Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Ιουνίου 28, 2024

Δίκη δημοσιογράφου της ΕΡΤ: «Μου έριχνε χαστούκια, ήμουν σε σοκ» – «Δεν είμαι αυτός που παρουσιάζετε»


«Την προηγούμενη ημέρα έκανα ρεπορτάζ για την ενδοοικογενειακή βία. Δεν είμαι αυτός που παρουσιάζετε, έχω δεχθεί ανθρωποφαγία», κατέθεσε μεταξύ άλλων στο Αυτόφωρο Μονομελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών, ο δημοσιογράφος της ΕΡΤ που καταδικάστηκε σε ποινή φυλάκισης 12 μηνών για ενδοοικογενειακή απειλή κατά συρροή. Σημειώνεται ότι η ποινή που του επιβλήθηκε είναι μετατρέψιμη προς δέκα ευρώ ημερησίως.

 Συγκεκριμένα, ο δημοσιογράφος, ανέφερε στην απολογία του μεταξύ άλλων πως, «και την προηγούμενη ημέρα έκανα ρεπορτάζ για την ενδοοικογενειακή βία. Δεν είμαι αυτός που παρουσιάζετε, έχω δεχθεί ανθρωποφαγία, είμαι 25 χρόνια επαγγελματίας δημοσιογράφος. Δεν έχω κατηγορηθεί πότε. Στο παρελθόν υπήρξα μόνο μάρτυρας».

Ο εισαγγελέας, ωστόσο, ζητώντας την ένοχή του όπως κατηγορείται για ενδοοικογενειακή απειλή, κατά συρροή, άπαξ και κάτω εξακολούθηση, σημείωσε πως:


«Θεωρούμε πως προέκυψε πλήρως το σύνολο των κατηγοριών. Σήμερα το αντικείμενο είναι η ενδοοικογενειακή απειλή. Το δικαστήριο είναι ανεξάρτητο, δεν επηρεάζεται από την κοινή γνώμη και έτερους παράγοντες. Για τη νυν τη σύντροφο εισάγεται κατ’ εξακολούθηση το αδίκημα, λαμβάνει ένα οχετό κλήσεων και δεδομένου όσων έχουν προηγηθεί. Και τα δύο θύματα ένιωσαν τρόμο και ανησυχία. Έχει υπάρξει ο κατηγορούμενος απειλητικός. Δεν δίνουμε βαρύτητα στην απολογία του κατηγορουμένου, καθώς προσπάθησε περισσότερο να δικαιολογήσει τον εαυτό του παρά να μιλήσει για όσα έχει προκαλέσει σε αυτά τα άτομα. Θεωρούμε πως πρέπει να κηρυχθεί ένοχος όπως κατηγορείται».


«Μου έριχνε χαστούκια, ήμουν σε σοκ»

Στη δίκη του δημοσιογράφου παρούσες ήταν η σύντροφος και η εν διαστάσει σύζυγός του οι οποίες κατέθεσαν στο δικαστήριο.

«Είδα δύο φωτογραφίες που είχε στείλει η εν διαστάσει σύζυγος του με τα παιδιά του. Ξεκίνησε μία συζήτηση για το που πάει αυτή η σχέση. Του ζήτησα να χωρίσουμε ότι δεν θέλω να συνεχιστεί αυτή η σχέση. Πολλές φορές είχε δημιουργηθεί τέτοια ένταση και συζήτηση. Εκνευρίστηκε πολύ, άρχισε να με βρίζει, κ@@, τρελή, εμμονική. Άρχισε να με κατηγορεί ότι έχω άλλη σχέση, να με φτύνει. Εφόσον με χαστούκισε, με έσπρωξε, μου προκάλεσε αμυχή κάτω από μύτη, μου έριχνε χαστούκια με αποτέλεσμα να χτυπήσω στη γνάθο, και αυτί, ήμουν σε κατάσταση σοκ, μου τραβούσε και μαλλιά, έβαλα πάγο στο πρόσωπο μου. Από σοκ και πόνο κάλεσα ένα φίλο, του είπα να δει μήπως είναι κάτω από σπίτι γιατί είχε αρχίσει να με παίρνει τηλέφωνα. Επίμονα. Πάτησα φραγή και τότε συνέχισε σε άλλες εφαρμογές, messenger και Viber. Ήμουν τρομοκρατημένη. Με το που έφτασα στο ΚΑΤ, μου είχε στείλει μήνυμα πως βρίσκεται κάτω από το σπίτι μου», κατέθεσε η σύντροφος του προσθέτοντας ότι  εκείνος συνέχισε να την ενοχλεί και να μην σταματάει.


«Παρέμεινε κάτω από το σπίτι μου για αρκετές ώρες και με ενοχλούσε. Από τον φόβο μου ότι θα μου έκανε τα ίδια και χειρότερα και θα με στέλνε στο νοσοκομείο ξανά, κάλεσα ταξί από σπίτι φίλου μου για να για πάω δουλειές. Μέχρι τις πέντε το πρωί δέχθηκα πάνω από 80 κλήσεις. Για μένα ήταν απειλή, ότι βρισκόταν κάτω από το σπίτι μου και μου έλεγε να ανέβω πάνω», πρόσθεσε η ίδια.


«Μην μου πάρεις τα παιδιά, θα σε σκοτώσω»

Στη δική κατέθεσε και η εν διαστάσει σύζυγος του δημοσιογράφου λέγοντας πως όταν πήγε τη Δευτέρα το βράδυ σπίτι της για να δει τα παιδιά του, της είπε ότι θα την σκοτώσει εάν του πάρει τα παιδιά αν και επισήμανε η μάρτυρας πως το είπε εν τη ρύμη του λόγου. «Μου είπε απλά μην μου πάρεις τα παιδιά θα σε σκοτώσω. Είχε έντονες μεταπτώσεις, δεν ένιωσα απειλή, ήταν εμφανές ότι είχε νεύρα. Ήταν επηρεασμένος από το συμβάν με τη σύντροφό του και εγώ δεν ήθελα να δει τα παιδιά και να τα ταράξει».


 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου