Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Ιουνίου 26, 2024

«Βγάζω 5.000 λίρες τον μήνα προσποιούμενη ότι έχω σπάσει τα πόδια μου»

Η 36χρονη Κλόι Γουελς βγάζει τεράστια ποσά ικανοποιώντας ένα

πολύ περίεργο φετίχ. Η Βρετανίδα μιλάει για τον παράξενο κόσμο του OnlyFans και τα αιτήματα που δέχεται

Η ιστορία της Κλόι Γουέλς είναι χαρακτηριστική για το τι συμβαίνει στον παράξενο «κόσμο» του OnlyFans. Η 36χρονη Βρετανίδα από το Ρέξαμ βγάζει το… παντεσπάνι της εμπορευόμενη την, εντυπωσιακή ομολογουμένως, σεξουαλική εικόνα της. Είναι αυτό που οι Άγγλοι αποκαλούν «glamour model».


Μετά το ξέσπασμα της πανδημίας και την επιβολή καραντίνας η Γουέλς στράφηκε στην πλατφόρμα OnlyFans. Έφτιαξε ένα προφίλ στο οποίο έμπαινες πληρώνοντας συνδρομή και δεχόταν… παραγγελίες για συγκεκριμένο υλικό από πελάτες.

 «Κάποια στιγμή έλαβα ένα αίτημα για ένα αποκλειστικό βίντεο στο οποίο μου ζητούσαν να ποζάρω φορώντας γύψο στο πόδι. Το 2017 είχα σπάσει και τα δύο πόδια που πέφτοντας από ταξί και ήξερα πολύ καλά πώς είναι να φοράς γύψο. Σκέφτηκα το έχω ξανακάνει, γιατί όχι;» λέει η Γουέλς.


Ανέβασε φωτογραφίες με τον γύψο και διαπίστωσε ότι ήταν πολλοί εκείνοι που είχαν το συγκεκριμένο φετίχ. «Είναι παράξενο πράγματι αλλά τίποτα δεν με εκπλήσσει σε αυτό τον κόσμο. Το γεγονός ότι είναι τόσο εξειδικευμένο το κάνει και πολύ προσοδοφόρο».


Η Γουέλς πλέον δέχεται συνέχεια αιτήματα για υλικό στο οποίο θα ποζάρει με γύψο σε διάφορα σημεία του σώματος της ή με κολάρο στον λαιμό. «Κάποιοι θέλουν να προσποιηθώ ότι έχω σπάσει τα χέρια μου, άλλοι τα πόδια, άλλοι τον λαιμό. Κάποιος μου ζήτησε να ποζάρω με ολόκληρο το σώμα μου στον γύψο αλλά για να το κάνω αυτό πρέπει να μου δώσει πάρα πολλά χρήματα», τονίζει η 36χρονη.


Ικανοποιώντας αυτό το παράξενο φετίχ η Γουέλς παραδέχεται ότι έλυσε το οικονομικό της πρόβλημα. Το υλικό με τον γύψο της αποφέρει 5.000 λίρες τον μήνα.


Η Γουέλς φτιάχνει μόνη της τον γύψο. «Χρειάζονται αρκετές ώρες. Το δύσκολο είναι να τον βγάλεις, είναι εφιάλτης. Τα λεφτά είναι όμως πολύ καλά. Έχω εξελιχθεί και σε εξοπλισμό. Πήρα πατερίτσες αλλά και ειδικές μπότες που φορούν σε περιπτώσεις καταγμάτων. Τα κάνω όλα μόνη μου» τονίζει.


Όσο για το πιο περίεργο αίτημα αναφέρει πως κάποιος της ζήτησε να προσποιηθεί την έγκυο, φορώντας ψεύτικη κοιλιά, να κάθεται σε αναπηρικό καροτσάκι και να έχει γύψο και στα τέσσερα άκρα της.


«Φυσικά και θα συνεχίσω να το κάνω. Δεν υπάρχει περίπτωση να βγάλω αυτά τα χρήματα με μια κανονική δουλειά. Ξέρω βέβαια ότι αυτός ο κόσμος είναι παράξενος. Κάποτε με είχαν δέσει σε μια καρέκλα και με γαργαλούσαν. Δεν έχω πρόβλημα», τονίζει.


Η 36χρονη θεωρεί ότι ούτε η ηλικία αποτελεί εμπόδιο και μπορεί να συνεχίσει να βιοπορίζεται έτσι για πάρα πολλά χρόνια. «Νομίζω ότι μπορώ να το κάνω για… πάντα. Ο κόσμος έχει μπει τόσο πολύ σε αυτή τη φάση με τις MILF που πλέον όσο μεγαλώνεις, τόσο πιο εύκολα βγάζεις χρήματα» λέει.


Η Κλόι Γουέλς αποκαλύπτει ότι συνολικά πλέον βγάζει 40.000 λίρες τον μήνα. «Το εξεζητημένο υλικό είναι ακριβότερο αλλά και το να ποζάρεις με καλσόν ή εσώρουχα σου αποφέρει μεγάλα ποσά» τονίζει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου