Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα των άρθρων -Τα δημοσιεύματα στην ιστοσελίδα μας εκφράζουν τους συγγραφείς.

Οκτωβρίου 22, 2024

Αυτή είναι η «πιο επικίνδυνη διασταύρωση» της Βρετανίας – 13 τροχαία ατυχήματα σε 6 εβδομάδες

 

Πλάνα σοκ από κάμερες ασφαλείας αναδεικνύουν το σοβαρό πρόβλημα σε μια διασταύρωση στο Τσιντλ της

Βρετανίας, η οποία έχει χαρακτηριστεί ως η «πιο επικίνδυνη της χώρας», με 13 τροχαία ατυχήματα μόλις σε διάστημα έξι εβδομάδων.


Η διασταύρωση που βρίσκεται κατά μήκος της A521 έχει προκαλέσει πολλά σοβαρά τροχαία ατυχήματα, στα οποία αυτοκίνητα ανατρέπονται και εκσφενδονίζονται στον αέρα ή συγκρούονται με φορτηγά, προκαλώντας ζημιές σχεδόν 200.000 λιρών τους τελευταίους δύο μήνες. Οι οδηγοί και οι κάτοικοι της περιοχής απαιτούν άμεσα μέτρα, καθώς η ανησυχία αυξάνεται όσο τα περιστατικά δεν φθίνουν.

Οι κακές οδικές σημάνσεις και οι ξεθωριασμένες γραμμές σήμανσης φαίνεται να ευθύνονται για τον ανησυχητικό αριθμό των ατυχημάτων, καθώς οι οδηγοί συχνά δεν προλαβαίνουν να επιβραδύνουν εγκαίρως.

Μάλιστα, πλάνα από το κουδούνι εξώπορτας του ανεξάρτητου δημοτικού συμβούλου Γκάρι Μπέντλεϊ, ο οποίος ζει κοντά στην περιοχή, δείχνουν τη δραματική κατάσταση που επικρατεί εκεί. Ο ίδιος εκτιμά ότι από τον Αύγουστο έχουν σημειωθεί περίπου 13 ατυχήματα.

Σε ένα από τα βίντεο φαίνεται ο οδηγός ενός αυτοκινήτου να μην παρατηρεί τις γραμμές σήμανσης και το όχημα να περνάει με ταχύτητα τη διασταύρωση, πριν συγκρουστεί με ένα φορτηγό. Σε ένα άλλο βίντεο, ένα SUV συγκρούεται με ένα Ι.Χ., καταλήγοντας στην άκρη του δρόμου.

Το πιο πρόσφατο ατύχημα σημειώθηκε την Πέμπτη 17 Οκτωβρίου, όταν ένα αυτοκίνητο συγκρούστηκε με ένα βαν στη διασταύρωση.

Ο φόβος του θανάτου «σκεπάζει» την περιοχή

Οι κάτοικοι της περιοχής ανησυχούν ότι σύντομα θα σημειωθεί κάποιο θανατηφόρο ατύχημα και ζητούν από τις τοπικές αρχές να παρέμβουν. Ο Κόνορ Μπέρναρντ Ντιβάιν, ιδιοκτήτης της παμπ «The Huntsman» που βρίσκεται κοντά, καταγράφει σε μία πινακίδα πόσες μέρες μεσολαβούν ανάμεσα σε κάθε σύγκρουση και υπολογίζει ότι ο μέσος όρος είναι μόλις τέσσερις ημέρες.

Ο Κόνορ, 55 ετών, δήλωσε: «Ακούς έναν δυνατό θόρυβο, τρέχεις έξω και βλέπεις άλλο ένα αυτοκίνητο αναποδογυρισμένο. Είναι θέμα χρόνου πριν σκοτωθεί κάποιος εκεί έξω. Αυτή τη στιγμή έχουμε ρεκόρ τεσσάρων ημερών μεταξύ των ατυχημάτων. Είμαστε εδώ 15 χρόνια και πάντα υπήρχαν ατυχήματα, αλλά τώρα τα πράγματα χειροτερεύουν».

Ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος Γκάρι Μπέντλεϊ, που ζει κοντά στη διασταύρωση, έχει επανειλημμένα ζητήσει την εγκατάσταση φωτεινών σηματοδοτών. Ο Μπέντλεϊ πιστεύει ότι τα ατυχήματα προέρχονται κυρίως από οδηγούς που δεν είναι εξοικειωμένοι με την περιοχή, με πολλούς να μην καταλαβαίνουν ότι πρέπει να σταματήσουν στη διασταύρωση.

«Είναι μια πολυσύχναστη διασταύρωση και νομίζουμε ότι είναι η πιο επικίνδυνη στη Βρετανία τις τελευταίες εβδομάδες. Πολλά ατυχήματα οφείλονται στις κακές γραμμές σήμανσης. Ζητήσαμε αλλαγή των σημάνσεων από “δώστε προτεραιότητα” σε “στοπ”, αλλά το ιδανικό θα ήταν να μπουν φανάρια», ανέφερε.


Ο Μπέντλεϊ πρόσθεσε ότι η διασταύρωση έχει προκαλέσει περισσότερα ατυχήματα φέτος και το αποδίδει στη φθορά των γραμμών και των οδικών σημάτων. «Ο δρόμος δεν συντηρείται σωστά, με αποτέλεσμα τα ατυχήματα να γίνονται όλο και πιο συχνά», είπε.

Ο πατέρας του, ο Άλαν Μπέντλεϊ, που ζει στην περιοχή για περισσότερα από 60 χρόνια, προσθέτει: «Δεν είναι ασφαλές. Χρειάζεται είτε ένας μεγάλος κυκλικός κόμβος για να μειώσει την ταχύτητα των αυτοκινήτων είτε φανάρια».

Η αντίδραση των τοπικών αρχών

Ο Μαρκ Ντεβίλ, μέλος του συμβουλίου του Στάφορντσάιρ για τους αυτοκινητόδρομους, δήλωσε ότι τα ατυχήματα εξετάζονται προσεκτικά. «Όταν συλλέξουμε όλες τις πληροφορίες, θα δούμε αν χρειάζεται να ληφθούν μέτρα στη συγκεκριμένη διασταύρωση», ανέφερε.

Η ασφάλεια των δρόμων παραμένει προτεραιότητα για το συμβούλιο, με τον Ντεβίλ να διαβεβαιώνει ότι θα ληφθούν υπόψη οι ανησυχίες των κατοίκων και ότι θα συνεργαστούν με τις τοπικές κοινότητες για να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα ασφαλείας στους δρόμους.

Με πληροφορίες από: Daily Mail, BBC


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου