Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Σεπτεμβρίου 26, 2024

Γιάννης Ζουγανέλης: «Ήρθαν και μου είπαν ότι πέθανε, δεν σταμάτησα και συνέχισα κανονικά την παράσταση»

Ο Γιάννης Ζουγανέλης έδωσε μια νέα συνέντευξη στο περιοδικό «Λοιπόν»

και στον δημοσιογράφο Ανδρέα Θεοδώρου, καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα θεμάτων. Μεταξύ άλλων, ο γνωστός καλλιτέχνης αναφέρθηκε στη δύσκολη περίοδο που έζησε με την απώλεια του πατέρα του, αποκαλύπτοντας πώς διαχειρίστηκε την οδυνηρή αυτή στιγμή.


Παράλληλα, μίλησε για τον άνθρωπο που θεωρεί «φύλακα-άγγελό» του, ο οποίος του στάθηκε και τον στήριξε στα πιο κρίσιμα σημεία της ζωής του.

 Αισθάνεστε ότι έχετε έναν φύλακα – άγγελο;

«Φυσικά και αισθάνομαι ότι έχω έναν φύλακα – άγγελο. Καταρχήν το να πιστεύει κανείς σημαίνει ότι έχει κάτι συν, όπου υπάρχει το στερητικό α κάτι σου αφαιρεί. Η Ορθοδοξία είναι μέρος του βιώματος μας, της γαστρονομίας, των εορτών μας. Η προσευχή είναι ένας διαλογισμός. Όσο πιο δυνατός είσαι εσύ, τόσο πιο δυνατό Θεό έχεις».

Κληθήκατε ποτέ να ανεβείτε στη σκηνή ενώ βιώνατε μια απώλεια;

«Έπαιζα στο θέατρο Μινώα, όταν ήρθαν και μου είπαν ότι ο πατέρας μου πέθανε. Δεν σταμάτησα την παράσταση και συνέχισα κανονικά. Όπως επίσης έπαιξα και την ημέρα που τον θάψαμε και, πιστέψτε με, ήταν λύτρωση για μένα. Λέω και στους μαθητές μου ότι είμαστε λίγο εγωιστές και δεν κλαίμε γι’ αυτόν που φεύγει αλλά γι’ αυτόν που χάνουμε».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου