Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Ιουνίου 22, 2024

Συγκλονίζει η Νανά Παλαιτσάκη: «Αν δεν είσαι νεκρή, το δίκιο σου δεν το βρίσκεις εύκολα»


 Στην εκπομπή του Γιώργου Λιάγκα μίλησε η Νανά Παλαιτσάκη για την κακοποίηση που βίωσε πριν από λίγα χρόνια από σύντροφό της. Η δημοσιογράφος συγκλόνισε περιγράφοντας τα όσα έζησε στα χέρια του πρώην συντρόφου της.


Αρχικά, η Νανά Παλαιτσάκη ανέφερε: «Το περιστατικό το δικό μου έγινε το 2021, αν εγώ δεν πήγαινα με το τσεκούρι στο κεφάλι στο αστυνομικό τμήμα ή αν δεν είσαι νεκρή, το δίκιο σου δεν το βρίσκεις εύκολα!».

Στη συνέχεια, εξήγησε ότι: «Ο κακοποιητής ο δικός μου καταδικάστηκε σε δεύτερο βαθμό, καταδικάστηκε και από το Εφετείο και ενώ ήταν σε εξέλιξη η δική μου ιστορία κακοποίησε κατά συρροή και κατ’ εξακολούθηση κι άλλη γυναίκα. Σε αυτή την μήνυση δεν παρέστη ο κατηγορούμενος και καταδικάστηκε σε ένα μήνα φυλάκιση και απ’ ότι ξέρω δεν έχει καταθέσει και έφεση».

Ακόμα, η δημοσιογράφος είπε: «Εγώ έρχομαι λοιπόν σήμερα και παρά το γεγονός του τι έχω υποστεί, δόθηκε αναβολή. Αυτός ο άνθρωπος βγαίνει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και υποστηρίζει τα θύματα ενδοοικογενειακής βίας».


«Φοβόμουν, ένιωθα ντροπή»

«Στο πρώτο συμβάν, έφτασα από το σπίτι μου με τα πόδια στο αστυνομικό τμήμα, γιατί δραπέτευσα. Περίμενα μία ώρα απ’ έξω γιατί οι άνθρωποι είχαν μία ανάκριση. Φοβόμουν, ένιωθα ντροπή γιατί έπρεπε να παρουσιαστώ και να πω ότι είμαι θύμα. Με γύρισαν με το περιπολικό στο σπίτι και ο κακοποιητής μου είδε τον φάρο του περιπολικού και έφυγε», εξομολογήθηκε.


Επίσης, η Νανά Παλαιτσάκη σημείωσε: «Ήμουν μέσα σε ένα αυτοκίνητο και παρακαλούσα να φθάσω ζωντανή. Στο δεύτερο συμβάν με κλείδωσε μέσα στο γραφείο μου και με απείλησε εκεί που δούλευα. Στο τρίτο περιστατικό πήγα στο νοσοκομείο!».

«Θα μπορούσα να κάνω πίσω λόγω της αναγνωρισιμότητας, αλλά σκέφτηκα πως πρέπει να το κάνω γιατί θα υπάρξει και άλλο θύμα, όπως και υπήρξε! Είναι τρομακτική η πίεση όταν καλείσαι να ξαναθυμηθείς αυτά που βίωσες και μπορεί και να έχεις την χλεύη ορισμένων. Η διαχείριση από πλευράς θύματος είναι ίδια, σαν η κάθε περίπτωση να είναι ίδια», κατέληξε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου