Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Σεπτεμβρίου 27, 2024

Σοκάρει η Έφη Παπαθεοδώρου για το πρόβλημα της υγείας της: «Σταμάτησε η καρδιά μου, έπεσαν οι παλμοί – Θα πέθαινα»

Η Έφη Παπαθεοδώρου μίλησε ανοιχτά αυτή την εβδομάδα σε συνέντευξή της στο περιοδικό Λοιπόν, όπου συζήτησε με τον δημοσιογράφο Ανδρέα Θεοδώρου για την προσωπική της μάχη με ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας, καθώς και για τη σχέση της με την πίστη.
 

  • Φοβηθήκατε με το πρόβλημα υγείας που περάσατε;

«Ναι, αλλά το ξεπέρασα χάρη στους δικούς μου που ήταν όλοι εδώ. Οι γιατροί με πρόσεξαν πάρα πολύ. Ήμουν τυχερή, γιατί το ασθενοφόρο ήρθε αμέσως. Θα πέθαινα, δεν θα μιλάγαμε σήμερα. Το παθαίνουν πολλοί στην ηλικία μου αλλά και νεότεροι.

Σταμάτησε η καρδιά μου, έπεσαν οι παλμοί και, αν δεν επενέβαιναν αμέσως, θα έχανα τελείως τις αισθήσεις μου. Έβαλα όμως βηματοδότη και πρέπει να παίρνω κάποια φάρμακα. Είμαι έτοιμη να ξεκινήσω και πάλι την πορεία μου».

  • Πιστεύετε στον Θεό;

«Δεν είμαι θρήσκα. Πιστεύω ότι το μεγάλο δώρο στον άνθρωπο είναι η ζωή».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου