνε , μόνο σε θεσμικές εκδηλώσεις ..

Βολτούλες, τσάρκες στα πέριξ, παρεούλες με κολλητάρια …ΚΟΜΜΕΝΑ ..

Παραγωγικά υπουργεία …

Πέστε μου κι εμένα , ποιά…

Εγώ ξέρω εκείνα με το ..”ΑΝΤΙ” μπροστά..

Όχι, βέβαια αναρχικά πράγματα- Θεός φυλάξοι…

Αρνητικά..

Όχι απλά για κλάμματα , αλλά να πέφτεις στα ..ολοκάθαρα νερά του κάμπου, μη αντέχοντας αυτή τη- πως την είπαμε -παραγωγικότητα …

Που φέρνει παραγωγή ..τύπου Τούντρας της Λαπωνίας ….


Θ.Κ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου