Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Αυγούστου 16, 2024

Μεσσηνία: Σκηνικό τρόμου για οικογένεια που δέχτηκε επίθεση από ροτβάιλερ – Πώς γλίτωσαν – ΒΙΝΤΕΟ

Τον απόλυτο εφιάλτη έζησε μια οικογένεια στη Μεσσηνία, όταν είδε ένα ροτβάιλερ να κατασπαράζει το σκυλάκι τους. Η οικογένεια καθόταν αμέριμνη στη βεράντα του σπιτιού τους στη Μεσσηνία, ανάμεσα τους κι ένα μωράκι ενός έτους και ετοιμάζονταν να πάνε για μπάνιο στη θάλασσα, όταν ξαφνικά εισέβαλε από την ανοιχτή γκαραζόπορτα το μεγαλόσωμο ροτβάιλερ, που κυκλοφορούσε ελεύθερο.
 Η περιγραφή του πατέρα συγκλονίζει. «Καθόμουν έξω στη βεράντα του σπιτιού μου, με το ενός έτους κοριτσάκι μου που έκανε κούνια, όταν εκείνη τη στιγμή μπήκε ένα ροτβάιλερ, στα δύο μέτρα, το είδα να ανεβαίνει τα σκαλιά και ήρθε προς το μέρος μου με διαθέσεις επιθετικές» ανέφερε μιλώντας στον MEGA.

«Ήρωας» το μικρό μαλτέζ

Προκειμένου να προφυλάξει το μωράκι από τυχόν επίθεση του ροτβάιλερ, το μικρό μαλτεζάκι της οικογένειας, άρχισε να γαβγίζει στο αγριεμένο σκυλί με αποτέλεσμα αυτό να στραφεί αμέσως εναντίον του. Η μάχη ήταν άνιση με το μαλτέζ να κατασπαράζεται τελικά από το ροτβάιλερ.

«Για καλή μου τύχη, πρόλαβα και σήκωσα το παιδί, μπήκα κατευθείαν μέσα και το ροτβάιλερ επιτέθηκε στο μαλτεζάκι, το οποίο και σκότωσε», αναφέρει ο πατέρας του μικρού κοριτσιού.


Κυνήγησε και τη σύζυγο

Το θρίλερ, όμως, δεν σταμάτησε εκεί. Η σύζυγος και η μητέρα της βγήκαν έξω για να σώσουν το μαλτέζ από τη λυσσαλέα επίθεση του ροτβάιλερ. Τότε ο σκύλος στράφηκε στις δύο γυναίκες. «Βγήκε έξω η γυναίκα μου και η πεθερά μου, να το βγάλουν το μαλτεζάκι από τα δόντια του ροτβάιλερ, που αυτό ήταν αδύνατο κι όταν καταφέραμε να το βγάλουμε που, ουσιαστικά, εκείνο το άφησε, πήραν το άψυχο κορμί και πήγαν δίπλα στο σπίτι της πεθεράς μου. (Το ροτβάιλερ) ακολούθησε τη σύζυγό μου, που κλείστηκε μέσα στο μπάνιο για να μην της επιτεθεί».


Ο μεγαλόσωμος σκύλος που ανήκει σε γείτονα της οικογένειας κινητοποιήθηκε από τις έντρομες φωνές των δύο γυναικών. Μάλιστα, έσπευσε να τον μαζέψει ζητώντας «συγγνώμη» από την οικογένεια που άφησε την πόρτα ανοιχτή.

Η οικογένεια κατέθεσε μήνυση σε βάρος του γείτονά τους, ζητώντας παράλληλα από την τοπική Εισαγγελία την απομάκρυνση του σκύλου από την περιοχή. Παρ’ όλα αυτά η αστυνομία τους ενημέρωσε ότι το μόνο που μπορεί να κάνει είναι μια απλή… σύσταση στον ιδιοκτήτη.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου