ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ από την Λ. Κανέλλη για την Ντ. Μπακογιάννη...
Καθίκι Κανέλλη για Μπακογιάννη: "Τη θεωρώ φίλη μου. Την αγαπώ και τη σέβομαι. Σε πολιτικό επίπεδο έχει αρετές δυσευρετες! 5-6 Ντόρες ακόμα στους πολιτικούς χώρους κ τα πράγματα μπορεί να ήταν καλύτερα! Της βγάζω το καπέλο!" Παιδιά, τα σχόλια δικά σας..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου