Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Ιουνίου 20, 2024

Στον εισαγγελέα σήμερα ο Απόστολος Λύτρας – Οι αλληλομηνύσεις με την σύζυγό του, η απολογία και τα μηνύματα στο viber

Στα δικαστήρια της Ευελπίδων προκειμένου να εκτελεστεί το

ένταλμα σύλληψης σε βάρος του, μετά την ην άρση των περιοριστικών όρων που του είχαν επιβληθεί, για τον ξυλοδαρμό της συζύγου του, θα οδηγηθεί σήμερα (20/06) το πρωί ο ποινικολόγος Απόστολος Λύτρας.


Νωρίς το απόγευμα της Τετάρτης, ο Απόστολος Λύτρας παραδόθηκε στο Αστυνομικό Τμήμα Παλλήνης έπειτα από ένταλμα σύλληψης που εκδόθηκε σε βάρος και την Πέμπτη αναμένεται να περάσει το κατώφλι του εισαγγελέα. Η ανακρίτρια έκρινε ότι ο δικηγόρος παραβίασε τους περιοριστικούς όρους που του είχαν επιβληθεί, μετά το περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας που σημειώθηκε με την σύζυγο του τα ξημερώματα της Κυριακής.

Πιο συγκεκριμένα, η ανακρίτρια αντικατέστησε τη διάταξη που εξέδωσε τη Δευτέρα με την οποία αποφάσιζε να τον αφήσει ελεύθερο με περιοριστικούς όρους, με διάταξη για προσωρινή κράτηση.

Επί της ουσίας, η ανακρίτρια έκανε δεκτούς τους ισχυρισμούς της πλευράς της 37χρονης συζύγου του Αποστόλου Λύτρα, ότι έχουν παραβιαστεί οι περιοριστικοί όροι που του έχουν επιβληθεί και γι’ αυτό ενημερώθηκε επίσημα από τη δικογραφία που της εστάλη από την Εισαγγελία Πρωτοδικών της Αθήνας.


Είχε προηγηθεί η άσκηση ποινικής δίωξης -σε βαθμό πλημμελήματος- για διατάραξη οικιακής ειρήνης και απειλή, σε βάρος της πρώην συζύγου του ποινικολόγου.


Παράλληλα, σε μήνυση κατά της συζύγου του για συκοφαντική δυσφήμιση και ψευδή καταμήνυση, προχώρησε ο Απόστολος Λύτρας.

Σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΝΤ1 ο ποινικολόγος κατέθεσε μήνυση για το αδίκημα της ψεύδους καταμήνυσης σε βάρος της συζύγου του η οποία τον κατήγγειλε την Τρίτη ως ηθικό αυτουργό της εισβολής που έγινε στο σπίτι της. Το αδίκημα της ψευδούς καταμήνυσης θεωρείται πλημμέλημα.

«Θα πληρώσω για την πράξη μου» – Οι δηλώσεις Λύτρα πριν παραδοθεί στο Α.Τ. Παλλήνης

«Θα πληρώσω για το λάθος μου αλλά νομίζω ότι από ένα σημείο και μετά φτάνουμε στην υπερβολή. Είναι δεδομένο ότι φταίω. Μακάρι να γύριζα τον χρόνο πίσω», ανέφερε σε δηλώσεις στους δημοσιογράφους ο Απόστολος Λύτρας πριν μπει στο αστυνομικό τμήμα για να παραδοθεί.

Μόλις έφτασε στο αστυνομικό τμήμα Παλλήνης οι δημοσιογράφοι του είπαν για το ένταλμα σύλληψης σε βάρος του. «Έτσι άκουσα και εγώ και ήρθα μόνος μου», είπε ο δικηγόρος.

Για το χθεσινό περιστατικό στο κοινό σπίτι του με την σύζυγό του, η οποία υπέβαλε μήνυση, ο Απόστολος Λύτρας δήλωσε: «Δεν έχω καμία σχέση με το χθεσινοβραδινό εγώ. Ειλικρινά δηλαδή απορώ. Ήταν μία πρωτοβουλία της κόρης μου επειδή χρειαζόταν χρήματα γιατί έπρεπε να ταξιδέψει η αδελφή της στην Κύπρο και πήγανε μόνα τους πραγματικά τα παιδιά έχοντας μία άριστη σχέση με την Σοφία, την σύζυγό μου. Δεν πιστέψανε ότι μπορεί να συμβεί κάτι».

Εξήγησε ότι έστειλε ένα μήνυμα στην σύζυγό του ότι η μεγαλύτερη κόρη του θα πάει από το σπίτι για να πάρει κάποια προσωπικά αντικείμενα του. «Υπήρχε ένα μήνυμα ότι θα περάσει η Εύα, δηλαδή η μεγάλη μου κόρη, να πάρει κάποια πράγματα. Βλέπετε ούτε ρούχα δεν έχω. Είναι χωρίς τα προσωπικά μου είδη, χωρίς τα προσωπικά μου πράγματα, χωρίς χρήματα. Και της έστειλα ένα μήνυμα ότι θα περάσει η Εύα να πάρει κάποια πράγματα. Δεν απάντησαν και λόγω της άριστης σχέσης που υπήρχε δεν θεώρησαν ότι θα γίνει τίποτα. Και με την πρώην σύζυγό μου διατηρούσε παρά πολύ καλή σχέση όπως και με τον δικηγόρο τον Γιώργο που πήγε. Είμαστε στο ίδιο γραφείο, 10 χρόνια τον έχουμε», τόνισε ο δικηγόρος.

Όταν ρωτήθηκε εάν έστειλε απειλητικό μήνυμα στην Σοφία Πολυζωγοπούλου είπε: «Από μένα; Είναι δυνατόν;». «Καταρχήν δεν υπάρχει κανένα μήνυμα απειλητικό αλλά εννοείται δεν θα έβαζα εγώ ποτέ κανέναν να απειλήσει κανείς την γυναίκα μου. Ακούστε είναι δεδομένο ότι η πράξη μου είναι κατακριτέα. Έχω κάνει λάθος. Θα πληρώσω για το λάθος μου αλλά νομίζω τώρα ότι από ένα σημείο και μετά φτάνουμε πλέον στην υπερβολή. Είναι δεδομένο ότι φταίω. Μακάρι να γύριζα τον χρόνο πίσω. Δεν έχει ξανασυμβεί ποτέ κάποιο αντίστοιχο περιστατικό. Τοι λέει και η ίδια. Απλά τώρα το μόνο που έχω να πω είναι ότι υπάρχουν και τρία παιδιά. Δεν περιμένω από τους δημοσιογράφους επειδή το ξέρω πολύ καλά το παιχνίδια αυτό, να το σεβαστείτε. Τουλάχιστον οι δικοί μου άνθρωποι που με ακούνε, θα με ακούσουν», είπε ο δικηγόρος.

«Δεν είναι οικογενειακή η ευθύνη είναι δική μου», κατέληξε ο Απόστολος Λύτρας.

Απολογία Λύτρα: «Το χτύπημα στο πρόσωπο της συζύγου μου έγινε ενστικτωδώς και παρορμητικά»

Την δική του εκδοχή για τα όσα έγιναν το βράδυ του περασμένου Σαββάτου, όταν και ξυλοκόπησε άγρια την σύζυγό του έδωσε στην απολογία του ενώπιον της ανακρίτριας ο Απόστολος Λύτρας. Ο γνωστός ποινικολόγος ζητά συγγνώμη για την πράξη του ενώ υποστηρίζει ότι η σύζυγός του ήταν αυτή που πρότεινε την εκδοχή της πτώσης από σκάλα προκειμένου να δικαιολογηθούν τα βαρύτατα τραύματά της.

«Το Σάββατο το βράδυ μεταβήκαμε σε εστιατόριο στην Βουλιαγμένη μαζί με παρέα. Σε όλη τη διαδρομή ήμασταν μια χαρά και συζητούσαμε για οικογενειακά θέματα. Στο εστιατόριο όπως σηκώθηκα να πάω προς το μέρος της είδα ότι έστελνε κάπου μηνύματα. Της πήρα το κινητό και της ζήτησα να μου δώσει τον κωδικό για να μάθω που έστελνε τα μηνύματα αυτά γιατί ζήλεψα. Μου αρνήθηκε και της ζήτησα να φύγουμε. Όταν μπήκαμε στο αυτοκίνητο αρχίσαμε να λογομαχούμε και καθόσον οδηγούσα με το δεξί μου χέρι τη χτύπησα προφανώς στο πρόσωπο χωρίς να γνωρίζω το σημείο και χωρίς να έχω την παραμικρή πρόθεση να της προκαλέσω την οποιαδήποτε βλάβη.

Λίγα μέτρα πιο κάτω είχε ένα άνοιγμα ο δρόμος όπου σταμάτησα να συζητήσουμε. Πίσω ήρθε ένα άλλο αυτοκίνητο και έτσι συνέχισα να οδηγώ ενώ συνεχιζόταν ο λεκτικός διαπληκτισμός. Την χτύπησα με το δεξί μου χέρι από τη θέση του οδηγού κι αυτή στη θέση του συνοδηγού, χωρίς να έχω πρόθεση να της προκαλέσω την οποιαδήποτε βλάβη. Και ίδια γνωρίζει ότι δεν είχα τέτοια πρόθεση. Πήγαμε προς το σπίτι και είπαμε και οι δυο να πάμε σε νοσοκομείο προληπτικά.

Επειδή ήμασταν και οι δύο σε μεγάλη ένταση πήγαμε στο σπίτι μας πρώτα όπου παραμείναμε για 10 λεπτά, έκανε ντους και την πήγα με δική μου πρωτοβουλία στην Ευρωκλινική. Όταν φύγαμε από το σπίτι μου είπε «δεν πρόκειται να πω τίποτα για το τι έγινε» και εγώ της είπα θα αναλάβω την ευθύνη. Όταν φτάσαμε στην Ευρωκλινική, η σύζυγος μου στο δωμάτιο που βρισκόταν και ήμουν μαζί της μου είπε να πούμε ότι έπεσε από τη σκάλα. Μάλιστα πρώτα κατέθεσε η σύζυγος μου και εγώ μετά από δυόμιση ώρες περίπου. Σ’ αυτό το διάστημα μου είπε στο τηλέφωνο ότι κατέθεσε ότι έπεσε απ’ τις σκάλες και ότι εγώ δεν ήμουν παρών. Θέλω να επισημάνω ότι το χτύπημα στο πρόσωπο της συζύγου μου ουσιαστικά έγινε από το τέντωμα του δεξιού μου χεριού ενστικτωδώς και παρορμητικά, γιατί βρισκόμαστε σε απόσταση 40 εκατοστών περίπου. Υπολογίζω ότι τα χτυπήματα με το δεξί μου χέρι ήταν δύο ή τρία. Σας επισημαίνω ότι όταν έδωσε την κατάθεση της εγώ βρισκόμουν ήδη στο τμήμα κρατούμενος και οι αστυνομικοί πήγαν μετά να της πάρουν κατάθεση. Συνεπώς δεν υπήρχε λόγος να φοβηθεί κάτι. Μάλιστα στο τηλέφωνο μου ανέφερε ότι την ρώτησαν αστυνομικοί αν θέλει κουμπί πανικού και απλά κούνησε το κεφάλι της και θεωρήθηκε από τους αστυνομικούς ότι θέλει το κουμπί πανικού. Καθόλη τη διάρκεια που με κρατούν, βρίσκομαι σε διαρκή επικοινωνία με την σύζυγό μου τόσο τηλεφωνικά όσο και μέσω μηνυμάτων».

Ο κατηγορούμενος υποστήριξε ότι ενημερώθηκε από την ίδια πως θα αλλάξει την αρχική της κατάθεση την Κυριακή 16 Ιουνίου στις 17.00 το απόγευμα. «Μου ανέφερε δύο λόγους. Πρώτον ότι στο διαδίκτυο γράφουν παντού ότι «με καλύπτει» και δεύτερον μου ανέφερε ότι το κάνει για τις τρεις κόρες μας».

Τα μηνύματα που εστάλησαν στην ομαδική συνομιλία στο Viber – «Σεβαστείτε τα άτομα που δουλεύουν για εσάς»

Τα μηνύματα που αντηλλάγησαν στην ομαδική συνομιλία μέσω viber, που δημιούργησε ένας στενός συνεργάτης του Απόστολου Λύτρα και της Σοφίας Πολυζωγοπούλου, αποκάλυψε το Mega.

Η συνομιλία αυτή δημιουργήθηκε στις 20:42 το βράδυ από τον επί 7 χρόνια συνεργάτη του ποινικολόγου και σε αυτήν συμπεριλήφθηκαν τόσο ο Απόστολος Λύτρας όσο και η Σοφία Πολυζωγοπούλου, η οποία δεν έλαβε μέρος στην συζήτηση.

Αρχικά, ο συνεργάτης μετέφερε στο ζευγάρι το κλίμα που επικρατεί στο δικηγορικό τους γραφείο, μετά την υπόθεση ξυλοδαρμού της 37χρονης από τον ποινικολόγο.

Σύμφωνα με την εκπομπή LiveNews, ο συνεργάτης τους γράφει αρχικά: «Δεν με νοιάζει να ασχοληθώ με την υπόθεσή σας, έφτιαξα αυτή την συνομιλία για να τα δείτε και οι δύο. Αποφασίσατε να χτίσετε κάτι, δεν με νοιάζει ποιος προσέφερε περισσότερα ή λιγότερα, αλλά έχετε κάνει μία αυτοκρατορία και συνεπάγεται ευθύνες. Οι ευθύνες αυτές ξεπερνάνε ακόμη και τις πιο δύσκολες προσωπικές στιγμές. Αυτό ήταν κοινή σας απόφαση. Υπάρχουν άτομα στο γραφείο που δεν έχουν πληρωθεί. Όλοι αυτή τη στιγμή έχουμε βάλει λεφτά από την τσέπη μας για έξοδα. Σε κάποια παιδιά δεν περισσεύουν τα 100 και τα 200 ευρώ».

«Θέλετε να σφαχτείτε; Σφαχτείτε. Θέλετε να ξεκατινιαστείτε; Ξεκατινιαστείτε. Θέλετε να καταστραφείτε; Καταστραφείτε. Θέλετε να πτωχεύσετε; Πτωχεύστε. Υπάρχουν εδώ όμως άτομα που δουλεύουν και για τους δυο σας…», γράφει και συνεχίζει: «Σφίχτε τα δόντια, κάντε στην προσωπική και δικαστική σας ζωή ό,τι θέλετε, όμως σεβαστείτε τα άτομα που μήνες ή και χρόνια δουλεύουν για εσάς».

Στη συνέχεια της συνομιλίας παρεμβαίνει ο Απόστολος Λύτρας με ένα μήνυμά του, όπου αναφέρει: «Γιώργο προσπαθούν τα παιδιά να μιλήσουν με την Σοφία να πάνε να πάρουν τα λεφτά μου και για το δάνειο και για εσάς και για το γραφείο και δεν απαντάει».

«Κύριε Αποστόλη, αλήθεια, αν υπήρχε τρόπος μέσω viber θα σας έριχνα μπουνιά… Αναλάβετε και οι δύο τις ευθύνες που επιλέξατε να έχετε», ήταν η απάντηση που έλαβε ο Απόστολος Λύτρας από τον συνεργάτη του.

Σοφία Πολυζωγοπούλου: Τι αναφέρει στην μήνυσή της για το επεισόδιο στο σπίτι

Τα όσα έγιναν το βράδυ της Τρίτης περιγράφει στη μήνυση που κατέθεσε η Σοφία Πολυζωγοπούλου κατά του Απόστολου Λύτρα. «Παρά την επιβολή του όρου της μη συναναστροφής μαζί μου, ο ίδιος 17 Ιουνίου 2024 και ώρα 12:34 μετά μεσημβρίαν μου απέστειλε γραπτά μηνύματα στο κινητό αντίγραφα των οποίων θα σας προσκομίσω. Κατόπιν αυτών αναγκάστηκα να τον κάνω αποκλεισμό μέσω σχετικής εφαρμογής που έχει το κινητό μου.

Σήμερα και ώρα 22.42 ο Κ.Γ, συνάδελφος και συνεργάτης του συζύγου μου, με προσέθεσε σε μία ομαδική συνομιλία στο Viber, στην οποία συμμετείχα εγώ, ο σύζυγος μου και ο δικηγόρος. Είμαι πεπεισμένη ότι αυτό έχει γίνει κατόπιν εντολής που έλαβε από το σύζυγό μου καθώς ήδη ο δικηγόρος με έχει καλέσει πάρα πολλές φορές θέλοντας να μου μεταφέρει μηνύματα από τον σύζυγό μου, παρόλο που του έχω πει ότι δεν θέλω την παραμικρή επαφή.

Στην συνομιλία αυτή απέστειλε μηνύματα ο σύζυγος μου λέγοντας ότι προσπαθούν τα παιδιά του να μιλήσουν μαζί μου και να έρθουν στο σπίτι να πάρουν λεφτά. Σημειωτέον ότι μετά την απολογία του και αφού αφέθηκε ελεύθερος, οι κόρες του και ο εν λόγω δικηγόρος ήρθαν από το σπίτι ζητώντας μου ρούχα και χρήματα του πατέρα τους και τους παρέδωσα κάποια ρούχα και ένα τσαντάκι με χρήματα που είχε στο σπίτι.»

Στο σπίτι, όπως λέει η μηνύτρια, βρισκόταν οι γονείς της και σύμφωνα με την ίδια αυτοί που πήγαν δεν σεβάστηκαν την κατάστασή της παρόλο που «εγώ δεν αρνήθηκα να έρθουν, απλώς ζήτησα όχι εκείνη τη στιγμή».

Όσον αφορά στα μηνύματα υποστηρίζει ότι «αυτά που μου απέστειλαν σήμερα για τα χρήματα αποστέλλονται σκοπίμως με προθέσεις που δε γνωρίζω ποιες είναι, πάντως σίγουρα παραβιάζοντας τον περιοριστικό όρο της μη συναναστροφής μαζί μου και επιδιώκοντας την περαιτέρω τρομοκράτηση μου και την επιβάρυνση της ψυχικής μου υγείας. Ήδη από χθες παρακολουθούμαι από ψυχολόγο της αστυνομίας και το γεγονός ότι ο κατηγορούμενος προσπαθεί να επικοινωνήσει μαζί μου μου προκαλεί τρόμο και ανησυχία».

Η εκδοχή που δίνει η κ. Πολυζωγοπούλου για χθες είναι ότι: «Περίπου στις 10 το βράδυ βρισκόμουν στην οικία μου μαζί με τους γονείς μου και αφού έχω επιστρέψει λίγη ώρα με περιπολικό από την ψυχολογική υποστήριξη που δέχομαι, στην οποία με πηγαίνουν και με φέρνουν αστυνομικοί, αντιληφθήκαμε και οι τρεις να ανοίγει εξώπορτα του σπιτιού. Να σημειώσω ότι κλειδιά του σπιτιού υπάρχουν τρία. Δυο ζευγάρια κλειδιά που έχω εγώ στην κατοχή μου και ήταν μέσα στο σπίτι και ένα ακόμα το οποίο, ο μόνος που έχει στην κατοχή του είναι ο κατηγορούμενος σύζυγος μου και τα οποία προφανώς ο ίδιος δεν παρέδωσε στις ανακριτικές αρχές όταν έλαβε γνώση της διάταξης του περιοριστικού όρου της μετοίκησης.

Αμέσως πάτησα το μπουτόν πανικού που μου έχει χορηγηθεί από την αστυνομία και το ιδιωτικό κουμπί πανικού που έχω στην κατοχή μου και είναι συνδεδεμένο με τον συναγερμό και χτυπάει απευθείας στην αστυνομία.

Εγώ βρισκόμουν στο σαλόνι και από τα παράθυρα είδαμε να έχουν έρθει στον χώρο ο δικηγόρος, η πρώην σύζυγος του κατηγορουμένου και η μεγάλη κόρη του συζύγου μου. Ο πατέρας μου φώναξε «τι κάνετε μέσα στο σπίτι;» και η πρώην σύζυγος απάντησε «εδώ είναι το σπίτι του Αποστόλη και ήρθαμε να πάρουμε ό,τι θέλουμε». Άνοιξα την εσωτερική πόρτα του σαλονιού τους ζήτησα να φύγουν γιατί δεν είμαι καλά και να σεβαστούν την κατάσταση μου και να μείνει μόνο το παιδί. Πλησίασε ο αστυνομικός που ήταν έξω από το σπίτι, ο οποίος και αυτός όλη την ώρα προσπαθούσε να τους βγάλει από την αυλή. Εγώ τους είπα «αφήστε μόνο το παιδί μέσα και φύγετε» και η πρώην σύζυγος φώναζε «θα μπούμε μέσα και θα πάρουμε τα πράγματα του Αποστόλη». Ο δε συνεργάτης – δικηγόρος άρχισε να βλαστημάει με απειλητικό ύφος και εκφράσεις. Ταράχτηκα πάρα πολύ και λιποθύμησα και κλήθηκε το ΕΚΑΒ από τον αστυνομικό.»

Όπως σημειώνει δε στη μήνυσή της, ο δικηγόρος και η πρώην σύζυγός ενήργησαν ως όργανα με την πειθώ τις προτροπές και την φορτικότητα του Αποστόλου Λύτρα με συνέπεια να έχει καταστεί ο ίδιος ηθικός αυτουργός των πράξεών τους, αλλά και αυτουργός της παραβίασης της διάταξης των περιοριστικών όρων.

«Σ’αγαπώ, σε λατρεύω, συγγνώμη» – Το μήνυμα στην σύζυγό του μόλις αφέθηκε ελεύθερος

Η εκπομπή TLive μετέδωσε νέες πληροφορίες για τα όσα έχουν συμβεί τα τελευταία 24ωρα, μετά τον ξυλοδαρμό της Σοφίας Πολυζωγοπούλου από τον Απόστολο Λύτρα

Αποκάλυψε, αρχικά, τι έγραφε το μήνυμα που έστειλε ο ποινικολόγος στην 37χρονη σύζυγό του, λίγο αφότου αφέθηκε ελεύθερος και βγήκε έξω από τα δικαστήρια. Σύμφωνα με πληροφορίες της εκπομπής, το πρώτο πράγμα που έκανε ο Απόστολος Λύτρας, ήταν να στείλει sms στην Σοφία Πολυζωγοπούλου ότι «Σ’αγαπώ, σε λατρεύω, συγγνώμη».

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου