Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Απριλίου 27, 2024

Της έκανε πρόταση γάμου ο πρώην σύντροφός της 9 χρόνια μετά τον χωρισμό τους – «Ένιωσα άβολα»

Πριν από εννέα χρόνια, μία 28χρονη γυναίκα χώρισε από τον 32χρονο σύντροφό της. Τον αγαπούσε βαθιά και θα εξακολουθεί να τον αγαπάει.
 Η σχέση τους όμως τελείωσε, αφού εκείνος της ομολόγησε ότι την βλέπει μόνο σεξουαλικά και ότι δεν την αγαπάει καθόλου. Η σχέση τους είχε διαρκέσει μόλις 6 μήνες. Αν και δεν θεωρείται μεγάλο χρονικό διάστημα η 28χρονη είχε πει ξεκάθαρα στον πρώην της ότι τον αγαπούσε.

«Δεν ήθελα να είμαι με κάποιον που με βλέπει μόνο σεξουαλικά»

«Προτίμησα να χωρίσω, αφού δεν ήθελα να είμαι με κάποιον που με βλέπει μόνο σεξουαλικά. Ήθελα και ευχόμουν με όλη μου τη δύναμη να επιστρέψει σ’ εμένα, κάτι που δεν έγινε…», εξηγεί η κοπέλα.

Ωστόσο τον περασμένο μήνα τον συνάντησε τυχαία σε  ένα κατάστημα και αποφάσισαν να γίνουν «φίλοι» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πίστευε ότι αυτό θα ήταν κάτι φιλικό και ακίνδυνο, μιας και είναι ελεύθερη και δεν την ενδιαφέρει κάποιος ερωτικά.

Από τον Μάρτιο, έχει μιλήσει μερικές φορές με τον πρώην της. Η συμπεριφορά του, όμως, της φάνηκε περίεργη. Ήταν σχεδόν τρομαγμένος και νευρικός, αλλά δεν ήθελε να τον ρωτήσει τον λόγο.

Η ερωτική εξομολόγηση του φίλου της από το Πανεπιστήμιο

«Την περίοδο εκείνη, είχα βγει με τον καλύτερό μου φίλο, ο οποίος  μου εξομολογήθηκε τον έρωτά του. Μου είπε ότι με ερωτεύτηκε από την πρώτη μέρα που με γνώρισε στο πανεπιστήμιο, αλλά δεν μου το είπε ποτέ», ανέφερε η 28χρονη.

«Ήταν ένα πολύ ωραίο ραντεβού. Το πιο όμορφο της ζωής μου. Βγήκαμε δύο ραντεβού, και είναι ασφαλές να πούμε ότι τον ερωτεύτηκα. Ξέρω ότι είναι πολύ νωρίς για να ερωτευτείς κάποιον σε δύο ραντεβού, αλλά ναι, νιώθω έτσι», είπε η 28χρονη.


Ο πρώην σύντροφός της έκανε πρόταση γάμου

Λίγες μέρες αργότερα, της τηλεφώνησε ο πρώην σύντροφός της για να της πει ότι πάντα την αγαπούσε. Επίσης της εξομολογήθηκε ότι, δεν πιστεύει πως ήταν τυχαίο που συναντήθηκαν αλλά ήταν μοιραίο επειδή μέσα του πάντα ήλπιζε να την ξαναδεί.


Της έκανε πρόταση γάμου, λέγοντας ότι δεν μπορεί να ζήσει μακριά της.  Εκείνη, όμως, τον ρώτησε αν την αγαπάει ειλικρινά.


Εκείνος απάντησε ότι την αγαπάει, αλλά το πάθος που ένιωθε για εκείνη στην αρχή τον είχε μπερδέψει. Όταν ήταν μαζί, η 28χρονη ήταν ξετρελαμένη μαζί του. Το γεγονός βέβαια ότι εκείνος χρειάστηκε 9 χρόνια για να καταλάβει ότι την αγαπάει, δεν την ευχαριστούσε ιδιαίτερα.


«Αμέσως μπλόκαρα τον πρώην μου από όλους τους λογαριασμούς»

Έτσι, αποφάσισε να μιλήσει με ειλικρίνεια στον φίλο της, με τον οποίο είχαν βγει δύο ραντεβού, και να του πει για την πρόταση γάμου του πρώην της.


«Μου ζήτησε να ηρεμήσω και με ρώτησε πως ένιωσα που ο πρώην μου με προσέγγισε και μου πρότεινε γάμο. Του απάντησα ότι ένιωσα άβολα», είπε η 28χρονη.


Τότε, ο φίλος της είπε: «Τότε ξέρεις τι πρέπει να κάνεις. Έχω σχέδια για εμάς τους δύο και δεν θέλω να σε χάσω για έναν τέτοιο τύπο. Είναι φίλος σου τόσα χρόνια δεν σου εξομολογήθηκα ποτέ τα συναισθήματά μου επειδή φοβόμουν να τα εκφράσω. Τώρα όμως θέλω να στα εκφράζω κάθε μέρα».


«Αμέσως μπλόκαρα τον πρώην μου από όλους τους λογαριασμούς. Η συζήτηση με τον φίλο μου ήταν τόσο γλυκιά, μία πραγματική ευλογία», κατέληξε η 28χρονη.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου