Και συνέχισε λέγοντας πως «υπάρχουν υποθέσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη ». Επίσης ρωτήθηκε εάν θα ελεγχθούν και οι παρουσιάστριες πρωινών εκπομπών που πουλάνε προϊόντα. «Είναι κάτι που το κοιτάμε » απάντησε ωστόσο την ίδια ώρα είπε πως δεν θέλει να εστιάσει «σε μια κατηγορία φορολογουμένων. Το φάσμα είναι ευρύ. Αυτό είναι μια αγορά η οποία όσο πάει γίνεται όλο και πιο εμφανής και ρυθμισμένη και αποκτούμε και εμείς πάρα πολύ πληροφορία πια. Για εμάς είναι πάρα πολύ σημαντικό στους ελέγχους μας να πηγαίνουμε διαβασμένοι. Πρέπει αν φύγουμε από το μοντέλο του βγαίνω παγανιά και ότι βρω. Πρέπει όταν χτυπάμε μια πόρτα να ξέρουμε από πριν ποια πόρτα είναι αυτή που χτυπάμε και τι πάμε να βρούμε» συμπλήρωσε.
Την ίδια ώρα αποκάλυψε πως προέκυψε μια περίπτωση influencer που φοροδιέφυγε. «Είχαμε και περίπτωση influencer που υπέβαλε κιόλας δήλωση συμμόρφωσης. Δηλαδή έκανε δήλωση με την οποία συμφώνησε με το αποτέλεσμα και άλλες περιπτώσεις που αυτή τη στιγμή ελεγκτικά είναι σε εξέλιξη και θα πούμε περισσότερα όταν είναι κατάλληλος ο χρόνος.» σημείωσε και ανέφερε πως « δεν είναι λίγοι οι influencer στην Ελλάδα. Φαίνεται ότι η αγορά έχει διαμορφώσει και τιμοκαταλόγους ανάλογα με το πόσους followers έχει ο καθένας . Αυτό για εμάς είναι μια πληροφορία η οποία μας βοηθάει να κάνουμε αυτό που λέμε έμμεση τεχνική ελέγχου»
Οι κατηγορίες των influencers
Στην κατηγορία των Mega influencers εντάσσονται όσοι έχουν από 500.000 έως 2 εκατομμύρια followers και μπορούν να λάβουν το ποσό των 3.000 -10.000 ευρώ ανά post. Αντίστοιχα:
- Macro influencers (100.000-500.000 followers): Το κόστος ανά post κυμαίνεται μεταξύ 1.000 ευρώ και – 3.000 ευρώ
- Micro influencers (3.000-30.000 followers): Το κόστος ανά post διαμορφώνεται μεταξύ 300 ευρώ και 1.000 ευρώ
- Νano influencers (έως 3.000 followers): Ενώ από 100 ευρώ έως και 500 ευρώ είναι ανά post
Δείτε παρακάτω το σχετικό ΒΙΝΤΕΟ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου