Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Σεπτεμβρίου 18, 2024

Απάτη σε βάρος του ΕΟΠΥΥ: Οι καταθέσεις δύο θυμάτων στην ΕΛ.ΑΣ. – «Δεν έχω επισκεφθεί ποτέ τον γιατρό – Δεν έχω κάποιο πρόβλημα υγείας»

Καταθέσεις δύο ασφαλισμένων γυναικών από το στάδιο της

προανάκρισης, που τα μέλη των εγκληματικών οργανώσεων που χρησιμοποιήσαν τους αριθμούς ΑΜΚΑ τους, για να προχωρήσουν σε ψευδείς συνταγογραφήσεις φαρμάκων, εξαπατώντας τον ΕΟΠΥΥ, παρουσιάζει το enikos.gr.


Στις καταθέσεις τους οι δύο γυναίκες, οι οποίες έπεσαν θύματα των κυκλωμάτων, μεταξύ άλλων, ερωτώνται από τις Αρχές, εάν γνωρίζουν τον 51χρονο γιατρό που φέρεται να έχει πραγματοποιήσει συνταγογραφήσεις με τον ΑΜΚΑ τους.

Ερώτηση: Αντιμετωπίζεις ή αντιμετώπισες στο παρελθόν ορισμένο πρόβλημα υγείας, εάν ναι ποιο ήταν αυτό και ποια θεραπεία/φαρμακευτική αγωγή χρειάστηκε να λάβεις;

Απάντηση: Δεν έχω κάποιο πρόβλημα υγείας ούτε τώρα ούτε στο παρελθόν και δεν έχω πάρει κανένα φάρμακο.


Στη συνέχεια, σε ερώτηση εάν η γυναίκα έχει επισκεφθεί από το 2022 κάποιον ιατρό για ορισμένο λόγο, το θύμα φέρεται να απαντάει: «Το 2022 είχα κλείσει ραντεβού για το νοσοκομείο (αναφέρεται το όνομα) αλλά ακυρώθηκε από το νοσοκομείο και δεν πήγα. Το ραντεβού μου το έκλεισε το λογιστικό γραφείο που με εξυπηρετεί. Τους έδωσα τον ΑΜΚΑ μου και μου έκλεισαν το ραντεβού. Δεν έχω πάει σε κάποιον γιατρό γιατί δεν έχω κάποιο πρόβλημα με την υγεία μου».


Ερώτηση: Σου έχει συνταγογραφήσει κάποιος ιατρός φαρμακευτικά σκευάσματα στον ΑΜΚΑ σου;

Απάντηση: Όχι.

«Δεν τον γνωρίζω και δεν τον έχω επισκεφθεί ποτέ».»

Σε ερώτηση εάν γνωρίζει τον 51χρονο γενικό ιατρό, η απάντηση είναι: «Όχι, δεν τον γνωρίζω και δεν τον έχω επισκεφθεί ποτέ».

Ερώτηση: Έχεις λάβει κάποιο από τα επιδεικνυόμενα φαρμακευτικά συσκευάσματα; (Επιδείχθηκε στην μάρτυρα ο συνημμένος πίνακας φαρμακευτικών σκευασμάτων)

Απάντηση: Όχι, δεν τα γνωρίζω και δεν τα έχω πάρει ποτέ.

Κατά την εξέτασή του το δεύτερο θύμα, η οποία είχε γεννήσει και φαίνεται να της έχει συνταγογραφήσει φάρμακα ο γυναικολόγος που εμπλέκεται στην υπόθεση, αναφέρει ότι δεν τον γνωρίζει και ότι δεν έχει επισκεφθεί τα φαρμακεία που φαίνεται να έχουν εκτελεστεί οι συνταγές που έχουν συνταγογραφηθεί στον ΑΜΚΑ της.

Κατά την διάρκεια της κατάθεσής της, η δεύτερη γυναίκα, ερωτήθηκε:

Ερώτηση: Αντιμετωπίζεις ορισμένο πρόβλημα υγείας τα τελευταία έτη, εάν ναι ποιο είναι αυτό και ποια θεραπεία/φαρμακευτική αγωγή λαμβάνεις;

Απάντηση: Δεν αντιμετωπίζω κάποιο πρόβλημα υγείας τα τελευταία χρόνια και δεν παίρνω κάποια φαρμακευτική αγωγή.  Την 16/11/2023 γέννησα στο νοσοκομείο (αναφέρεται το όνομα), εκεί μου είπαν ότι έχω ζάχαρο και θα με ειδοποιήσουν για να με επανεξετάσουν, για να δουν αν έχει αποχωρήσει το ζάχαρο από το οργανισμό μου λόγω γέννας και μετά θα με ενημερώσουν αν πρέπει να πάρω κάποιο φάρμακο. Δεν με πήραν ποτέ τηλέφωνο για να με ενημερώσουν.

Ερώτηση: Έχεις λάβει κάποιο από τα επιδεικνυόμενα φαρμακευτικά σκευάσματα; Εάν ναι, ποια είναι αυτά, πότε και σε ποια συχνότητα; (Επιδείχθηκε ο πίνακας φαρμακευτικών σκευασμάτων που φαίνεται να έχουν συνταγογραφηθεί).

Απάντηση: Όχι δεν τα αναγνωρίζω, δεν έχω πάρει ποτέ φάρμακα.

Ερώτηση: Γνωρίζεις τον ιατρό-γυναικολόγο (αναφέρεται το όνομα του συλληφθέντα);

Απάντηση: Όχι δεν τον γνωρίζω.

Στη συνέχεια, ερωτάται αν γνωρίζει και αυτή τα φαρμακεία που έχουν εκτελεστεί οι συνταγές, και απάντησε πως δεν τα γνωρίζει και πηγαίνει μόνο σε ένα συγκεκριμένο φαρμακείο για να πάρει κρέμα για το μωρό της.

Βίντεο – ντοκουμέντα από τη δράση των κυκλωμάτων – Έβγαιναν με κούτες από τα φαρμακεία

 Στις φωτογραφίες και τα βίντεο που δημοσίευσε νωρίτερα σήμερα το enikos.gr, φαίνονται ορισμένα από τα εμπλεκόμενα φαρμακεία που ανήκαν σε κατηγορούμενους για την υπόθεση ή που σε αυτά εργάζονταν ως υπάλληλοι συμμετέχοντες στην εγκληματική οργάνωση. Σημειώνεται ότι συνολικά έχουν συλληφθεί 16 άτομα, οι οποίοι κατηγορούνται για συνολικά 10 αξιόποινες πράξεις, 8 κακουργήματα και 2 πλημμελήματα.

κύκλωμα ΕΟΠΥΥ

Το τελευταίο χρονικά διάστημα οι αθρόες ηλεκτρονικές συνταγογραφήσεις φαρμάκων από συγκεκριμένους γιατρούς και η δράση των συνεργαζόμενων φαρμακοποιών είχε μπει στο μικροσκόπιο της Οικονομικής Αστυνομίας, αλλά και στις αρμόδιες υπηρεσίες του ίδιου του ΕΟΠΥΥ.

Στα βίντεο του enikos.gr, φαίνεται και άτομο να μεταφέρει χάρτινες κούτες προς αυτοκίνητο, ενώ ορισμένα φαρμακεία βρίσκονται σε πολυσύχναστα σημεία στην Αττική και όχι μόνο.

Επίσης, σε βίντεο έχει καταγραφεί η στιγμή που άλλα μέλη της εγκληματικής οργάνωσης μεταφέρουν σε κούτες και διακινούν τα φάρμακα, τα οποία σε αρκετές περιπτώσεις προμηθεύονταν με το ΑΜΚΑ ανυποψίαστων πολιτών για να τα πουλήσουν στο εξωτερικό σε μεγαλύτερη αξία.

Πρόγραμμα Αναπαραγωγής Βίντεο
00:00
00:12
Πρόγραμμα Αναπαραγωγής Βίντεο
00:00
00:18
Πρόγραμμα Αναπαραγωγής Βίντεο
00:00
00:13
Πρόγραμμα Αναπαραγωγής Βίντεο
00:00
00:20
Πρόγραμμα Αναπαραγωγής Βίντεο
00:00
00:20
Πρόγραμμα Αναπαραγωγής Βίντεο
00:00
00:20
Πρόγραμμα Αναπαραγωγής Βίντεο
00:00
00:24

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου