Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Απριλίου 25, 2024

"Θα κλάψεις και για μένα, θα κλάψεις και για το δικό μου παιδί αν μείνει ορφανό κύριε Καλλιάνο;"

 

Παραλήπτης ο Γιάννης Καλλιάνος. 

Αποστολέας η καρκινοπαθής με πολλαπλές εστίες Σοφία Μπαλτά. 

Η Σοφία που περιμένει τρεις μήνες τώρα για να ξεκινήσει την θεραπεία της και δεν έχει φτάσει ακόμα στην διάγνωση- βιοψία:


"Κλαίει ο Καλλιάνος για τον πατέρα του.

Κλαίει και ο γιος μου για την μάνα του.


Ποιος ακούει όμως τον Νικόλα που με βλέπει 3 μήνες τώρα να προσπαθώ να ξεκινήσω νοσηλεία και δεν έχω καταφέρει να φτάσω ούτε στη διάγνωση - βιοψία;


Θα κλάψεις και για μένα κύριε Καλλιάνο;

Θα κλάψεις και για το δικό μου παιδί;


Εάν εσύ που έχεις και την Βουλευτική ιδιότητα στο Κυβερνών κόμμα είσαι σε αυτή τη θέση, εγώ που είμαι μια απλή θνητή σε τι πρέπει να ελπίζω;


Και μου φταίνε οι γιατροί; 

Μου φταινε οι εργαστηριακοί επιστήμονες; 

Μου φταίνε οι νοσηλευτές;


Όχι κύριε Καλλιάνο μου.

Δεν φταίνε οι εργαζόμενοι στο Εθνικό Σύστημα Υγείας που είναι ελάχιστοι για να θεραπεύσουν όλους εμάς τους ασθενείς.


Φταίει η Κυβέρνηση που στηρίζετε κύριε Καλλιάνο μου και που έχετε υπερψηφίσει στο πλευρό της την απαξίωση του ΕΣΥ. 


Φταίτε κι εσείς κύριε Καλλιάνο μου που είστε κλακαδόρος του Χαρδαλιά, του Κικίλια και του Άδωνη όταν ξεφωνιζαν σαν Κατίνες ότι δεν χρειαζόμαστε τόσες ΜΕΘ γιατί τι θα τις κάνουμε μετά τον Covid.


16.000 νεκροί εκτός ΜΕΘ και εσείς χτυπούσαμε παλαμάκια!😡


Τώρα όμως σας πόνεσε ο δικός σας κ@λος γιατί έφτασε και χτύπησε και την δική σας πόρτα η σκιά του θανάτου.


Ούτε κι εγώ ήθελα να πεθάνει η μάνα μου εκτός ΜΕΘ!


Ούτε εγώ θέλω να πεθάνω γιατί βρήκα την πόρτα του νοσοκομείου κλειστή.


Ούτε ο γιος μου θέλει να χάσει την μάνα του.


Και ο γιος μου είναι 16 και είναι ήδη ορφανός κύριε Καλλιάνο μου. 

Τον έκλαψε τον πατέρα του όταν ήταν μόλις 3 ετών.


Τι θα κάνεις έστω και τώρα κύριε Καλλιανο;

Θα παραιτηθείς για να παλέψεις για τον άρρωστο πατέρα σου και για μένα;


Θα ξυπνήσεις επιτέλους από το βόλεμά σου για να δεις τα λάθη σου;

Ε; Όχι;


Α ναι,  ξέχασα!

Για εσένα φταίνε οι γιατροί και οι υπάλληλοι του Συστήματος και όχι αυτοί που ΟΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.


Εύχομαι να γλυτώσει ο πατέρας σας κύριε Καλλιάνο.

Γιατί εσείς δεν θα γλιτώσετε ποτέ!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου