Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Ιουνίου 18, 2024

Κασσελάκης: «Nα στείλουμε τους Κούγιες αυτού του τόπου στο χρονοντούλαπο του Μεσαίωνα» – Ζητά παρέμβαση εισαγγελέα

 

Σκληρή απάντηση στις δηλώσεις του Αλέξη Κούγια, έδωσε με ανάρτησή του στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Στέφανος Κασσελάκης, σχετικά με την υπόθεση του Απόστολου Λύτρα.


Ο κ. Κασσελάκης δηλώνει περήφανος γιατί, όπως αναφέρει προσπαθεί με όλες του τις δυνάμεις «να στείλουμε τους Κούγιες αυτού του τόπου στο χρονοντούλαπο του Μεσαίωνα».

Προσθέτει, ακόμη, ότι «αυτές οι νοοτροπίες έδιωξαν τη γενιά μου από την χώρα», ενώ καλεί σε εισαγγελική παρέμβαση, εκφράζοντας την «πεποίθηση ότι η ελληνική δικαιοσύνη δεν εξαντλείται στο να αφήνει κακοποιητές ελεύθερους».

Αναλυτικά η ανάρτηση του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ:

«Με την παρουσία μου ως τώρα στη χώρα μας, για ένα πράγμα μπορώ να είμαι 100% περήφανος.
Που προσπαθώ με όλες μου τις δυνάμεις να στείλουμε τους Κούγιες αυτού του τόπου στο χρονοντούλαπο του Μεσαίωνα.
Αυτές οι νοοτροπίες έδιωξαν τη γενιά μου από την χώρα. Και είναι καιρός η γενιά μου να κυβερνήσει και να φτιάξει τον τόπο μας.
Υ.Γ. Ο αρμόδιος εισαγγελέας γνωρίζει τι πρέπει να πράξει. Με την πεποίθηση ότι η ελληνική δικαιοσύνη δεν εξαντλείται στο να αφήνει κακοποιητές ελεύθερους».

Δείτε την ανάρτηση:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου