Όπως αναφέρουν Τα Νέα, οι παρεχόμενες υπηρεσίες, ηλεκτρονικές και μη, θα ψηφιοποιηθούν πλήρως και θα είναι διαθέσιμες «πρωτίστως ψηφιακά» μέσω ποικίλων μέσων ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης χωρίς τη φυσική παρουσία του φορολογούμενου, παρέχοντας στους πολίτες διαχείριση και «από άκρο σε άκρο» ενημέρωση της πορείας των υποθέσεών τους.
Η πληροφορία θα περιλαμβάνει και τον ψηφιοποιημένο φάκελο του φορολογούμενου, που σήμερα βρίσκεται σε έγχαρτη μορφή στα αρχεία των κατά τόπους ΔΟΥ. Παράλληλα, θα συνδέεται με ηλεκτρονικά συστήματα ενώ για την αντιμετώπιση των περιπτώσεων μη συμμόρφωσης θα αξιοποιηθούν μέθοδοι αποτίμησης κινδύνου και ανάλυσης συμπεριφορών, εκτεταμένες διασταυρώσεις, διαδικασίες ανταλλαγής δεδομένων με τρίτους φορείς καθώς και με άλλες χώρες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου