Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Σεπτεμβρίου 10, 2024

«Είμαι μια μητέρα που θήλαζα τον άνδρα μου» – Τώρα θέλουν και τέταρτο παιδί για να το κάνουν ξανά

Μια γυναίκα από την Φλόριντα δημιούργησε έναν ιδιαίτερο δεσμό με

τον σύζυγό της θηλάζοντάς τον. Μάλιστα σκέφτηκαν να κάνουν και τέταρτο παιδί μόνο και μόνο για να συνεχιστεί αυτή η συνήθεια. Όταν η Ρέιτσελ Μπέιλι, 31 ετών, σταμάτησε τον θηλασμό του μικρότερου γιου της, σταμάτησε και να παράγει μητρικό γάλα. Έτσι, κόπηκε αυτόματα και ο περίεργος δεσμός με τον Αλεξάντερ, τον 30χρονο σύζυγό της.


«Θήλαζα και τον γιο μου και τον σύζυγό μου και τότε μια μέρα ο γιος μου δεν ενδιαφερόταν πλέον καθόλου για το μητρικό μου γάλα», είπε η Ρέιτσελ Μπέιλι, 31 ετών στο Caters News. «Συνέχισα να ταΐζω τον Αλεξάντερ για περίπου δύο εβδομάδες, αλλά ήταν σαν το σώμα μου να ήξερε ότι ο γιος μου δεν χρειαζόταν πλέον το γάλα και εξαφανίστηκε τελείως».

Τότε, σκέφτηκαν να κάνουν ένα τέταρτο παιδί για να μπορέσουν να επιστρέψει πίσω η εμπειρία του θηλασμού, αλλά τελικά αποφάσισαν ότι έπρεπε να αναζητήσουν άλλους τρόπους για να ενισχύσουν τη σχέση τους.

 «Συνειδητοποιήσαμε ότι ήταν μια δραστική ενέργεια και απαιτούσε πολλή δουλειά, οπότε αρχίσαμε να ψάχνουμε για άλλους τρόπους να δεθούμε ως ζευγάρι», παραδέχτηκε η Ρέιτσελ.

Το ζευγάρι τώρα ξυπνάει κάθε μέρα στις 5 το πρωί για να διαλογιστεί και να περάσει χρόνο μαζί πριν ξεκινήσει η μέρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου