Με πάθος και αγάπη για την KYKNOS, που με συνταγές “θησαυρούς” χτίζει το “γαστρονομικό” μας DNA, για πάνω από μια 100ετία , τα δυο στελέχη δίνουν την περίμετρο της δράσης που ξεκίνησε να “ξετυλίγεται, από τις 08.12.23 και θα διαρκέσει έως 07.01.24, στο ντυμένο χριστουγεννιάτικα The Ellinikon Experience Park. Εδώ και λίγες ημέρες το food truck, με τον ambassador της KYKNOS chef Γιώργο Τσαπάρα και την ομάδα του, μαγειρεύει απολαυστικά street food menu με προϊόντα KYKNOS dressings και “κεντρίζει” τον ουρανίσκο μικρών και μεγάλων, για καλό σκοπό.
Λαχταριστά beef & chicken Burgers με Μαγιονέζα premium, Μουστάρδα mild ή BBQ sauce, κοτομπουκιές με πατάτες τηγανιτές και Κetchup 0%, ενός καινοτόμου προϊόντος, που κάνει πρεμιέρα food truck της KYKNOS, αλλά και πολλές άλλες γευστικές αλλά όχι μόνο εκπλήξεις περιμένουν όσους κάνουν μια βόλτα στο νέο πάρκο της Αττικής στο The Ellinikon Experience Park και αναζητήσουν το “φορτηγό” της KYKNOS . Την πρωτοβουλία της KYKNOS, πλαισιώνουν οι εταιρείες ΛΟΥΞ, ΝΗΣΟΣ και ΔΙΡΦΥΣ τα προϊόντα των οποίων θα μπορείτε να βρείτε στο food truck.
Όλα τα κέρδη που θα προκύψουν από τη δράση, θα διατεθούν για να ενισχύσουν τους σκοπούς του Σωματείου «ΕΛΠΙΔΑ – Σύλλογος Φίλων Παιδιών με καρκίνο». Άλλωστε τo βασικό μήνυμα της ενέργειας είναι «Spread love with food, spread hope for good!».
“Η KYKNOS προσκαλεί μικρούς και μεγάλους να συμμετέχουν σε αυτή τη δράση αλληλεγγύης και αγάπης” μια και τα Χριστούγεννα είναι μια γιορτή ελπίδας, ζεστασιάς, που πάνω από όλα ζητούμενο είναι τα χαμόγελα στα παιδιά που μας έχουν ανάγκη” τονίζουν ο Εμπορικός Διευθυντής της Εταιρείας, κ. Βαγγέλης Παπαδιώτης και η Senior Brand & Trade Marketing Manager κ. Χρύσα Παστρικού
Να σημειωθεί ότι το … “φορτηγό” της γεύσης, το food truck της KYKNOS, ταξιδεύει τους ρέκτες της κουζίνας, του καινοτόμου και ποιοτικού και “ψαγμένου” street food. Κι έτσι “ξυπνά” μνήμες στους παλιούς και γεμίζει ποιοτικές γαστρονομικές εμπειρίες τους νέους στο The Ellinikon Experience Park τις παρακάτω ημερομηνίες και ώρες:
από 22/12 έως και 07/01 από τις 12:00 έως τις 22:00
Όπως, δε, σημειώνουν ο Εμπορικός Διευθυντής της Εταιρείας , κ. Βαγγέλης Παπαδιώτης και η Senior Brand & Trade Marketing Manager κ. Χρύσα Παστρικού, το food truck “σφραγίζει” την πορεία της KYKNOS προς την επόμενη μέρα, που δεν είναι άλλη από την ανάδειξή της σε μια ολοκληρωμένη εταρεία ποιοτικών τροφίμων, που δρα με απόλυτη υπευθυνότητα σε κάθε της δραστηριότητα. “Συνεχίζουμε την ανάπτυξή μας, εξελισσόμαστε περαιτέρω σε μια εταιρεία τροφίμων προσφέροντας φυσικά, φυτικά και γευστικά προϊόντα με ηθικό και βιώσιμο τρόπο σε όλη την διατροφική αλυσίδα από τους αγρότες μέχρι το πιάτο του τελικού καταναλωτή” αναφέρουν τα στελέχη του ιστορικού brand υπογραμμίζοντας ότι η εταιρεία αποδεικνύει ότι είναι κάθε μέρα στο πλευρό των πολιτών που έχουν ανάγκη, αλλά και της κοινωνίας συνολικά. Κι αυτό “ξετυλίγεται” με τις “συντεταγμένες” που ακολουθεί στη συνεργασία με τους αγρότες παραγωγούς μέσα από ένα εκτεταμένο πρόγραμμα συμβολαιακής γεωργίας αξίας 9 εκατ. ευρώ, με την συνεργασία για καινοτόμα προϊόντα, με την επιστημονική κοινότητα, για τη βελτίωση και την αύξηση της παραγωγής αγροδιατροφικών προϊόντων, με τους δεσμούς αξιοπιστίας και εμπιστοσύνης με τους πελάτες της, όπου πλέον υπάρχει και το κομμάτι HORECA, αλλά και με τη συνεχή επένδυση στις διαθέσιμες τεχνολογίες (πχ. έξυπνη γεωργία) για να δίνει ασφαλή και υψηλής διατροφικής αξίας προϊόντα, πάντα με έννοια για την επόμενη γενιά και το περιβάλλον. Αξίζει, δε, να αναφερθεί ότι η Κύκνος προχωρά το επόμενο διάστημα με τη δημοσίευση του πρώτου απολογισμού αειφορίας.
Η πορεία
Να σημειωθεί ότι η εταιρεία έχει ηγετική θέση στην ελληνική αγορά στην κατηγορία της τομάτας και διεθνή παρουσία σε πάνω από 30 χώρες, τα προϊόντα KYKNOS είναι διαθέσιμα σε όλα τα σημεία λιανικής πώλησης τροφίμων και αποτελούν την πρώτη επιλογή χιλιάδων νοικοκυριών στην Ελλάδα.
Καταγράφει, δε, διψήφια ανάπτυξη σε τζίρο και όγκο στην τρέχουσα χρήσης 2023/2024. (Η KYKNOS, ολοκληρώνει το οικονομικό της έτος τον Ιούνιο).
Επίσης, η KYKNOS πραγματοποιεί εξαγωγές σε πάνω από 30 χώρες, με τις πωλήσεις του εξωτερικού να αποτελούν το 15% του συνολικού κύκλου εργασιών στο εξάμηνο του 2023/24. Τα τελευταία χρόνια η εταιρεία πραγματοποιεί στρατηγικό άνοιγμα στην αγορά της Αμερικής. Αρχές του έτους η εταιρεία έκανε άνοιγμα σε δύο νέες κατηγορίες προϊόντων, εμπλουτίζοντας το portfolio της με προϊόντα μουστάρδας και μαγιονέζας. Συγκεκριμένα, η Κύκνος λάνσαρε τρεις νέους κωδικούς στη μουστάρδα και στη μαγιονέζα ενώ στο food truck κάνει ντεμπούτο το Ketchup με 0% ζάχαρη αλλά με φυσικά σάκχαρα από μήλο και σταφύλι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου