Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Μαΐου 25, 2024

Χαμάς: Βίντεο προκαλεί αποτροπιασμό – Πατέρας και γιος εμφανίζονται να ομολογούν ότι βίασαν και δολοφόνησαν Ισραηλινή

Αποτροπιασμό και οργή προκαλεί βίντεο που κάνει τον γύρο των social

media. Σε αυτό φαίνονται δύο μέλη της Χαμάς, πατέρας και γιος, να ομολογούν κατά την ανάκρισή τους από Ισραηλινούς ότι βίασαν και δολοφόνησαν μία γυναίκα κατά την επίθεση της 7ης Οκτωβρίου.


Το βίντεο δείχνει τον 47χρονο Τζαμάλ  Χουσεΐν Αχμάντ Ράντι, και τον έφηβο γιο του, Αμπντάλα, να υποστηρίζουν ότι βίαζαν εναλλάξ μια γυναίκα πριν τη σκοτώσουν.

Περιγράφοντας λεπτομερώς την επίθεσή τους, ο Τζαμάλ, ο οποίος συνελήφθη μαζί με τον Αμπντάλα από τις Ισραηλινές Αμυντικές Δυνάμεις (IDF) τον περασμένο Μάρτιο, είπε ότι βρήκε μια γυναίκα που «ούρλιαζε» και «έκλαιγε» μέσα σε ένα σπίτι.

«Έκανα ό, τι έκανα, τη βίασα… Την απείλησα με το όπλο μου να της βγάλω τα ρούχα, θυμάμαι ότι φορούσε ένα τζιν σορτς», φέρεται να είπε στο βίντεο. Στη συνέχεια είπε ότι δε γνώριζε ποια ήταν η τύχη της κοπέλας.


Ο 18χρονος γιος του, ωστόσο, είπε στους ανακριτές ότι ο πατέρας του σκότωσε την γυναίκα αφού την βίασαν.


«Ο πατέρας μου την βίασε, μετά εγώ και μετά ο ξάδελφός μου και μετά φύγαμε, αλλά ο πατέρας μου σκότωσε τη γυναίκα αφού τελειώσαμε με τον βιασμό», είπε στο βίντεο.

Ο Τζαμάλ είπε επίσης ότι σε κάθε σπίτι που έβρισκαν κάποιον «ή τον σκότωναν ή τον απήγαγαν».


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου