Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Ιουνίου 11, 2024

Νίκος Αναδιώτης: «Δεν έχω πει ότι η ομοφυλοφιλία είναι αμαρτωλή πράξη – Δεν θεωρώ τον εαυτό μου ακροδεξιό»

Την πρώτη του συνέντευξη ύστερα από την εκλογή του ως ευρωβουλευτής με το κόμμα «Νίκη» παραχώρησε ο Νίκος Αναδιώτης στην εκπομπή «T-live» το μεσημέρι της Τρίτης.

Ο γνωστός ηθοποιός, μοντέλο και πλέον ευρωβουλευτής αναφέρθηκε μεταξύ άλλων και στις απόψεις του σχετικά με την ομοφυλοφιλία, ενώ διευκρίνισε ότι δεν θεωρεί τον εαυτό του ακροδεξιό.
 Υποστήριξε, ακόμη, ότι οι θέσεις που εκφράζει δεν είναι παρά αυτά που υποστηρίζει η Ορθοδοξία.

Θα ήθελα να πω κάτι. Παρατηρώντας πριν είδα μία κάρτα που δεν με εκφράζει προσωπικά, κατά λάθος μπήκε η “Νίκη” σε κάποια κόμματα που θεωρούνται ακροδεξιά. Ξέρω ότι δεν θα ήμουν εδώ, αν πίστευες ότι είμαι ένας εκπρόσωπος της άκρας δεξιάς. Δεν θεωρώ τον εαυτό μου ακροδεξιό. Δεν έχω πει ότι η ομοφυλοφιλία είναι αμαρτωλή πράξη αλλά η ομοφυλοφιλική σεξουαλική δραστηριότητα, όπως και η ετεροφυλοφιλική ερωτική πράξη εκτός γάμου. Τα θεωρεί η Ορθοδοξία αμαρτία. Είμαι κι εγώ αμαρτωλός προφανώς. Αμάρτανα κι εγώ και εξακολουθώ να είμαι αμαρτωλός» είπε και πρόσθεσε:


«Μένει να αποδειχθεί τι μπορώ να προσφέρω στο Ευρωκοινοβούλιο. Ο λόγος που επέλεξα να συστρατευθώ με τη Νίκη ήταν εξαρχής για να βοηθήσω το κίνημα και όχι να δω απαραίτητα τον εαυτό μου στην Ευρωβουλή».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου