Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Μαΐου 23, 2024

😃😃😃Αφού θέλατε πλούσιο αντικαπιταλιστή γιατί δεν ψηφίζατε εμένα ρε μπαγλαμάδες, δήλωσε απορημένος ο Γιάνης Βαρουφάκης


Απορημένος και κάπως εκνευρισμένος εμφανίστηκε μετά την εκλογή του Στέφανου Κασσελάκη στην ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ ο Γιάνης Βαρουφάκης, όπως αναφέρουν πηγές κοντά στον γραμματέα του ΜέΡΑ25. 

Σύμφωνα με τις πληροφορίες αυτές, ο πρώην υπουργός δεν μπορεί να καταλάβει γιατί, αφού οι ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ ήθελαν πλούσιο αντικαπιταλιστή, δεν ψήφισαν τον ίδιο.


«Δεν είμαι εγώ αντισυστημικός που είπα γουάου στον Ντάισελμπλουμ και γράφω το όνομα μου με ένα νι; Που μίλησα για λιτό βίο και έχω βίλα στην Αίγινα, νεοκλασικό στην Πλάκα και είμαι παντρεμένος με κόρη βιομήχανου; Δεν έχω εγώ σφριγηλό σώμα, εφαρμοστά πουκάμισα και ελαφριά αγγλική προφορά; Μα τι θέλουν επιτέλους;» φέρεται να είπε απογοητευμένος.

Υπενθυμίζεται ότι σε συνέντευξη του πριν τις εκλογές, ο Γιάνης Βαρουφάκης υποστήριξε ότι έχει στην κατοχή του ένα πουκάμισο τόσο ισχυρό που θα μπορούσε να γκρεμίσει τον παγκόσμιο καπιταλισμό, κάτι που δεν ήταν ωστόσο αρκετό να του εξασφαλίσει την είσοδο του στη Βουλή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου