Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Σεπτεμβρίου 23, 2024

Χαμός στη «Super Κατερίνα» με Καινούργιου και Γκλέτσο: «Είσαι ομοφοβική και το κάνεις για την τηλεθέαση»

Μεγάλη ένταση επικράτησε στην εκπομπή «Super Κατερίνα» σήμερα

(23/9), ανάμεσα στην Κατερίνα Καινούργιου και τον Απόστολο Γκλέτσο, ο οποίος ήταν καλεσμένος με αφορμή τις εξελίξεις στον ΣΥΡΙΖΑ.


Σε ερώτηση που του έκανε η Κατερίνα Καινούργιου, στη διάρκεια της συζήτησης, για τις δηλώσεις που έχει κάνει στο παρελθόν, ο Απόστολος Γκλέτσος αντέδρασε έντονα και ανέφερε: «Το 2024 δεν θα με κρατήσει αυτό το θέμα εμένα. Εμένα δεν θα μου βάλετε τέτοιες τρικλοποδιές για να κάνετε τηλεθέαση! Το 2025 για μένα αυτό το θέμα δεν υπάρχει! Όσο το κουβεντιάζουμε του κάνουμε κακό. Πάμε σε άλλο θέμα. Είσαι ομοφοβική, σε κατηγορώ και προσπαθείς να κάνεις τηλεθέαση με αυτό το θέμα!».

 «Απόστολε μαζί μου μιλάς; Το ίδιο πράγμα λέμε! Με προσβάλλει αυτό που λες! Με ξέρεις τόσα χρόνια!», απάντησε η Κατερίνα Καινούργιου, εμφανώς ενοχλημένη.

«Γιατί, ομοφοβικούλα, το βάζεις αυτό για συζήτηση; Το βάζεις ως θέμα σε εμένα αυτό; Πάμε παρακάτω, ομοφοβικούλα μου! Εμένα δεν θα μου πουλάς πνεύμα και μάλιστα όταν είμαι στο τηλέφωνο! Πού σε ξέρω; Δεν σε ξέρω και ούτε θέλω να σε μάθω! Δυο φορές έχουμε μιλήσει. Είσαι ομοφοβική και το δείχνουν οι εκπομπές σου! Προσπαθείς από το τίποτα να βγάλεις ξύγκι για να κάνεις τηλεθέαση! Εγώ αυτό δεν θα στο δώσω! Πάμε παρακάτω. Καλή σας μέρα!», είπε ο Απόστολος Γκλέτσος ξεσπώντας και έκλεισε το τηλέφωνο.

Αφού η σύνδεση διακόπηκε, η Κατερίνα Καινούργιου τόνισε: «Έπαθα σοκ! Εγώ ξέρω ότι στο MEGA είπε ακριβώς το ίδιο: ότι η προσωπική ζωή του Στέφανου Κασσελάκη του προκάλεσε πρόβλημα στην εικόνα! Ποιος είναι ομοφοβικός; Ο κύριος Γκλέτσος, όχι εγώ!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου