Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Απριλίου 25, 2024

Δημήτρης Κόκοτας: Οριακή βελτίωση στην κατάσταση της υγείας του – Οι τελευταίες πληροφορίες

Σχεδόν έναν μήνα μετά την καρδιακή ανακοπή που υπέστη, κατά την διάρκεια

των προβών του με την Τραϊάνα Ανανία για το J2US, τα νέα για την πορεία της υγείας του Δημήτρη Κόκοτα είναι θετικά.


Με βάση το ρεπορτάζ που παρουσιάστηκε σήμερα (25/4) στην εκπομπή της Ελένης Τσολάκη, οι γιατροί μιλούν για οριακή βελτίωση στην κατάσταση της υγείας του Δημήτρη Κόκοτα και αυτό γιατί συνεχίζουν να μειώνουν τα φάρμακα προσπαθώντας σταδιακά να πάνε στην αφύπνιση.

 Συγκεκριμένα, αυτό που συνέβη χθες και τους κάνει να μιλούν για οριακή βελτίωση, είναι το γεγονός ότι ανταποκρίθηκε θετικά στα ερεθίσματα των γιατρών και κατάφερε για πρώτη φορά έπειτα από 28 μέρες στην εντατική, να αναπνεύσει χωρίς μηχανική υποστήριξη.


Υπενθυμίζεται ότι η Τραϊάνα Ανανία μίλησε στην κάμερα της εκπομπής της Ελένης Χατζίδου και του Ετεοκλή Παύλου, για το πώς βίωσε η ίδια όλη αυτή τη κατάσταση.

Στην αρχή η τραγουδίστρια και ηθοποιός ανέφερε: «Κλείστηκα στον εαυτό μου, μαζεύτηκα, τώρα είμαι καλύτερα. Ήταν μια πάρα πολύ σοκαριστική εμπειρία για εμένα. Δεν είχα ξαναβιώσει κάτι αντίστοιχο. Μου πήρε πάρα πολύ καιρό για να το ξεπεράσω και ακόμη το ξεπερνάω. Ήταν πολύ σοκαριστικό».

Ακόμα, η Τραϊάνα Ανανία είπε: «Ο Δημήτρης Κόκοτας πάει καλύτερα και αυτό περιμέναμε. Για αυτό και εγώ περίμενα και ήθελα να μην πιέζουμε πράγματα και να έχουμε όλοι μας υπομονή. Και εγώ πιέστηκα και από τους δημοσιογράφους να μιλάω. Αν κάποιος δεν είναι καλά, δεν έχει κανένα λόγο να μιλάει στους δημοσιογράφους, έχει φίλους να μιλάει. Αυτό το γεγονός με άλλαξε και μένα, δούλεψα πάρα πολύ μέσα μου».

«Με το J2US ραντεβού του χρόνου, θα ήθελα να πάω με τον Δημήτρη Κόκοτα», κατέληξε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου