Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Δεκεμβρίου 08, 2023

Εργαζόμενος στο αεροδρόμιο απολύθηκε επειδή έγραψε άσεμνο μήνυμα στις αποσκευές ενός αγοριού 7 μηνών

Ένας εργαζόμενος στο αεροδρόμιο απολύθηκε όταν ένας έξαλλος

επιβάτης που επέστρεφε στην Κύπρο από το Ηνωμένο Βασίλειο ανακάλυψε ένα άσεμνο μήνυμα γραμμένο στη βαλίτσα του 7 μηνών γιου του.


Ο Μάριο Λούκας εξέφρασε την απογοήτευσή του αφού έκανε παράπονα στην Ryanair για ένα μήνυμα που έγραφε «μ@@@ σταματήστε να κάνετε check in αργά» στο μπροστινό μέρος της βαλίτσας του παιδιού του, ανέφερε η Sun.


Αφού επισκέφθηκε την οικογένεια του στο Ηνωμένο Βασίλειο, ο Λούκας έκανε check-in για την πτήση πίσω στην Πάφο, μόλις 90 λεπτά πριν από την επιβίβαση.

Όμως, όταν επέστρεψε στην Κύπρο, ο Λούκας παρατήρησε το μήνυμα στη μπλε βαλίτσα του γιου του, ενώ περίμενε την παραλαβή των αποσκευών.

«Όταν φτάσαμε στην Κύπρο, ήμασταν στην παραλαβή των αποσκευών και είδα τη βαλίτσα του γιου μου στη ζώνη», είπε ο Λούκας. «Η σύζυγός μου Σερένα παρατήρησε το γράψιμο αμέσως».

Απαράδεκτο περιστατικό απάντησε η αεροπορική εταιρεία

Ο Λούκας ανέφερε αμέσως το θέμα στη Ryanair για να υποβάλει αναφορά, λέγοντας στην αεροπορική εταιρεία με έδρα την Ιρλανδία ότι αυτό που συνέβη στον γιο του ήταν «εξωφρενικό».

«Είμαι ενοχλημένος καθώς ήταν μια ολοκαίνουργια βαλίτσα που αγοράσαμε τον Σεπτέμβριο», συνέχισε ο απογοητευμένος πατέρας.

Αφού μίλησε με τη Ryanair, ο ανάδοχος της αεροπορικής εταιρείας έκανε μια δήλωση καταδικάζοντας την πράξη λέγοντας ότι ήταν «απαράδεκτη» και ότι είχαν μια «πολιτική μηδενικής ανοχής για προσβλητική συμπεριφορά».

«Αυτό το απαράδεκτο περιστατικό αναφέρθηκε από τη δική μας ομάδα την ημέρα, διερευνήθηκε αμέσως και μετά από πειστικές αποδείξεις, το άτομο που εμπλέκεται απολύθηκε», δήλωσε ο ανάδοχος, ABM Blue Handling.

«Το αεροδρόμιο επικοινώνησε με τον κ. Λούκας και ζήτησε συγγνώμη. Έχουμε μια πολιτική μηδενικής ανοχής για προσβλητική συμπεριφορά και θέλουμε να ζητήσουμε ειλικρινή συγγνώμη στον κ. Λούκας», συνέχισε η ABM Blue Handling.

Ο Λούκας έμεινε άναυδος από τη σήμανση καθώς οι υπάλληλοι της Ryanair δεν του έκαναν κάποιο σχόλιο κατά την ώρα του check-in.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου