Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Απριλίου 24, 2024

«Ο σύζυγός μου δεν θέλει πλέον να κάνουμε σεξ και εγώ οδηγούμαι στην παράνοια» – Το ξέσπασμα 30χρονης

 

Συμβουλές αναζητά μία γυναίκα της οποίας ο άνδρας αντιμετωπίζει θέματα με τη λίμπιντο.

«Είμαι 30 ετών και παντρεμένη για δύο χρόνια. Το πρόβλημά μου είναι ότι ο άνδρας μου έχει χάσει τη σεξουαλική του διάθεση και, από δύο ή τρεις φορές την εβδομάδα, πλέον δεν κάνουμε καθόλου σεξ.  Μπορεί να έχουν περάσει και πέντε ή έξι μήνες από την τελευταία φορά που ήρθαμε κοντά, όμως νιώθω ότι κρατάει πολύ περισσότερο», αναφέρει.

“Δεν ξέρω πως να το συζητήσω χωρίς να το κάνω ολόκληρο θέμα”
«Δεν ξέρω πως να το συζητήσω μαζί του χωρίς να γίνει ολόκληρο θέμα. Από τον Φεβρουάριο, έχει ξεκινήσει μία νέα δουλειά, οπότε είναι πολύ πιεσμένος ενώ υπάρχει και οικονομική πίεση, μιας και εγώ δεν δουλεύω για να είμαι με τον γιο μας.

Πίστευα ότι η έλλειψη σεξ θα ήταν κάτι παροδικό, αλλά συνεχίζεται για πολύ καιρό και έχω αρχίσει να απελπίζομαι και να αναρωτιέμαι αν συμβαίνει κάτι άλλο, αν υπάρχει τρίτο πρόσωπο. Κατά τα άλλα, μοιάζει να είναι μια χαρά, είναι ευχαριστημένος από τη δουλειά του και δεν έχει νεύρα στο σπίτι, οπότε δεν μπορώ να καταλάβω τι ακριβώς συμβαίνει. Χρειάζομαι βοήθεια. Είμαι πολύ νέα για να με ταλαιπωρεί αυτό το θέμα και θέλω να έρθω ξανά κοντά με τον σύζυγό μου».

Η απάντηση της Coleen που δίνει συμβουλές στην εφημερίδα Mirror
«Μπορεί να είναι αγχωμένος ή απασχολημένος με τη νέα του δουλειά. Όλες οι σχέσεις έχουν τα πάνω και τα κάτω τους. Όμως φοβάμαι ότι δεν υπάρχει άλλος τρόπος να ανακαλύψεις τι συμβαίνει, πέρα από την ανοιχτή συζήτηση.

Μπορείς να θίξεις το θέμα χωρίς να γίνεις επιθετική. Ίσως ο τρόπος που θα το αναφέρεις, μπορεί να είναι λέγοντάς του ότι νιώθεις ανασφάλεια για εσένα και τη σχέση σας εξ αιτίας της απουσίας του σεξ, και να μην τον κατηγορήσεις για απιστία».

“Επικοινώνησε μαζί του”
«Όποια απάντηση και αν πάρεις, θα είναι προτιμότερη από τη σιωπή. Όταν αποφεύγουμε να συζητήσουμε ζητήματα όπως το σεξ, επειδή φοβόμαστε το αποτέλεσμα, ανησυχούμε ότι θα προκαλέσουμε αμηχανία ή σύγκρουση, στην πραγματικότητα φοβόμαστε αυτό που ενδεχομένως θα μας πει ο σύντροφός μας.

Έχεις προσπαθήσει να τον πλησιάσεις σεξουαλικά αυτή την περίοδο; Αν όχι, ίσως και εκείνος να σκέφτεται ότι δεν το θέλεις, οπότε το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να επικοινωνήσεις μαζί του.  Μπορεί να χρειαστεί να κάνεις κάποιες κουβέντες μαζί του, κάτι που είναι απολύτως φυσιολογικά. Αν το πρόβλημα είναι το στρες, πρέπει να βρείτε τρόπους διαχείρισης και υποστήριξης. Βρες την κατάλληλη στιγμή να μιλήσετε. Αν γίνει αμυντικός, μπορείς να τον βοηθήσεις παραμένοντας ήρεμη και διαβεβαιώνοντάς τον ότι δεν θέλεις να μαλώσετε, αλλά ότι αναζητάς να βρεις μια λύση».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου