Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Αυγούστου 22, 2024

Ο σύζυγός της την χώρισε με μήνυμα έπειτα από 17 χρόνια – «Με άφησε για την καλύτερη φίλη μου»

Στον χωρισμό λένε ότι μπορείς να καταλάβεις τον χαρακτήρα ενός άνδρα. Οι ιστορίες κάποιων γυναικών επιβεβαιώνουν περίτρανα αυτή την άποψη.

Το περιοδικό Best έχει δημιουργήσει podcast για τη στήλη «Suddenly Single» με ιστορίες γυναικών που χώρισαν ξαφνικά από τους συντρόφούς τους. Η Vanessa Feltz ήταν μία από τις φιλοξενούμενες, η οποία περιέγραψε ότι έβγαινε με έναν άνδρα ο οποίος τη χώρισε μέσω μηνύματος. Μία ακροάτρια, ένιωσε πολύ καλά τον πόνο της.

H ακροάτρια εξήγησε στην εκπομπή πώς ο σύζυγός της την χώρισε με μήνυμα και το πώς αυτό άλλαξε τη ζωή της. Μία γυναίκα 52 ετών, η Melanie από τη Βάλσαλ της Αγγλίας, έμεινε άφωνη όταν ο επί 17 χρόνια σύζυγός της, τη χώρισε ακριβώς με τον ίδιο τρόπο. Μάλιστα της ανακοίνωσε ότι θα έφευγε και θα πήγαινε να ζήσει με την καλύτερή φίλη της.
 


«Όταν διάβασα το μήνυμα, μου κόπηκε η ανάσα. Οι λέξεις του ήταν μαχαιριές στην καρδιά μου: Δεν σε αγαπάω πια. Φεύγω», είπε η 52χρονη. Αν και υπήρχαν κάποιες δυσκολίες στη σχέση τους, η γυναίκα δεν περίμενε ποτέ ότι θα έφταναν σε αυτό το σημείο.


Το χειρότερο ήταν ότι η γυναίκα που «έκλεψε» την καρδιά του συζύγου της ήταν η καλύτερή της φίλη. Είχαν δεσμό για μήνες πίσω από την πλάτη της. Τώρα, άφηνε τη γυναίκα του, τα δύο παιδιά τους και έναν άδειο τραπεζικό λογαριασμό.

«Από τους πιο άκαρδους τρόπους χωρισμού»

«Την νιώθω την Vanessa Feltz. Μπορεί να μην πέρασε πολύ καιρό με τον τύπο που τη χώρισε με μήνυμα, αλλά αυτός ο τρόπος χωρισμού είναι ένας από τους πιο επώδυνους. Ο Martin μου έστειλε από τη δουλειά του μήνυμα που μου άλλαξε για πάντα τη ζωή. Κατά τα άλλα ήταν ένα κανονικό απόγευμα, τον Φεβρουάριο του 2022», είπε η 52χρονη.

Και συνέχισε: «Επειδή τους μήνες πριν από τον χωρισμό βλεπόμασταν ελάχιστα, ήμουν σίγουρη όσο ποτέ ότι με απατούσε. Παρόλα αυτά, όταν διάβασα το μήνυμα σφίχτηκε το στομάχι μου, μου κόπηκαν τα πόδια. Μετά από 17 χρόνια γάμου, δεν είχε καν το θάρρος να μου το πει απευθείας. Τον παρακαλούσα, τον ικέτευα να έρθει και να το συζητήσουμε. Αρνήθηκε».

«Το βράδυ εκείνο εγώ δεν κοιμήθηκα καθόλου και εκείνος, δεν ήρθε σπίτι. Το απόγευμα της επόμενης ημέρας, τα παιδιά μου, ο Jack που τότε ήταν 13 και η Grace, 11, ήρθαν και μου είπαν: Ο μπαμπάς μας είπε ότι μετακομίζει», εξήγησε η γυναίκα.

«Έπιασε τα παιδιά και τους μίλησε, χωρίς να μου πει τίποτα. Τα παιδιά ήταν εντελώς μπερδεμένα και πολύ στεναχωρημένα. Τότε τη θέση του πόνου πήρε ο θυμός. Το γεγονός ότι χρησιμοποίησε τα παιδιά για να στείλουν το μήνυμά του ήταν αποτροπιαστικό. Τότε συνειδητοποίησα ότι, ο καλός μου σύζυγος και πιστός σύντροφος για πάρα πολλά χρόνια, είχε μετατραπεί σε ένα τέρας», είπε η 52χρονη.

«Για λίγο καιρό, είχα κάποιες υποψίες ότι κάτι τρέχει με εκείνον και τη φίλη μου τη Jill. Τα παιδιά μας γνωρίζονται και εμείς είμαστε φίλες εδώ και μία δεκαετία. Αν και βαρετή, ήταν καλή φίλη. Είναι επτά χρόνια μικρότερη από εμένα, αλλά εγώ έχω χιούμορ και ενέργεια, εκείνη είναι αδιάφορη και μονότονη. Τώρα που το σκέφτομαι, μπορεί τελικά ο Martin να ήθελε να είναι με μία ήσυχη γυναίκα που να μην τον ρωτάει πολλά – πολλά», ανέφερε η γυναίκα.

«Ένιωσα προδομένη»

Όπως αποκάλυψε είχε πάντα την αίσθηση ότι κάτι συμβαίνει μεταξύ του συζύγου της και της καλύτερης φίλης της. «Πες το γυναικεία διαίσθηση, αλλά εγώ ήξερα ότι, με αυτούς τους δύο κάτι συμβαίνει. Η ερωτική μας ζωή είχε μαραζώσει και εκείνος της πατούσε συνέχεια «like» στο Facebook. Τότε, έμαθα από άλλους φίλους ότι οι δυο τους βγαίνουν έξω για φαγητό και για ποτό, εδώ, στην περιοχή», υποστήριξε η 52χρονη.

«Την πρώτη φορά που του μίλησα για το θέμα, με έβγαλε τρελή και μου είπε ότι έχω πρόβλημα. Με ρώτησε πως είναι δυνατόν να φαντάζομαι ότι μπορεί να μου κάνει κάτι τέτοιο. Καθόταν στη δουλειά όλη την ημέρα αλλά, όπως μου έλεγε, είχε πολλή δουλειά και εγώ ήμουν η παρανοϊκή. Μετά το μοιραίο μήνυμα, τελικά του μίλησα ακόμη μία φορά. Ήταν στο σπίτι που είχε πλέον νοικιάσει και δεν τον λυπήθηκα», είπε η γυναίκα.

«Τελικά, τα παραδέχτηκε όλα. Είχε προβλήματα, επειδή συσσώρευσε χρέος 46.838,60 ευρώ λόγω μίας αναποδιάς στην επιχείρηση και η Jill ήταν η παρηγοριά του. Όταν ήταν μαζί της, ξεχνούσε τα προβλήματά του. Ήταν ερωτευμένος. Εγώ ήμουν έξαλλη μαζί του, αλλά δεν τον ενδιέφερε πως ένιωθα. Μου είπε κοφτά ότι θα πάρει τα παιδιά και εμένα δεν θα μου δώσει δεκάρα, και θα μου φορτώσει το χρέος του» ανέφερε η 52χρονη.

«Άδειες απειλές»

«Ήμουν αμείλικτη. Δεν είχε καμία αξίωση να πάρει τα παιδιά, το ήξεραν όλοι οι δικηγόροι. Οι απειλές του, ήταν κενές περιεχομένου. Πάνω στον θυμό μου έγραψα ένα σωρό βρισιές στη σελίδα της Jill, τις οποίες ντρέπομαι και να επαναλάβω. Δεν ήθελα να τη δω από κοντά. Δεν το άντεχα. Η μόνη δύναμη που είχα, ήταν να τη βρίσω μέσω του Facebook» εξομολογήθηκε η γυναίκα.

«Όπως ήταν αναμενόμενο, δεν είχε τα κότσια να απαντήσει. Όμως, εξαιτίας του δεσμού τους, εγώ έχασα πολλούς φίλους και γνωστούς. Δεν μιλάω πλέον με τους κοινούς φίλους μας με τη Jill, παρόλο που δεν φταίνε σε τίποτα. Απλώς νιώθω πολύ προδομένη και δεν αντέχω να τους κάνω παρέα. Εκείνη η φίλη που με είχε ειδοποιήσει, έκανε μία καινούργια σχέση και απομακρύνθηκε. Είμαι πολύ μόνη. Τώρα ο Martin και η Jill είναι ζευγάρι και πρέπει να τον ανεχθεί εκείνη. Δεν συζούν, επειδή τα παιδιά μου δεν θέλουν να την πλησιάσουν. Ο ο άνδρας μου εξακολουθεί να βλέπει τα παιδιά μας, αλλά όχι τόσο συχνά όσο θα έπρεπε. Ακόμη και η κόρη της Jill, είπε στην κόρη μου ότι η μητέρα της δεν είναι σοβαρή γυναίκα. Όταν το ίδιο σου το παιδί μιλάει έτσι για εσένα, τι άλλο να πεις», πρόσθεσε η 52χρονη.

«Γλίτωσες»

Τα παιδιά του ζευγαριού περνούν δύσκολα με τον χωρισμό. «Τώρα τα παιδιά μου κάνουν ψυχοθεραπεία. Η Grace κάνει μαθήματα στο σπίτι γιατί έχει κοινωνικό άγχος. Πονάει πολύ ακόμη. Ο Martin ήταν πάντα στοργικός πατέρας, αλλά ξαφνικά, οι προτεραιότητές του άλλαξαν εντελώς και πλέον δεν ενδιαφέρεται καθόλου. Σταμάτησε να πληρώνει για τα παιδιά. Εγώ πασχίζω να τα βγάλουμε πέρα με έναν μισθό, δεδομένου ότι, σε όλη τη διάρκεια του γάμου μας, ο Martin ήταν ο μόνος που δούλευε. Τα παιδιά και εγώ, καταλήξαμε να ζούμε με ληγμένο φαγητό και κουπόνια», παραδέχτηκε η 52χρονη.

«Το διαζύγιο μου κόστισε 7.026,89 ευρώ, τα οποία δανείστηκα από τους γονείς μου. Εγώ αναγκάστηκα να πάω στην Υπηρεσία Διατροφής Τέκνων για να καταφέρω να του πάρω έστω και ένα ευρώ και αυτός βγάζει τη γκόμενα – τη σύντροφό του, συγγνώμη- έξω συνέχεια. Αυτή η αδικία με έχει αρρωστήσει αλλά τώρα είμαι καλύτερα από πολλές απόψεις. Ο Martin ας τα βρει με τη Jill. Δεν θα αργήσει κι αυτή να καταλάβει με ποιον έχει να κάνει», είπε η γυναίκα.

«Εν τω μεταξύ, έχω την υποστήριξη από κάποιες καταπληκτικές γυναίκες μίας ομάδας στο Facebook. Εγώ θα έλεγα στη Vanessa ότι, παρά τον ανυπόφορο πόνο που προκάλεσε η άκαρδη εγκατάλειψη του άνδρα με τον οποίο έβγαινε, θα βρει ξανά τη δύναμή της με τον καιρόΓλίτωσες από ‘σφαίρα’ και έναν δειλό», κατέληξε η 52χρονη.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου