Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Δεκεμβρίου 02, 2023

Η viral κτηνοτρόφος με τα ‘τακούνια’ και μανούλα δύο παιδιών μάς ξεναγεί στη φάρμα της.

Άφησε πίσω της την αισθητική και την πληροφορική και αρμέγει γίδια! Είναι όμορφη, δυναμική και λατρεύει τα τακούνια! Όχι, στην φάρμα δεν πηγαίνει με αυτά!

Στην σελίδα της «Farm life by Pavlina» ανεβάζει βίντεο από την καθημερινότητά της με τα ζώα και δέχεται χιλιαδες likes από τους φανατικούς της followers! Η Παυλίνα, είναι μητέρα δύο αγοριών, του Παναγιώτη και του Κωνσταντίνου και μαζί με τον σύζυγό της ζουν σε ένα μικρό ορεινό χωριό της Δυτικής Αχαΐας! Η 34χρονη ανοίγει την καρδιά της στο Infokids και μας ξεναγεί στην οικογενειακή τους φάρμα!





«ΟΛΑ ΕΓΙΝΑΝ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΕΡΩΤΑ!»

-Από την πληροφορική και την αισθητική πως βρέθηκες στη στάνη;

«Όλα για έναν έρωτα έγιναν αγαπητή φίλη μου! Γνώρισα τον σύζυγό μου πριν από 15 χρόνια, ήξερα απο αρχή ότι είναι κτηνοτρόφος, αργότερα όμως έμαθα το τι σημαίνει κτηνοτροφία. Είμαστε παντρεμένοι 13 χρόνια. Άρχισα να πηγαίνω μαζί του στην στάνη, γιατί απλά ο χρόνος που βρισκόταν στο σπίτι ήταν ελάχιστος. Με δειλά βήματα άρχισα να βοηθάω σε απλές δουλειές. Δεν είχα ιδέα από πρόβατα και γίδια και για να πω την αλήθεια τα φοβόμουν. Μετά από κάποιο καιρό με πλησίασε ένα ζώο πολύ άγριο και μου έκανε μεγάλη εντύπωση, άπλωσα το χέρι να το χαϊδέψω και έτσι ξεκίνησαν όλα. Το έχασα πέρυσι έφτασε σε ηλικία 14 χρονών. Καθημερινά πλέον εδώ και 8 χρόνια στέκομαι πλάι στο σύζυγό μου και δεν το μετανιώνω. Η πληροφορική και η αισθητική είναι μεγάλες αγάπες, αλλά δεν με εκπροσωπούν. Αγαπάω αυτό που κάνω και είμαι περήφανη για αυτό και δεν θέλω να το αλλάξω.»



«Η ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΟΣ ΜΕ ΤΑΚΟΥΝΙΑ ΚΑΙ Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΦΑΡΜΑ!»

–Πώς προέκυψε το blog «Κτηνοτρόφος με τακούνια» και αργότερα το Farm life by Pavlina;

«Καθημερινά βιντεοσκοπούσα τις στιγμές μου στην φάρμα με τα ζώα και μου ήρθε ιδέα να φτιάξω ένα προσωπικό ιστολογιο στο facebook. Προσπάθησα να συνδυάσω τα επαγγέλματα και μου βγήκε αυθόρμητα το «κτηνοτρόφος με τακούνια»! Δεν υπάρχει άλλο τέτοιο στην Ελλάδα – με τον τρόπο που παρουσιάζω την δουλειά μου προσπαθώ να διασκεδάσω τον κόσμο, να του μάθω για την δουλειά και να δείξω την καθημερινότητα μου όχι σαν επαγγελματίας, αλλα σαν άνθρωπος που ασχολείται με ζώα παραγωγικά. Δεν πουλάω ζώα ούτε τροφές, επίσης δεν βγάζω κάποια χρήματα από την σελίδα. Παρ’ όλα αυτά ο κόσμος που με παρακολουθούσε καθημερινά αυξανόταν. Για επαγγελματικους λόγους αποφάσισα να αλλάξω την ονομασία γιατί έχω πολλά σχέδια σε ότι αφορά το ιστολόγιο . Μου γίνονται παρα πολλές προτάσεις καθημερινά, για ρεπορτάζ, ντοκυμαντέρ, ζωντανές συνδέσεις για συνέντευξεις αλλά και προτάσεις επαγγελματικές και με τιμά ιδιαίτερα . Γιατί πέρα από την προώθηση με αυτόν τον τρόπο κερδίζω και την αγάπη του κόσμου, τον σεβασμό και την εκτίμηση. Είμαι ένας αληθινός άνθρωπος και αυτό εκτιμήθηκε , οι ακόλουθοί μου μαθαίνουν πολλά πράγματα για εμένα και τον τρόπο ζωής μου. Δυστυχώς για την ώρα αρνούμαι σε όλα, δεν έχω πολύ χρόνο εξάλλου πιστεύω ότι δεν ήρθε η κατάλληλη στιγμή για όλα αυτά που ανάφερα.. μπορεί αργότερα.»


–Περιέγραψε μας ένα 24ωρο σου ! Τι ακριβώς κάνεις στη φάρμα;

«Ωχ! Και τι δεν κάνω! Καθημερινά ξυπνάω από τις 6.15, φτιάχνω κάφε για να προλάβω να τον απολαύσω έστω για λίγο ζεστό και ετοιμάζω παιδιά για το σχόλιο. Στις 7.30 είμαι ήδη στην φάρμα. Ξεκινάει η ετοιμασία του μηχανήματος για το άρμεγμα , το δουλεύουμε τα τελευταία 3 χρόνια . Τα προηγούμενα χρόνια το άρμεγμα γίνονταν με το χέρι παραδοσιακά. Έχουμε πολλά ζώα, οπότε ήταν η μοναδική λύση, όχι ότι αρμέγει μόνο του, αλλά είναι τεράστια βοήθεια για το κτηνοτρόφο. Το πρωινό άρμεγμα κρατάει γύρω στις 3 ώρες κατά διαστήματα αλλάζοντας τα γκρουπ, ακολουθεί το τάισμα των παραγωγικών ζώων αργότερα βγαίνουν έξω για βοσκή- ειναι το μοναδικό πράγμα που δεν αναλαμβάνω . Όταν τελειώνει πλέον το άρμεγμα, αρχίζει η καθαριότητα του χώρου του αρμέγματος. Και ξεκινάω να ταΐζω τα καινούργια μέλη της παρέας τα οποία σε 1,5 χρόνο θα αρχίσουν να παράγουν και αυτά. Γύρω στις 12.30 επιστρέφω στο σπίτι και μετά τρέχω να προλάβω να πάρω τον μικρό μου γιο από τα νήπια. Το απόγευμα οι δουλειές στη φάρμα γίνονται ανάποδα. Πρώτα ταΐζω τα μικρά, μετά μερικά από τα γκρουπ που έχω αναλάβει και αρχίζει το άρμεγμα μέχρι τις 9 το βράδυ. Η καθημερινότητά μου είναι μία ρουτίνα και μία συνήθεια- την ίδια ώρα κάθε μέρα κάνω τα ίδια πράγματα!»


–Προλαβαίνεις να μαγειρέψεις, να τρέξεις σε δραστηριότητες με τα παιδιά; Είναι όλες οι μέρες ίδιες; Από όσο γνωρίζω κτηνοτρόφος και ρεπό δεν συνυπάρχουν!

«Εγώ παίρνω ρεπό τον Αύγουστο, ο σύζυγος δουλεύει 365 μέρες του χρόνου. Δεν έχουμε Σάββατα, Κυριακές ,γιορτές, αργίες και χαρές. Δουλεύουμε με ζωντανούς οργανισμούς στους οποίους πρέπει καθημερινά να παρέχουμε αυτά που απαιτούν να είναι σε καλή και υγιή κατάσταση για να παράγουν γάλα. Γιατί έχουμε ζώα γαλακτοπαραγωγής. Όσον αφορά στα παιδιά δυστυχώς δεν πηγαίνουν σε κάποιες δραστηριότητες, το χωριό δεν τους παρέχει κάτι και εγώ είναι αδύνατο λόγω δουλειάς και ωραρίου να τα πηγαίνω. Ο μεγάλος μου γιος ο Παναγιώτης είναι 13 χρόνων βρίσκει τρόπο να διασκεδάζει, ο μικρός ο Κωνσταντίνος δυστυχώς μετά από το σχολείο κάθεται στο σπίτι τον φυλάει η γιαγιά του. Και λυπάμαι πολύ, γιατί ειναι πανέξυπνος. Είναι αυτοδίδακτος! Να φανταστείς ειναι 6 χρονών και μιλάει αγγλικά σε επίπεδο τουλάχιστον Α senior και ό,τι έχει μάθει, το έμαθε μόνος του. Έχει ένα χάρισμα που θα πάει χαμένο. Ωραίο το χωριό αλλά δυστυχώς πέρα από την ασφάλεια και την ελευθερία δεν προσφέρει κάτι στα παιδιά. Όμως πρέπει να δουλέψουμε για να τα μεγαλώσουμε. »


–Γιατί μία γυναίκα να αφήσει τακούνια και beaute ,να φορέσει γαλότσες και να μπει σε μία στάνη όπου θα αρμέγει, θα ταϊζει και θα κάνει «σκληρές» δουλειές ;

«Το έχω πει αρκετές φορές και θα το ξαναπώ και σε εσένα, πιστεύω ότι όλα είναι στο χαρακτήρα του ανθρώπου. Έχω πολύ υπομονή αλλά και πολύ πείσμα μέσα μου. Δεν ονόμασα το ιστολογιο τυχαία «κτηνοτρόφος με τακούνια». Τα τακούνια συμβολίζουν το δυναμισμό και τη σιγουριά. Βλέπεις μία γυναίκα μπορεί να κάνει τα πάντα αρκεί να το θέλει. »

«Η ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΔΑΛΗ ΚΑΤΣΙΚΑ!»


-Που βρίσκεται η φάρμα σας ; Νιώθεις τα ζώα σαν παιδιά σου; Έχεις κάποιο αγαπημένο, κάποιο που ξεχωρίζεις;

«Βρισκόμαστε λίγα χιλιόμετρα μακρυά από την Πάτρα. Σε ένα μικρό χωριό της Δυτικής Αχαΐας στο Μιχόι. Μακάρι να μπορούσα να τα αγαπάω όλα, μα δυστυχώς αυτό δεν γίνεται. Ένα ζώο το οποίο δεν παράγει ή αρρωσταίνει είναι κίνδυνος για τα υπόλοιπα ζώα οπότε πρέπει να φύγει. Όσο επιτρέπεται παραμονή τους στην φάρμα μας εισπράττουν μόνο αγάπη και τέλεια φροντίδα! Δεν είναι κατοικίδια, είναι ζώα παραγωγικά αλλά και φαγώσιμα και μου πήρε καιρό να το αποδεχτώ. Δεν καταλήγουν όλα τα ζώα στα σφαγεία, υπάρχει και ο φυσικός θάνατος, αρρώστιες και εξωτερικός κίνδυνος και αποφεύγω να δένομαι. Έχω αρκετά ζώα τα οποία ξεχωρίζουν, αλλά η μεγάλη μου αδυναμία είναι μια τετράχρονη παρδαλή κατσικα την οποία αγάπησε όλη η Ελλάδα, «το μωρό» έτσι την ονομάσαμε. Είναι επίσημο μέλος της οικογένειας, την αγαπάμε όλοι. Μας έχει κλέψει την καρδιά, μιλιά δεν έχει! »

-Είσαι μανούλα δύο μικρών αγοριών ! Σε βοηθούν ή προτιμούν τις οθόνες όπως τα περισσότερα παιδιά στις μέρες μας…;

«Όταν χρειάζεται μπορούμε άνετα να βασιζόμαστε σε βοήθεια του μεγάλου μας γιου . Βοηθάει αρκετά, ξέρει να κάνει όλες τις δουλειές. Όσο αφορά στον μικρό έρχεται με μεγάλη του χαρά, αγαπάει την φάρμα και όλα τα ζώα, αλλά να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας, εννοείται ότι δεν κάνουν χωρίς τηλέφωνο!»



–Είχες καλή σχέση με τα ζώα και πριν ακολουθήσεις τον σύζυγό σου στην κτηνοτροφία;

«Είχα κάνει για χρόνια επαγγελματική ιππασία . Γνώριζα καλά τι σημαίνει φάρμα, καθάρισμα και κοπριά. Πάντα γελάω όταν με ρωτάνε γι αυτό, διότι εκεί που ονειρευόμουν μια στάνη με άλογα απέκτησα χίλια γιδοπρόβατα και τα λάτρεψα όπως τα άλογα!»

«ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΤΗΣ ΠΑΥΛΙΝΑΣ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ VIRAL!»

-27.000 followers με τα βίντεό σου να γίνονται viral! Πώς νιώθεις γιαυτό;

«Περήφανη! Γιατί πέτυχα κάτι πολύ όμορφο. Τα βίντεο μου παίρνουν ατελείωτα liκe, προβολές και κοινοποίηση. Με βάση δεδομένων και τα like κάτω από τα βίντεό μου έπρεπε να ξεπεράσω τους 100 χιλιάδες τουλάχιστον . Πέρα από τους αριθμούς και πέρα από κότερα , τα ελικόπτερα και τα καινούργια φίλτρα στο instagram υπάρχει και μια απλή καθημερινότητα μιας κτηνοτρόφου γεμάτη κούραση, ταλαιπωρία, αλλά και χαμόγελα , ευχάριστες στιγμές και ο κόσμος αυτό το αγάπησε. Αγάπησε εμένα, την αλήθεια μου, την καθημερινότητα μου, τον αυθορμητισμό και την απλότητα μου και αυτό μου φτάνει και περισσεύει.»


«ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΝ!»

–Τι θέλεις να πεις στις γυναίκες που θέλουν, αλλά δεν τολμούν να κάνουν αλλαγές στη ζωή τους;

«Θα ήθελα να πω σε αυτές τις γυναίκες να κάνουν αυτό που αγαπάνε ,να κάνουν αυτό που φέρνει χαμόγελο στα χείλη τους και δίνει λάμψη ευτυχίας στα μάτια τους. Να τολμήσουν να ευτυχήσουν, γιατί δύστυχη και μίζερη ζωή δεν τους αξίζει. Όταν λάμπουμε εμείς, λάμπει και ο κόσμος γύρω μας!»

Δείτε την σελίδα της: https://www.facebook.com/groups/780912509038693/user/100066999090939

*Συνέντευξη στην Κλέλια Κλουντζού


το ειδανε εδω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου