Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Ιουνίου 19, 2024

Σκέφτεται να χωρίσει με την σύντροφό του επειδή πήρε σκύλο χωρίς να του το πει – «Έφυγα από το σπίτι, τον φοβάμαι»

Όταν η υπερβολική φιλοζωία του ενός και ο υπερβολικός φόβος του άλλου συντρόφου για τα ζώα, οδηγούν τη σχέση σε κρίση

Στον χωρισμό οδηγήθηκε ένας άνδρας πρόσφατα, επειδή η κοπέλα του αποφάσισε να φέρει στο  σπίτι έναν σκύλο χωρίς να ρωτήσει τον σύντροφό της και παρόλο που γνώριζε για τη φοβία του. Ο 20χρονος άνδρας και η συνομήλικη σύντροφός του, είναι μαζί για περισσότερο από έναν χρόνο. Συζούν και, σε γενικές γραμμές έχουν μια εξαιρετική σχέση.

Για την ακρίβεια, μέχρι πρόσφατα. Το αγόρι έχει έναν έντονο φόβο για τα σκυλιά, τον οποίον είναι αδύνατον να ξεπεράσει. «Στις αρχές της σχέσης μας, είχα πει στην κοπέλα μου ότι δεν συμπαθώ τα σκυλιά και ότι δεν αντέχω να είμαι κοντά τους», εξηγεί. «Ακόμη και στον δρόμο, όταν συναντώ κάποιο σκυλί, παίρνω αποστάσεις. Της έχω πει ότι αν ποτέ θελήσει κάποιο κατοικίδιο, να πάρει γάτα ή οτιδήποτε άλλο, εκτός από σκύλο».


 Πήρε σκύλο χωρίς καν να με ρωτήσει”

Για τον λόγο αυτό, όταν μια μέρα γύρισε στο σπίτι τους και είδε να τον περιμένει ένα golden retriever, δεν πίστευε στα μάτια του.


Την ρώτησε αμέσως τίνος είναι ο σκύλος και η κοπέλα, με ένα πλατύ χαμόγελο του απάντησε ότι ήταν δικός τους. Του ανακοίνωσε το όνομα του σκύλου και του είπε ότι πλέον είναι ο πατέρας του.  «Της είπα ότι δεν μπορεί να σοβαρολογεί και εκείνη μου απάντησε ‘γιατί’ με ένα τεράστιο χαμόγελο. Δεν είπα τίποτε, απλώς έφυγα από το σπίτι και πήγα να μείνω σε ξενοδοχείο», απάντησε ο άνδρας.


Έφυγε από το σπίτι και δεν απαντά στα τηλεφωνήματά της

«Όσο ήμουν στο ξενοδοχείο, μου τηλεφώνησε αρκετές φορές αλλά δεν απάντησα. Μετά μου έγραψε μηνύματα, λέγοντας ότι αντέδρασα υπερβολικά και ότι ο φόβος μου για τους σκύλους, είναι παράλογος».  Μου ζήτησε τουλάχιστον να προσπαθήσω και μου είπε ότι ένας σκύλος θα με βοηθούσε να ξεπεράσω τον φόβο μου».

Εκείνος, της απάντησε ότι δεν θέλει να προσπαθήσει να ξεπεράσει τον φόβο του, καθώς δεν τον επηρεάζει στην καθημερινή του ζωή και εφόσον δεν αναγκάζεται να μείνει μαζί με έναν σκύλο.

Έξω, στον δρόμο μπορεί να κρατάει αποστάσεις από τους σκύλους που βλέπει, αλλά δεν θέλει να κατοικίδιο στο σπίτι του. Τώρα όμως προσπαθεί να βρει μια λύση. Αγαπάει την κοπέλα του και δεν θέλει να φερθεί ανώριμα, αναγκάζοντάς την να διαλέξει ανάμεσα στον ίδιο και τον σκύλο. «Είναι ξεκάθαρο ότι αγαπάει τα σκυλιά. Σκέφτομαι πλέον τη λύση του χωρισμού, παρόλο που ήταν εξαιρετική μαζί μου αυτόν τον χρόνο που ήμασταν μαζί», παραδέχεται ο άνδρας.


 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου