Στις 8 Αυγούστου αναμένονται τα
αποκαλυπτήρια του ρομποταξί της Tesla, ανακοίνωσε ο CEO της εταιρείας Έλον Μασκ, σε ανάρτησή του στο X (πρώην Twitter).Ο Μασκ έχει μιλήσει για το έργο Robotaxi εδώ και χρόνια, και θα μπορούσε να αντιπροσωπεύει μια σημαντική νέα επιχείρηση για την αυτοκινητοβιομηχανία, καθώς οι επενδυτές ανησυχούν για την εταιρεία σε μια περίοδο επιβράδυνσης της ανάπτυξης.
Μετά την ανάρτηση του Μασκ οι μετοχές της Tesla αυξήθηκαν πάνω από 3% σε συναλλαγές μετά το κλείσιμο της Wall Street.
Η αποκάλυψη της ημερομηνίας ήρθε λίγες ώρες μετά το δημοσίευμα του Reuters, ότι η εταιρεία ματαιώνει τα σχέδιά της για το πολυαναμενόμενο μοντέλο αυτοκινήτου χαμηλού κόστους. Ο Μασκ κατηγόρησε το Reuters για «ψέματα».
Το 2015, ο εκκεντρικός δισεκατομμυριούχος είπε στους μετόχους ότι τα αυτοκίνητα της Tesla θα αποκτούσαν «πλήρη αυτονομία» μέσα σε τρία χρόνια. Το 2016, είπε ότι η Tesla θα μπορούσε να στείλει ένα από τα αυτοκίνητά της σε cross-country χωρίς να απαιτείται ανθρώπινη παρέμβαση μέχρι το τέλος του επόμενου έτους.
Χωρίς πιλότο
Η Tesla δεν έχει ακόμη παραδώσει ένα ρομποταξί, αυτόνομο όχημα ή τεχνολογία που μπορεί να μετατρέψει τα αυτοκίνητά της σε αυτοματοποιημένα οχήματα «επιπέδου 3».
Ωστόσο, όπως υπογραμμίζει το CNBC, προσφέρει προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού (ADAS), συμπεριλαμβανομένης της τυπικής επιλογής Autopilot ή της premium επιλογής Full Self-Driving “FSD”, η τελευταία εκ των οποίων κοστίζει 199 δολάρια τον μήνα για τους συνδρομητές των ΗΠΑ ή 12.000 δολάρια εκ των προτέρων.
Ωστόσο, παρά το όνομά της, η premium επιλογή της Tesla απαιτεί έναν άνθρωπο οδηγό στο τιμόνι, έτοιμο να διευθύνει ή να φρενάρει ανά πάσα στιγμή.
Η μονάδα αυτόνομων οχημάτων Waymo της Alphabet παρέχει εμπορικές υπηρεσίες μεταφοράς χωρίς οδηγό στο Φοίνιξ, το Σαν Φρανσίσκο και το Λος Άντζελες και εκτείνεται στην έδρα της Tesla στο Ώστιν του Τέξας.
Η Waymo έκλεισε επίσης πρόσφατα μια πολυετή συνεργασία με την Uber και θα χρησιμοποιήσει το ρομποταξί της για την παράδοση φαγητού για το Uber Eats στην Αριζόνα.
Στην Κίνα, η αυτόνομη μονάδα της Didi δραστηριοποιείται εμπορικά σε αγορές συμπεριλαμβανομένης της Guangzhou. Εταιρείες όπως η Wayve στο Ηνωμένο Βασίλειο και η Zoox στις ΗΠΑ συνεχίζουν να δοκιμάζουν τα ρομποταξί τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου