Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Σεπτεμβρίου 29, 2024

Ο άνδρας της άφησε έγκυο την καλύτερή της φίλη – «Πάντα είχαμε καλές σχέσεις, τώρα θα είμαστε μία οικογένεια»

Μία γυναίκα αποκάλυψε πως ο άνδρας της δώρισε το σπέρμα του για να μείνει έγκυος η κολλητή της και το ζευγάρι να καταφέρει να αποκτήσει παιδί. Όπως λέει, είναι η καλύτερη απόφαση που θα μπορούσε να είχε πάρει.

Η Kimberley Allen ονειρευόταν να γίνει μητέρα από τότε που ήταν μικρή. Όμως, ύστερα από αρκετές αποβολές, η 33χρονη εγκατέλειψε τις προσπάθειες.

Η γυναίκα και ο σύζυγός της, Jamie, 35 ετών, είχαν αποδεχθεί ότι δεν θα γίνονταν ποτέ γονείς μέχρι που η καλύτερη φίλη της Kimberley, η Becki , 33 ετών, προσφέρθηκε να κάνει ένα μωρό που θα ήταν μισό δικό της και μισό του Jamie. Αποφάσισε δηλαδή να γίνει παρένθετη μητέρα.

 «Συγκλονίστηκα και ένιωσα ότι την αγαπώ απίστευτα. Το γεγονός ότι είναι παιδί μου είναι βιολογικά δικό της, μας φέρνει ακόμη πιο κοντά. Θυμάμαι με πόση χαρά βοηθούσα  τον άνδρα μου να αφήσει έγκυο την φίλη μου – δεν περίμενα ποτέ μου να πω κάτι τέτοιο».


Η Kimberley και η Becki γνωρίστηκαν στο σχολείο και έκτοτε είναι αχώριστες.


Στα 15 της, η  Kimberley διαγνώστηκε με σύνδρομο πολυκυστικών ωοθηκών, κάτι που επηρέασε τη λειτουργία των ωαρίων και τη δυνατότητά της να μείνει έγκυος.

Λέει χαρακτηριστικά: «Το μεγαλύτερο όνειρο της ζωής μου ήταν πάντα να γίνω μητέρα».


«Στράφηκα στη Becki για παρηγοριά. Εξακολουθούσαμε να είμαστε κολλητές φίλες, ακόμη και όταν έκανε τα τρία παιδιά της. Ήμουν πολύ χαρούμενη για εκείνη, δεν την ζήλευα. Είχα σταματήσει να αναρωτιέμαι αν και πότε θα γίνω και εγώ μητέρα».


Χάρη στην ανιδιοτέλεια της Becki, το ζευγάρι κατάφερε ν’ αποκτήσει παιδί τον Φεβρουάριο του 2022.


Χωρίς να πάνε σε τράπεζα σπέρματος, οι τρεις τους έκαναν τη διαδικασία στο σπίτι. Ο άνδρας τοποθέτησε το σπέρμα σε ένα δοχείο και στη συνέχεια έγινε έγχυση με  σύριγγα.


Με την τρίτη προσπάθεια, το όνειρο του ζευγαριού, είχε γίνει πραγματικότητα.


“Πετούσα από χαρά”


Η Kimberly, ειδική σε θέματα γονιμότητας σκύλων, δήλωσε: «Δεν το πίστευα. Όταν μου έδειξε το τεστ εγκυμοσύνης που ήταν θετικό, είχα μείνει άναυδη».


«Οι φίλοι και οι συγγενείς ήταν πολύ υποστηρικτικοί. Κάθε κλωτσιά που ένιωθα στην κοιλιά έμοιαζε με ένα μικρό θαύμα». Όλα τα μάτια ήταν στραμμένα στην Becki και τη φουσκωμένη κοιλίτσα της, όμως ποτέ δεν τη ζήλεψα».


Τον Οκτώβριο του 2022, η Becki γέννησε την μικρή Roxanne Nicola Allen.


Η ευτυχισμένη οικογένεια τώρα είναι ολοκληρωμένη.


Η Kimberley λέει: «Ο ερχομός της κόρης μου, με γέμισε ευτυχία».


«Δεν μπορούσα να το πιστέψω ότι επιτέλους είχαμε γίνει γονείς – μοιάζει με όνειρο. Δεν έχω λόγια να ευχαριστήσω την Becki».


«Πάντα τη θεωρούσα αδελφή μου, τώρα όμως που το γονίδιό της είναι στην οικογένειά μου, ακόμη περισσότερο». «Η κόρη μου μοιάζει με εμένα όταν ήμουν μικρή – κανείς δεν καταλαβαίνει, αν δεν τους πω την ιστορία».


“Με βοήθησε να ζήσω το όνειρο”

«Πίστευα ότι δεν θα ζούσα ποτέ μου το όνειρο της μητρότητας – όμως η φίλη μου με βοήθησε να το πραγματοποιήσω».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου